Monday, May 26, 2014

esok cuti.yeay!


memandangkan esok adalah isra' mikraj makanya pacik adalah cuti.hihiks.
paling best adalah anakanda techenta la sebab arini last sekolah.
esok cuti terus sambung dengan cuti sekolah.
heavennya muhammad hakim. dedi jeles. tsk2
tapi keje sekolah belambak katenya.
ape nak heran keje sekolah kan? nnt seminggu lg nak bukak sekolah baru buat. sekarang marilah kita berpoya2 wahai anakanda.muakakakakkaka
bapak jenis apekah aku ini? wuwuuu~
tapi siyesli aku xde la risau sgt pasal keje sekolah dia sbb muhammad hakim adalah sangat berbeda dengan dedi beliau.
dia lebih prefer siapkan keje sekolah dulu sebelum berpoya2.
aku sangat besukor dia xikot pangai aku yang satu nih. huakakakakakaka

anak aku mmg mcm tuh.
kalo dia xsiap keje sekolah pastu pegi bejalan2 bejimba2 dia xkan hepi.
muka dia resah kottt!! wahahahaha
obvious sangat. bila tnye ade masalah ke? geleng2.
tp mmg nampak dia xenjoy. tanye lagi, kenapa nih?
-keje sekolah xsiap lagi la dedi.
huk aloh mcm nak nanges dedi dengar. somelnya jawapan. muakakakaka
jauh kelaot dengan pangai dedi dia.
kalo dedi dia nih?
terus lupa segala kerja yang ada bila dh berpoya2 XD


aku xplan lagi nak buat ape esok.
tapi aku rasa nak begolek2 atas katil je.hahahaha
tapi ko jangan harap la. aku dah tau dah esok mesti ade agenda.
kalo x iskal yang ade pogrem mesti haikal. dua beradik tuh mane boleh duk bekurung kat umah. xde life katenya.
tapi life pacik kat umah,nak. cemane tuh?muakakakakakakaka
malam nih aku tido umah iskal atas pemintaan anakanda techenta.
nak buat ape lagi main ps la dengan haikal.
sambil dengar frozen.wakakakakaka
anak aku suka gila lagu let it go tuh. dan dedi adalah mangsa jenayah beliau kena hapal lirik sama2.
tapi xpe ni namenya give and take ye anak2. aritu dia nyanyi 'crazy' kali nih aku nyanyi let it go plak dgn dia.hahahaha


ari ni aku agak hepi.
sebab? aku tejumpa kawan sekolah rendah aku masa dajah dua wess.hee
aku mmg lost kontek terus dgn member2 sekolah rendah lepas aku pegi england. tadi aku pegi bank nak tukar cek lepastu aku nampak beliau nih.
tapi aku xtegor dulu sebab aku tkot salah orang.
oberkompiden adalah tidak elok untuk ketahanan mental ye anak2.wkakakakaka. aku belasah je ayat tuh.
aku tengok je la dia sbb aku rasa mcm aku kenal dia tuh. familiar muka dia.
dalam ati aku "betul dah nih. shahrul nih"
aku tgok je la dia sambil duk pkir betul ke x nih.
walopon last aku tengok dia masa sekolah rendah tp aku ingat muka dia.
lepastu tiba2 aku dengar pekeja bank panggil 'shahrul nizam bin razali'
dia pon bangun.
oke. aku dah kompiden tahap bapak rimau dh.wakakakakaka
lepas dia pegi kat kaunter tuh dia duk balik kat kerusi. aku xtau la dia buat urusan ape kt bank tuh.
lepastu aku terus pegi duk sebelah dia.


aku : assalamualaikum.
dia : *pandang atas bawah* waalaikumussalam.
aku : shahrul kan?
dia : aah. sape ni ek?
aku : xkenal ke? *kompiden tnye.tsk2*
dia : sape ek? xingat la.
aku : kita satu kelas masa dajah dua


kompiden sangat stetment aku mcm tuh. kalo salah orang mmg aku amik pastik itam je tutop muka.wakakakkakakaka.
dia bepikir kejap lepastu.....TADAAAA!!!!


dia : ferio??? hoiii ferio ke nih???? *kuat gile suara*
aku : *nodding furiously + wide grin*
dia : wehh ko p mana selama nih? aku ingt ko dok obersi
aku : aku ingt ko xingt dh aku.
dia : mane ade matsaleh lain dlm kelas kita dh.ko sorang je. hahaha


lepastu nombor giliran aku pon tiba.
lepas dh sudah aku pegi kat dia lagi sekali sebelum keluar bank.
tapi aku dapat soalan cepu mas sangat dari beliau.
"ko dh masuk islam ke?"
apekah shahrul??? tettt!
sentap pacik,nak. hahaha
aku bagitau dia aku mmg muslim dari stat beranak lagi haa.
dia xtau boleh x wess aku satu agama dgn dia?tsk2
sebab dia kate name aku lain.
aku siap bagitau kat dia aku dh tuka name mase umo doblas taon.hahaha
tapi still dia panggil aku ferio. lame aku xdengar org panggil nama tuh.
jadi selama aku kawan ngan dia dulu tuh dia ingt aku non muslim ke?T__T
dah tukar2 nombor tepon tadi makanya keep in touch oke?
harap2 dia ade kontek member lain jugak. nnt la aku tnye dia.
tapi aku hepi la sbb dia ingt aku lagi. lame kot aku menghilang bepindah randah tinggalkan sekolah rendah tuh.
sape sangka kan aku jumpe member lame ari nih.hihiks. pacik hepi.


skang aku tgh begolek2 atas katil iskal smbil tunggu dia buat keje.
esok cuti pon nak buat keje lagi.huhu
anak aku kompem tido dengan haikal malam nih.
masalahnye pukol berapa la dia tido nnt? bukan bleh kira meke tuh kalo dh ngadap ps.
aku rasa aku kena op la skang. encik ish dh sudah buat keje makanya marilah kita berpoya2 di malam hari.muakakakakaka.


akhir kata, kepada sesape yang xcuti esok korang jangan jeles ek? xbaik tuhan marah.hee


selamat bercuti untuk diri sendiri. ouh betapa aku hepi.muakakakakaka.


sekian terima kasih.








saya sangat hot,
pariz aserap.

No comments: