Tuesday, July 22, 2014

ektibiti hari ini



tinggal 3 hari je lg sebelum beta meninggalkan opis tesayam kerana ingin menyambung pelajaran.
betapa aku lega yang hamat.huakakakakakaka.
padahal sambung stdy bulan semilan KOTT!
mngade gila pangai cuti awal.
tp suka ati aku la lgpon dad dah approve.kehkehkeh
kerja kat opis pon hampir sume dh settle jadi lepas ni aku bolehlah berpoye2 sesedap rasa.
duk betungkus lumus di opis membuatkan beta berasa tua *dasar xsedar diri!*
hepi sangat di minggu2 terakhir nih.
tapi apesal aku Nampak abg zul mcm makin stress ek? apsal abg zul?
wakakakakakakakaka
soalan paling mnganjeng tahap bapak dewa naga di tasik chini *gelak smbil beguling atas lantai*


balik keje td mcm bese la aku pegi amek iskal dulu pastu pegi bazar.heh heh heh
dia yang nak pegi. bukan aku! aku xbesalah dlm hal ni.wakakakakakkaka
pegi bedua je la sbb kal dah cabut awal dh. fir dtg amik dia.
ade plan ape tah budak bedua tuh.
bekerjaya sangat aku pegi bazar dengan kemeja segala. Zzz~
dah la awal plak tuh. 4 sengah dah sampai sana.hahahaha
tgh2 round tgok makanan2 tuh iskal Nampak ade org jual roti boom? ke roti bom?
gila tkot kalo roti bom.meletup kang naye je.wakakakakakkaka
aku pon baru tau name beliau roti boom *la kot*
pastu iskal kate dia nak pegi tgok dulu kat situ. aku ikot je la.
smpai kat gerai tuh iskal tnye la ade kuah ape nak cicah roti tu.
macik yang jual tuh jawab 'dal'
muka masam gila kot. jawab pon nak xnak + xpandang muka org pon.
pastu iskal tnye lagi kari tade ke?
dia jawab dlm bahase utara la tp aku xbape reti nak tulis tp lebih kurang dia kate mcm ni la ' xde xde. org sini xmakan ngan kari makan ngan kuah dal je'
aku agak tekejut la sbb cara dia jawab tu biadap sangat.
dah la muka masam lepastu cakap nak marah2.xtgok muka org plak tuh.
macik, ko nak beniaga ke tanak?
mane pegi budi bahasa?
budi bahasa budaya kitaa~ *lagu spesel untuk macik tesebut*
aku marah kot td bila dia jawab mcm tu kat iskal. iskal tnye ko elok2 tp ko jawab mcm tuh.
bukannya dia tnye ko smbil tunjuk penumbuk kat muka ko pon.
kalo dia buat mcm tu tade plak macik tu berani nak biadap mcm tuh. hahahaha
kalo bukan kerana beliau tuh dh pangkat macik, dh lame aku sound.
tp kalo aku sound td Nampak konghaja sgt last2 aku tarik je iskal. dah tayah beli.
nak beniaga tuh muka bia elok sikek ye macik.
ati bia ikhlas barula rezeki masok.
ni muka mcm rasaksa sape nak pegi beli?
orang lain pon pose jugak bukan awak sorang je.
kalau ade masalah dalaman sekalipon jgnla smpai org lain jd mangsa.huhuhu
adoila macik.


ah tanak la ckap pasal macik tu lg. ilang mood pacik nak.
malam ni bilik aku sangat meriah.
lebih meriah daripada biasa.hahahahaha
tadi aku tengah lepak2 ngan iskal+muhammad hakim, firdie aserap ketuk pintu.
sopan sntun plak adik aku malam ni. biasa main redah je.wakakakakka
disebabkan aku malas nak bangun aku suh dia bukak pintu sndri.
tekejut hoii bila dia bukak pintu.
dia siap bawak sekali dengan tilam dia.
seb baek aku xpensan mngejut.wakakakakakaka
bukan tilam nipis yang biasa org buat tido atas lantai tu wess tp mmg tilam yg atas katil dia tuh.
berat kot. dia pegi bantai angkot smpai depan pintu bilik aku.
aku : err fir...nape ni?
dia : fir nak tido ngan abg mlm ni
aku : abistu apsal smpai angkut tilam nih?
dia : dah tu mane muat. kal lg beni lg.
aku : ouh oke *speechless*


muakakakakakakakaka
somel gila la pangai adek sayam aku nih.
siap bantai angkut tilam kat bilik abg.wuwuuu
aku rasa aku kena beli katil baru la. dabel king saiz. haa mari semua warga jalan sultanah tido dlm bilik aku nnt.wakakakakkakakaka
sudahnya aku  angkat tilam aku letak kat bawah rapatkan dengan tilam firdie.
makanya muatlah untuk aku,hakim,iskal,fir,haikal dan beni tido pada malam ini.
riuh gila bilik aku mcm dh malam raya.wahahahahaha
aku suka bila semua orang tido satu bilik mcm ni.
parah atiqah jgn jeles ye sbb tak boleh join XD
ektibiti utama didalam bilik pacik ape lagi, PS LA!!
firdie + haikal = xdpt diselamatkan.
esok keje hoii kal. tido tido! hahahaha


setakat ini sahajalah pacik merapu.
aku nak op plak. mane best org lain tgh riang ria di hari raya aku duk tulis belog.wahahahahaha
selamat malam sume org. sila tido ye.
baibai.




saya sangat hot,
pariz aserap.

No comments: