Tuesday, July 1, 2014

selamat berpuasa


hari ni dah masok hari ketiga berpuasa.
rasanya belum terlambat lagi la bagi aku  nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan kepada semua muslimin dan muslimat di seluruh pelusuk dunia nih.
semoga ramadhan tahun ni lebih baik dari tahun2 yang sebelumnya. ameen.
dan jugak semoga di bulan ramadhan yang mulia ini, segala amal ibadat kita diterima olehNya.
makanya selamat menunaikan rukun islam ketiga buat semua saudara seagama dengan pariz aserap.

bulan puasa taon ni aku adalah bz di opis memandangkan bulan ni bulan last aku masok opis sebelum sambung study lepas raya nanti.
jadi,kena la siapkan segala kerja yang ade dulu. kalo x nnt mau abg zul betuka jadi ijau kalau aku tinggal semua keje kat dia.hahahaha
lepastu barulah buleh bercuti aka raya dengan jayanya tanpa ingatan pada opis.kehkehkeh.
ober hoii pariz aserap baru 3 ari pose dah sebut raya.wuwuuu
tapi aku besemngat waja bekeje bulan nih.
sambil keje sambil pikir dah nak tinggal opis nih nnt.ouhh sorganya walopon cuma setaon sengah.muakakakakaka

tanak tulis panjang2 la nnt aku merapu2 lagi.makruh.hahaha
semoga kita semua berjaya la mengawal segala jenis napsu yang ada dibulan puasa ini.
terutama sekali napsu dibazar ramadhan *dituju khas untuk diri sendiri =.=' *
tapi aku masih sakses wess xjejak lagi kaki kat sana sebab xde masa dan jugak MALAS! *penyakit nombor 1 pariz aserap* 
taon ni aku berazam tanak tinggal teraweh.
taon lepas pon azam mcm nih jugak tapi bila ujan je terus xpegi.Zzz
nak seribu daya hoii pariz aserap!
semoga aku sakses taon nih.hee

baiklah aku sambung buat keje plak.
hipotesis aku : semakin cepat abis keje semakin cepat boleh bercuti *dush! muka sndri*

sekali lagi pacik ingin mengucapkan selamat menyambut ramadhan kareem untuk semua umat islam diseluruh dunia.
 

ahlan wa sahlan ya ramadhan.

 

No comments: