Wednesday, May 21, 2014

world cup 2014

tadaaaaa!!!
aucakkk! muakakakaka
arini pacik gembira tanpa sebab. xtau apesal tapi rasa hepi.
baru lepas megren siapkan keje makanya tibalah masa untuk berpoya2 disini.

arini nih cekgu nak bagi ceramah bebas*sebat je* pasal world cup yang akan tiba pada bulan depan.hee
aku bukanlah minat gila2 pasal bola sepak.
kalo yang english premier ke liga juara2 ke ape benda pon ke aku mmg xtengok. 
bola sepak melesia lagi la ^%&*%^&
muakakakakkaka
amponkan pacik wahai peminat bola sepak sekalian alam semesta. *peace v*
 
aku tengok bola yang event besar2 je.hahaha
atau lebih tepat lagi aku tengok world cup dengan uefa euro sahaja.
walopon aku xbape minat bola sepak tapi dua events nih wojibul ghunnah pacik tengok.
tapi aku xtengok semua pasukan.wakakakakkaa
aku tengok team peberet aku je XD
ramai orang espek aku sokong itali memandangkan aku ade separuh darah dari sana.
tetapi....... nehi bhaiya! wahahahahahaha
aku adalah xde sifat patriotik XD
amponkan pariz aserap, mom.

aku start tengok bola sepak nih masa umo 11 taon. taon 1998.
world cup kat france kot masa tuh kan? ke kat mane? aku xingat.
tapi aku sangat2 suka dia punya lagu official masa tuh yang ricky martin nyanyi tuh - cup of life.
rasa besemngat kot nak tgok walopon aku xtau menahu pon pasal bola masa tuh.hahahaha
tapi siriyes la aku rasa lagu cup of life tuh the best kalo nak banding dengan lagu2 world cup yang lain.
lagu shakira sebelum nih pon oke je.
tapi yang aku paling xboleh terima lagu world cup taon nih.
astagaaaa!! aku rasa mcm nak tumbuk je muka pitbull tuh.huakakakakkaka
boleh x buat lagu yang best sikek wess?? at least kalo dengar tuh besemngat la jugak nak tengok bola.
nih lagu tah ape2 je.
worst song ever! tsk2

pasukan peberet aku dari umo 11 taon adalah LA ROJA! aka spain. huwarghhh! bedarah hidung *xmasal* wakakakakakka
dulu aku suka tgok kapten dia, raul gonzalez sebab dia main best.
masa tuh zaman2 fernando hierro, morientes, ruben baraja semua tuh.
pastu aku suka tgok bila raul jaring gol. dia siom cincin dia pastu dia belari mengundur(?) smbil dia point dua2 ibu jari dia kat belakang baju kat nama dia tuh. mcm dia buat isyarat bagus tapi tebalik pastu dia point kat nama belakang baju dia tuh.kdg2 dia letak jari kat bibir mcm nak buat 'syhh!'
ko paham ke aku taip ape nih? gasakla kalo ko xpaham asal aku paham.muakakakaka
dan pacik adalah peminat real madrid suatu ketika dulu. sebab raul nih la.
tapi skang nih......Zzz~
hahahahha
aku xtengok langsung dh pon. xbest kot.
tapi aku masih lagi penyokong setia sepanyol.

dan beta adalah tidak sabar nak tengok world cup nnt.
world cup 2010 adalah saat menggembirakan buat kami2 yang menyokong sepanyol.hihiks.
dan diikuti dengan euro 2012.sebelum 2010,euro 2008 pon gembira jugak. wahahahahaha
makanya adalah sangat nebes ye anak2 taon nih. harap dapat la kekalkan kejuaraan taon 2010 tuh.
oberdos gile pacik nih nebes macamlah aku yang main nnt.wakakakakaka
kalo menang pon bukan meke simpan piala tuh kat umah aku pon XD
tapi suka ati aku la nak tulis ape nih belog aku.
aku memang penyokong tegar sepanyol dari dulu. itali tiada dlm senarai.
huakakakakakakakakaka
derhakanya aku.
xkisahlah menang ke x pariz aserap tetap setia besama sepanyol. cewahh.
ade sape2 nak terajang beta x? xD

siriyes wess aku nak tengok spain juara lagi taon nih.wuwuuu
sebab aku rasa spain salah satu pasukan yang ada barisan pemain2 yang sangat2 hebat!
fabregas? pique? sergio ramos? xabi alonso? silva? iniesta? villa? torres?
semua hebat2 kot.
dan yang paling penting lagi perdana adalah iker casillas aka kapten dan goalkeeper.
makanya sila jangan kalah ye. wahahahahaha
kalo ade carles puyol lagi best kot. dia antara the best defender. tapi dh pencen dh. 2012 aritu pon dia xmain dh. siriyes dia main best.

aku pon xtau la apesal aku ckap pasal world cup dengan tiba2.
bukak blog terus taip 'world cup 2014'
perangai apekah ini? tsk2
tapi aku xsabar nak tengok.muahahahahaha
kalau ade pesbuk time world cup mcm best aje nak komen2 ngan bebudak tuh.
tapi...im done with pesbuk alredi.
let bygone be bygone.
pastu kan aku baru tau la bila org xnak kita tau yang dia dh bace meset kita cemana.
nnt kalo kita sent meset kan dia ade kua yang kaler merah kat meset tuh kan tulis nombor 1 ke 2 ke kan?
dia klik kotak merah tuh je tnpa tekan meset kita tuh kan?
so xde la dia tulis 'seen' kt meset tuh ek?
tapi untuk meset pendek je la. kalau yg panjang tetap jugak ko kena klik nak bace.
tapi still......tett! hahahaha
apekah motip xnak bagitau yang dia dh bace meset tuh?
sebab senang xyah reply. org ingt dia xbace lg meset tuh. hahaha
so i guess im done now with that fake attitude.
aku rasa aku nih inesen sgt la bab mcm nih. sebab aku xreti nak buat mcm tuh dan aku xpenah buat mcm tuh kot.
makanya baiklah aku stay kat sini je sorang2 merapu2 xtentu arah. atleast im not hurting people neither being hurt by people.
oke. tayah nak emosi lebih2 ye pacik. arini kan ari yang gembira mane boleh emosi2 nnt kalo darah naik cemane?wuwuuu

eloklah kita becakap pasal world cup saje ye anak2.
aku nih kalo dh masok tajuk lain aku merapu kot lain plak nnt.
taip kemain seronok lagi tp kalo nak bukak mulut....Zzz~~
huakakakakakakakakakaka
nak buat cemane dh mmg pangai pacik mcm nih,nak.
sebab tuh aku boleh jadi pendengar yang bagos.hahahaha
sbb aku xbeminat nak becakap. aku lebih suka mendengar.
tapi kalo ko cite mende same 5 6 kali kat aku ko jgn tekejut kalo tgn aku yg melekat kt pp ko mcm lambang bodyglove tuh.huakakakakakakakaka
aku rasa aku dh kena op nih kejap lagi nak balik dh.

kepada semua peminat bola sepak di seluruh alam semesta, sama2 la kita besabar menunggu ketibaan world cup 2014 walopon lagu dia buat aku nak muntah darah.wahahahahaha
yang paling penting, semoga sepanyol terus berkuasa.hekhekhek
viva la roja!!!

 
oke. aku dh sudah merapu. marilah kita pegi amik anak raja kat opis abah plak. lambat kang terus betuka jadi ijau.wakakakakakak.ampon ish.

sekian terima kasih.


yang benar,
bajeitam yang hot. XD

No comments: