Saturday, May 3, 2014

brick mansions

pepatah melayu ade berkata "dimana ada kemahuan disitu ada jalan"
pepatah omputih plak kata "where there is a will there is a way"
dan pepatah itali berbunyi begini, " a chi vuole non mancano modi"
pepatah arab pon ada, "man jadda wa jada" *betol ke pepatah nih?gasak je la*
motip apekah pacik pegi smpai pepatah2 bagai nih?
motip dia adalah untuk memberitahu atau lebih tepat lagi nak gebang kat ko yang aku adalah berusaha keras mencari cerita 'brick mansions' tersebut. huakakakakakakakakakakaka
ade jugak yg kena terajang nih nnt.


DAN!!!!


aku sudah sakses menonton filem tersebut.ngehngehngeh
sangat sesuai la aku rasa pepatah nih untuk aku.
tapi aku pakai pepatah mcm nih bila nak buat keje yang tade pekdah je.wkakakakakakakakaka
penat kot wess gugel cari cite nih.
aku dh la jenis pemalas nak create akaun2. makanya kugigihkan jugak usaha cari yang free online tanpa perlu didonlod atau lebih tepat lagi movie streaming.
bnyak cekadak gila nak boleh tengok cite nih. dengan iklan2 yang buat aku rasa nak tumbok skrin laptop nih.wahahaaaha
tapi aku jenis bila nak sesuatu aku akan besabar menunggu dengan inesen sekali XD
dan akhirnya pacik dapat jugak tengok,nak *menanges air mata darah XD*


aku malas nak summarize kat ko pasal cite dia. ko pegi la tgok sndri.
yang penting aku dah tgok *sangat selfish disitu XD*
aku paling suka part yang tangan si Damien [paul walker] kena gari kat stereng kete pastu dia gaduh2.nak lari xboleh sbb tgn dh kena gari.
last2 dia bantai tarik stereng kete tuh smpai tecabut.tsk2.
kelakar okeee!
tgh2 lawan tapi stereng kete tegantung kt tangan? wkakakakakakaka
bongek gila oii paul walker nih.
sebab tuh aku suka aksi dia. natural.
cite nih best. cite aksi kan?
tp kalo tnye aku sume cite paul walker aku kate best XD
tapi dia mmg belakon best nak kate cemane lagi.hahaha


aku bila tgok cite dia aku terus ilang ingatan.
xingt dah yang dia dh mati.wuwuuuuu
tadi lepas dh abes cite tuh last2 tuh dia ade letak gambar paul walker lepastu tulis "paul walker in memory" kot lebih kurang mcm tuh la aku xbape ingt.
pastu aku baru "eh? aah la dia dh mati"
siap tnya iskal yang xtahan tuh, "eh ish, paul walker dh mati la kan?"
-"dah dtg dah penyakit Alzheimer dia nih. dia dh mati la!"


wakakakakakakakakkaakka.
konghaja iskal!! derhaka nih XD
tapi sebelum nih pon aku dh penah tnye dia soalan yg sama.
mau xseteres dia.wakakakakakakakka
ampon ish. pariz aserap ilang ingatan seketika.hee
nak buat cemane pacik mmg peminat beliau.
aku beli okeeeee! perfume Davidoff cool water for men tuh sbb beliau nih la. dia duta perfume tuh. wakakakakakakakkakaka
agak memalukan pangai aku.tsk2
tapi bau best. sbb tu anak aku asik nak bau aje baju dedi.muakakakakaka.
tapi aku rasa Muhammad hakim suka bau baju aku sbb aku main bantai je pakai perfume mana yang ade kat atas meja tuh.makanya semua bau adalah bercampur aduk dengan sakses sekali.wakakakakakakaka.
apesal tibe2 aku ckap pasal perfume? T_____T


lepasni tade dah cite dia nak tgok.
aku tunggu je la fast n furious 7 tuh nnt.
walopon xfull tp xpe la. bak kate fir, ade dari tade.wahahahahaha
kalo dh sawan sgt nak tgok dia nih belakon amek je pendrive tuh haa pasang kat laptop tgok puas2 nak tgok cite ape.
sume aku dh donlod.wakakakakakakakaka
pangai tah ape2 je pariz aserap nih.
tapi nak buat cemane pariz aserap peminat tegar beliau.HAHAHA!


aku rasa eloklah aku berenti menaep dulu pegi tenangkan pikiran.
esok dah ari AHAD!!!! *pensan mengejut*
tapi bila pikir keja yang dah siap bulan lepas terus aje rasa lega.
boleh la nak besenang lenang dulu kat opis buat masa sekarang.
tape la dh xlame pon lg bape bulan je sebelum aku cabut untuk sementara waktu dr opis tuh.hikhikhik.
makanya sila la bekerja keras ye pacik. chayok2! untuk diri sndri.


dengan ini beta ingin meminta diri dulu untuk meng'iron' baju sekulah Muhammad hakim tesayam.
untuk semua orang yang berada di Kedah, Terengganu, Kelantan dan Johor dan jugak sape2 yang sama waktu dengan kami, beta ucapkan selamat bekerja esok dan semoga kita sakses melalui hari ahad esok. wakakakakakakakk
marilah kita tido awal ye malam ni anak2 esok nak bangun awal nak pegi keje.Zzz! XD


sekian terima kasih.






saya-hot-macam-paul-walker, *str8 face*
pariz aserap.

No comments: