Thursday, May 22, 2014

hari ini hari kamis.wink2


kemain ceria lagi tajuk kat atas.
betapa aku sangat menghargai ari kames.hekhekhek
arini aku free memanjang xde ape nak buat. bosan wess.
bila bnyak keje komplen bnyak keje. bila xde keje pon komplen jugak.
bila la pariz aserap nih nak reti besukor hah??
"qolilan ma tasykurun" tsk2

skang dah pukol 3 makanya aku dah dapat agak dah budak2 kat luar tu buat ape.
ngadap cite pilipin la ape lagi. ke ari ni takde cite tuh?
aku xtau la cite tuh best ke x tapi budak2 nih mmg menggila tunggu pukol 3.
yang pompuan la yang besemangat waja.
kak chah ober oke tgok tb. feeling beno smpai mulut dia je bunyi. wakakakaka
aku yang kat dalam bilik nih pon bleh denga sore dia.
gasak korang la janji keje siap.
aku oke je kot meke ngadap tb daripada meke keluar opis pegi tah mane2.
sekurang2nya kalo aku panggil nnt meke ade.
tapi siriyesla wess best sangat ke cite tuh?
sebab mak aku pon  tengok kot.
aku pon xtau mak aku layan cite tuh, kak chah yang bagitau aku.
tetibe plak kan beliau tahu mak aku layan pilipin?wahahahaha
aritu kak chah kate ayah aku dtg kat sini, masa tuh budak2 nih tgh duk tgok cite tuh la pastu ayah aku tanye meke, 'nih cite pilipin yang pukol 3 tuh ke?'
budak2 nih jawab la aah.
pastu ayah aku kate 'isteri saya suka sangat la ni cite nih.' 
wahahahahahahaha.
besemangat waja je dad bagitau budak2 nih XD
nanti la esok2 aku nak ajak mom dtg opis aku la pukol 3 tgok same2 ngan beliau2 nih.
tapi aku rasa cite pilipin oke beganda2 kot dari ko tgok sinetron yang tah ape2. bak kate mak aku pon episod beratus2 tapi jalan cite sama je. xtgok sebulan pon xtertinggal ape2. wakakkakakakak
mak aku emosi oke bila ckap pasal cite indon. dia mmg xsuke.
dia kalo ko bagi cite romentik2 dia suka la. feeling kalah orang muda.wkakakakakaka.ampon mom. ailebiu.hee
mcm dia kate la "well im italian.all italian loves romance....bla3"
aku : not all,mom. im not
mom :bcos u juz half. wat to do.
aku : ouh oke. T__________T

wkakakakakakakaka.
mak aku nihhh!! 
suka buat aku kehilangan kata2 XD 
adoi la dia nih. muke inesen sangat. mak sape la tuh. wahahahaha.

tadi abah tepon aku tp aku xtau dia pakai nombor sape tah sbb dia xbawak tepon.
dia mintak tolong aku amik dia kat bengkel kete sbb bengkel tuh dekat je ngan opis aku xsmpai 10 minit pon.
lagipon aku je yang ade kete dalam dunia nih kan?huakakakakakkakakaka
anak2 dia dua2 ade kete tp tinggal kat umah XDXDXD
tepon sape tah dia rembat.wahahahaha
aku angkat je la. xbape clear sangat sbb bunyi bising. duk tepi jalan ke ape abah?
abah : assalamualaikum. fari ke ni?
aku   : waalaikumussalam.aah sape nih? *inesen tanye*
abah : pak mertua hang la. HAHAHAHA

terus aje tibe2 aku dengar guruh2 kilat petir sabung menyabung dlm opis.
huakakakakakakakakakka
mmg xde orang lain dh kalo menganjeng aku mcm tuh.
T__________T
mula2 bg salam baik sopan santun bebudi bahase je aku rasa.
tapi bila bukak mulut lagi sekali...tetttt! huakakakakakaka
adoilaa abah oo abah. pangai same mcm dua2 anak dia XD
xpegi amek kang baru tauu. wahhahahahaha
makanya sepantas kilat aku keluar opis bedesup pegi amik abah
kate pak mertua kan mane bleh lambat2.muakakakakakka
sampai opis dia aku naik kejap lepak2 dgn dua beradik daniel tuh.
dan2 haikal suruh aku tolong dia buat kerja. apekah daniel haikal????
kal stres sangat ke ape nih kal? wahahahahahaha
tapi aku duk kejap je pastu balik opis balik.

arini takde tekanan perasaan mahupon mental breakdown.
riang ria ari raya je duk kat opis pusing2 kerusi.hihik
esok aku ade ektibiti di pagi hari. Zzz!
iskal tepon tadi bagitau esok budak2 studio tuh ade buat ape tah untuk bebudak scooter.
aku xnak join tp encik mafia paksa. paksa dengan aegyo(?) dia. hahaha
dulu2 masa sekolah2 oke la konboi sana sini tp skang xrase ke pacik dh tua,nak.
nih bukan ektibiti budak2 remaja je ke ish wess?
awak xpe awak menten nam belas taon.huakakakakaka
pariz aserap dah dewasa dh dua puloh tujuh.dh tua.tsk2
tapi aku pegi jugak esok sbb dia kate bukan konboi pegi jauh2 mcm dulu2 tuh.
makanya beta bersetuju.
lgpon dh lame xlepak dengan budak2 skuter nih.
nanti esok2 kite konboi beskal plak nak x ish?
amik beskal kal sorang satu. beskal dia bnyak.muakakakakka
ampon haikal. 

aku menulis ape pon aku xtau tapi dah pukol 4 dah.
bnyak berangan dari menaep.hahahaha
rasanya ari ni aku nak cabut awal la. aku dh tepon iskal tadi kate nak balik 4 sengah.
opkos la tiada bantahan di pihak beliau.
lagi la dia suka mcm nak buat pulut kuning agaknya.wkakakakakaka
makanya aku nak op dulu la.
sape2 yang berada di kedah mahupon terengganu, kelantan dan johor dan yang sama waktu dengan kami, selamat bercuti esok!!!
pariz aserap la orang paling gumbira.muakakakaka

sekian terima kasih.



saya-hepi-dan-saya-hot,
pariz aserap.

No comments: