Wednesday, February 5, 2014

hari ini dalam sejarah


sejarah la sangat! XD
ari ni aku xtau apekah yang telah terjadi pada mak aku tiba2 aje beliau berpusing2 beratus2 darjah.baik Celsius mahupon farenheit. huakakakakakakakakka.
awal2 dh mintak tendangan padu maut XD

tadi masa kat opis beliau kol aku tnye arini nak makan ape.
aku terus aje ???
aku siap tnye dia nak kol aku ke dad nih? wakakakaakakaka
xpernah2 tepon tnye aku mcm tu. dpt hidayah kah emak pacik ari ni? XD
tp aku xkisah sgt pon masak ape asalkan jgn sayur aje sudah. lgpon tengahari aku jarang balik makan kat umah.
td pegi kepsi. semalam kepsi jugak. kalo ari2 kepsi boleh kurus pacik,nak.
sbb aku xmakan sgt pon aku tukang tngok aje orang lain melantak.wakakakakkakaka.

pastu balik umah petang td mak aku dh ade kt umah.
dah siap2 buat air kat aku.whahahaahhaha
biasa aku bantai air soya aje yg dh ade dlm peti. tp td dia dh siapkan air atas meja aku tibai je la.wkakaakakakakkaka
aku xtau wess ape kene ngan mom ari ni tp xpe aku suka dia mcm tuh.
sbb dia sangat comel bila dia mcm tuh.hihik
paling aku rasa heaven petala ke lapan puluh nam bila dia bawak dua makanan peberet aku;

LASAGNA DAN NEW YORK CHEESE!!!!!!!!

arghhhhh!!! bedarah idung pacik.wkakakakakakakaka
homemade ye anak2 sekalian alam bukan beli kat kedai.
walopon muke aku seribu persoalan aje apsal mak aku mcm nih ari nih tp aku sempat lagi riak dan menunjuk2 dekat farah atiqah yang sedang bercuti di Florence dekat adik bongsu kesayangan kami,firdie aserap.
aku siap bidiokol dia lagi. oberdos gile pangai pacik kan? tp sukati pacik la.hahahaha

aku makan newyork cheese xberenti. XD
baru td kate kurus makan kepsi ari2 tp arini aje dh bantai satu per empat drpd kek tersebut.wahahaahaha
pastu aku kan mengade2. walopon aku hot tp aku suka manja2 ngan mak aku.wkakakakakakakakkakakaka
pacik anak emak?? opkoss!! sudah terang lagi besuluh aku anak emak xkan aku anak buluh betong plak kan? hee
dah lame oiii xmanja2 ngan mom.
dan sebagai ucapan time kaseh sbb dh baking2 makanan peberet beta, makanya terimalahhh!!! sioman bertalu2 kat pipi beliau.muakakakakakaka
kalau haus pipi beliau mati aku kene tibai dgn dad >.<

walopon dah besar dan hot , aku oke aje nak manja2 ngan mom.
kalo keluar jalan2 pegang2 tgn tuh mmg dh biasa.
tp kalo ngan ayah aku, x kot.hahahaha
rasa mcm kanak2 terlampau riang kalo aku jalan pegang tgn ayah aku tanpa sebab.
dh la dh besar gajah tinggi mcm zirafah plak tuh, tibe2 pegang2 tgn dgn dad?
kompem org ingt aku istimewa.wkakakakakaka
biasa kalo jalan dgn dad kami lebih kepada mcm kawan. kdg2 aku letak tgn atas bahu dia. tp xde la pimpin tgn mcm mak aku.

sudahnya tadi aku kuakan semua perangai kanak2 riang aku dekat mom.
sila lah layan ye.wakakakakkakaka
terus aje lupa umor taon nih 27 dah  bila dh baring atas riba dia.
27 dah woiiiii!!! dah tua.tsk2
tp pacik ttp muda remaja di mata mom.heh heh heh
paling mengada tahap bapak segala dewa naga di seluruh pelusuk dunia nih bila aku mintak dia suapkan nasik kt aku.huaakakakakakakakaka
ade x sape2 nak bagi tendangan padu maut kuasa nam puloh kat aku?? ade x??
gedik gile pangai pariz aserap. tp mom layan je.
beliau suap okee! ko jangan jeles. tuhan marah. XD
esok dia dh janji ngan aku nak buat cekelat moist cake. ngeh ngeh ngeh
sedap weiii!

walopon aku xpasti apekah yang terjadi dekat mak aku ari ni tp aku bahagia dpt makan cheesecake dengan banyaknya dan tanpa batasan.wkakakakakakka
lasagna dia bantai buat 3 bekas. spesel untok baje itam kesayangan beliau.wahahahahahahahaha
esok aku nak rikues spaghetti meat ball la.
nak meat ball banyakkk banyakkk banyakkk banyakkkkkkkkkkk!!!
terus je lapar sebut meat ball.huhuhuhu

dah la beta nak turun bawah plak tunggu ketibaan yang behormat encik mafia.
aku harap malam ni aku dpt tido dgn aman makmur dan sejahtera.
malam td mcm org gila gelak dekat iskal smpai nak tido pon badan vibrate lagi.huhuhuhu
dia tuh dasat tahap cimpanzi la perangai.
aritu aku ade bagi dia satu/sehelai/sepasang(?) onesie. ko tau kan onesie tuh jadah ape kan? kalo xtau gugel sndri.wakakakakakkaka
aku bg saje suke2 sbb aku mmg suka tgok reaksi dia sbb dia nih main ckap lepas je.hahahaha
aku pegi bantai beli yang kuda belang punya pattern yang hood dia siap ade telinga bagai tuh.wakakakakakakakka
dia xpenah pakai wess.tp mlm td aku xtau dia menurun ke kene rasuk, dia pegi pakai masa nak tido.
astagaaa!!! aku ingt kuda belang mane telepas dlm bilik aku.dia siap tutop kepala dgn hood yg ade telinga kuda tuh ye anak2.wkakakakakakakaka
aku gelak mcm nak mati tp dia buat xtau je terus terjah katil.tsk2
mafia tido dengan baju kuda belang wess.aku asik gelak aje smpai begegar katil.bengang je dia nak tido tibe2 katil vibrate.wkakakakakakaka
huk aloh somel gile pakai baju tuh dengan muke inesen xhengat. aku rasa nak campak je dia dlm kolam renang bia dia tido dlm tuh.
nnt bleh tgok kuda belang berenang dlm kolam.wakakakakakakakka
mampos aku kalo beliau bace XD

oke. pacik dh sudah merapu jadi pacik mintak diri dulu ye anak2.
sape yg besekolah esok sila tido dgn kadar segera.
sape ingkar arahan kena ketok ketampi lima ribu kali.wkakakakakakka
perangai syaiton dh dtg.hahaha

sekian terima kasih.



saya yang hot XD,
baje itam.










No comments: