Sunday, May 25, 2014

all of me



malam semalam aku lepak2 dalam bilik smbil dengar lagu dlm laptop nih.
dalam banyak2 lagu tuh tiba2 aku tertarik dengan lagu john legend.
tajuk dia 'all of me'. I love dat song.
aku teringin nak nyanyi lagu tuh makanya marilah kite rikues dekat encik mafia untuk memetik gitar bagi pihak beta.hekhekhek
aku : I wanna sing dis song. can u do the guitar part for me?
dia  : wink+smile = agreed!

tapi dia kate kena pektis dulu sbb dia xingat sangat chord.
makanya aku suh dia pektis sampai perfek.muakakakaka
besemangat waja dia balik umah sbb nak pektis.xnak bg aku denga dulu.
seprais katenya.waahahahahahaha
pastu tadi lepas isyak dlm pukol 9 sengah dia datang siap bawak gitar haa.
pdhal dlm bilik aku nih ade je gitar dia.
masa dia dtg tuh aku ade kt bawah tgh lepak ramai2 tgok tb.
semua orang ade. akak aku satu pemeli pon ade balik. parah atiqah pon.
pastu iskal dtg tnye aku dh hapal lirik ke?
aku kate tayah hapal sbb aku dh ingt *kot*. lgpon bukan nak buat konsert jelajah negara pon.wakakakakakkaka
lepastu ko tau x dia buat ape wess?
dia bagitau semua orang aku nak nyanyi.
T_____________________T
dah lame dia xkeji ngan aku tiba2 malam nih tumbuh tanduk plak.tsk2
orang nak nyanyi dlm bilik je la ish wess.
aku malu la oiii nak nyanyi depan mak ayah aku. pacik adalah seorang yang pemalu tau.wahahahahaha

semua orang mula2 macam ???
ade event istimewa ke ape tibe2 aku nak nyanyi.huakakakakakakka
tp lepastu akak aku kemain besemangat waja tepuk tangan.
abg long tgok bini dia tepuk tgn dia pon tepuk tgn sekali.
last2 semua orang tepuk tangan okee!
kenapakah pemeli pariz aserap begini? tsk2
out of sudden aku rasa nebes mcm pegi audition nak masok x factor.huakakakaka
oberdos gile pangai.
nak je aku hempok iskal dgn gitar. tapi sudah telambat ye anak2.
peminat dah tepuk2 tangan.wuwuuuu
paling xbleh blah tibe2 pacik belagak diva mintak kerusi
wakakakakakakakakakaka
xkan aku nak bediri nnt kang semua orang duk dongak kepala je tgok aku.
makanya kerusi dua. aku satu iskal satu. duk betul2 depan tb.
awkward gile wess sbb mcm xde motip kot. tgh tgok tb tibe2 tutop tb sebab aku nak nyanyi. T_T
Daniel iskal, minggu nih takde kepsi untuk awak.wahahahaaaha

nak xnak bantai je la nyanyi. seb baek xde orang yang tido masa aku tgh nyanyi XD
lagu dh la selow gila. tp aku suka sangat2.
very beautiful song.
mak aku macam 'awww~'
dia suka la feeling2 mcm tuh.wahahahaha
paling penting, iskal main gitar dengan sangat sempurna.
thumbs up for u bebeh. ^_~
betul2 pektis nih.hihiks
xmasal2 aku kena menghiburkan orang lain malam nih.
lepasni kalo kena nyanyi mcm ni lagi aku nak letak bekas la kat depan.
haa sape2 nak denga sila letak duit.wakakakaakakakakka
lepas dh sudah aku terus naik atas. masok dlm bilik kami main sekali lagi lagu nih.
tapi kali ni bedua je tade peminat.hahahahaha
aku suka sangat2 lagu nih.
aku suka dengar versi scott robinson. very soft and awesome.



beliau yang kat atas nih adalah bekas anggota boyband 'five'.
suara dia suit lagu nih. best!


pesanan penaja : to my only one, u noe dis song is for u rite? hee.
I love u,babe. ~all of me loves all of u~ *wink* :)









i love my only one so much,
fariznil ashraff.

No comments: