Sunday, May 11, 2014

insiden pagi tadi

pagi tadi lepas aku hantar muhammad hakim pegi sekolah aku singgah kat stesen minyak.
pagi2 agak ramai la orang sebab orang nak pegi keje kan.
aku beratur la adela dalam 4 orang kat depan aku.pastu belakang aku nih ade lagi sorang tp aku xperasan sgt dia sbb aku pandang depan.
pastu aku dengar dia tanya, "isi minyak ke bang?"
aku buat xtau je sbb aku ingt dia ckap ngan orang lain. lgpon pacik mmg mcm nih,nak.pacik xhirau orang sekeliling.muakakakakkakaka.
lepastu aku denga lagi dia kate "sombongnya dia nih"
aku pusing la belakang nak tgok dia ckp ngan sape. pastuh dia sengeh2 tgok aku. aku senyum je.
dia pon tnye lagi "kenot speak malay?"
aku : boleh.
dia : abistu apesal xjawab saya  tnya td. sombong tau. saya tnye isi minyak ke bang?
aku di dalam hati : wat the fish! huakakakakakakakaka
tapi aku senyum je angguk2 . 
dia : name sape bang?
aku : marko
dia : uish sedap nama
aku : . . .

lepas dh bayar tuh aku cepat2 pegi kt kete. 
lepastu aku tgok dia dh sudah bayar aku buat xtau je la lgpon aku xkenal dia.
tibe2 je eh2 dia dtg kat kete aku? T_______T
mintak nombor tepon yang xtahan tuh.
tekejut pacik seb baek xpensan.wakakakakkakaka
beliau itu adalah pondan okeee!
pakai baju kurung wess. seb baek xpakai tudung sekali.
kemain peminin abesan tapi suara.....tett!!!
huakakakakakakakakak
suara jantan hoiiii.
geli la aku.
xputus asa mintak nombor tepon.
aku : nak buat ape nombor tepon? *soalan bodoh dh keluar XD*
dia : nak kontek2 la *sengeh2 mcm mintak penampo jepon*
aku : awk ni jantan ke pompuan sebenarnya *gelak syaiton dlm ati*
dia : amboiii kasar tauu soalan.

wakakakakakakakakakka
terasa ke? mintak maap la tp pariz aserap mmg xbeminat langsung dengan spisis dua alam mcm nih. meremang bulu roma aku.huhuhu
lepas dh siap isi minyak tuh aku kate kt dia " saya dh ade anak dh tayah la ngorat2"
pastu dia hentak kaki kat situ hoiii " eee sombong! bencinya aku"
jelas kedengaran suara jantan dia.wakakakkakaka
pastu aku masok dlm kete start enjin  dan terus pecut.
gasak la dia nak mngamuk kat situ pon. bukan masalah aku.

siriyesli aku paling xsuka tgok lelaki yg gatal nak jadi pompuan.
xkesah la kalo ko lembut sekalipon nak buat mcm mane kan kalau dh mmg mcm tuh.
tapi boleh x jangan pakai baju pompuan hahh???
geli aku tgok. siap lipstik2 bagai.huhuhu
dah la mengorat kat stesen minyak pagi2 buta.
nak terajang aje rasanya
tp nnt kang kate aku buat kekasaran keatas 'wanita' plak.
huakakakakkakakakaka
siyes aku rasa mcm nak lempang muke dia nam puloh das XDXDXD 

adoilaa.pagi2 dh buat aku tensen
pagi ahad plak tuh hoii.wakakakakaka
nih kali kedua aku kena ngorat dengan pondan.
yang petama dulu dekat florence masa tgh tunggu tren.
ntah pape je la.
balik umah aku cite kat mom dgn dad masa tgh bekpes, gelak bedekah ayah aku. mentang2 xkena kat dia.
mak aku sengeh2 je.
kelakar oke kalo pikir balik.
mcm tu ke tektik beliau nak ngorat? tsk2
cari la tmpt best sikek hoi. apesal stesen minyak? wahahahha
adoilaaa.
boleh begegar duodenum aku tahan gelak dlm kete XD 
macam2 pesen la pangai manusia nih.
megren pacik, nak.HAHAHA.

ape2 je la wess. aku nak op dulu nak buat lawatan tapak kejap kt luar bilik.muahahahahaha.

sekian terima kasih.maassalamah wa ilalliqo'.


pariz aserap.

No comments: