Friday, July 18, 2014

maksom yang siot



tajuk yang sangat sesuai dengan perangai maksom tadi.muakakakaka
ampon maksom. ailebiuuu.
dahla buat mata aku merah. masok pasir kan bak kate macik goku.
bongek hoii dia prank aku smpai nanges.wakakakakakakaka
xmalu nanges. boooo! baje itam ramai2.


aku xtau kenapa maksom tumbuh tanduk dgn tiba2.
dah la buli geng-jenayah-bersama. ini adalah menyalahi undang2 yang arif!
tetiba sangat masok court XD
tadi lepas balik teraweh aku lepak kat ruang tamu.
pastu maksom dtg tepuk bahu aku dia ajak pegi dapur kejap.
aku yang sangat inesen dan tak besalah nih ikot je la dia kedapur
lepastu dia ckap selow2 je dgn aku. tanak bagi orang lain dengar konon.
kami kalo ckap selow2 tuh time begosip pasal org dlm umah ni aje.wakakakakakaka.
tapi tadi dia siriyes gila.
"minggu depan last maksom kat sini"
rasa macam kilat je depan mata aku td.wakakakakaka
tekejut kot. tiba2 je.


aku : apsal plak? maksom nak pegi mane?
dia : maksom ingat nak benti dah la nak duk umah plak.
aku : *diam. sepantas kelajuan cahaya mata jdi merah*
dia : maksom xbgtau mom lg. fari org petama tau nih
aku :maksom dh xsyg fari ek?
dia : syg la. fari yg paling maksom syg tau.
aku : *tanpa bepikir niat keji maksom, aku terus nanges dan air mata mencurah2*
dia : ape ni dah besar pon nanges. laki plak tuh.
aku : orang syg maksom laa! sedih la nnt maksom dh xde *kesat2 air mata*
dia : nnt dtg la umah maksom bukan jauh pon kat alor setar ni jgk.


tade perasaan gila dia ckap ngan aku.wakakakakakaka
orang dah nanges okee maksom.
tapi lepastu aku tpkir smpai bila la maksom nak kena jaga aku nih nak kena layan pangai xhempok aku. dia pon ade anak2 jugak.
walopon dia selalu balik umah tp mestila lain kalau duk umah sndri kan.
makanya aku dengan sangat matang *diragui* telah membuat keputusan merelakan maksom benti keje.
dalam kepala otak aku : mane bleh selfish nak suh maksom layan aku je.dia nak jugak duk ngan pemeli dia. lgpon dia dh tua. bla3
sangat baik hati okeee pariz aserap bepikiran sedemikian.tsk2
aku siap bagitau maksom  minggu depan bia aku anta dia balik umah.
walopon sedih gila tp xpe la nak buat cemana kan?


TETAPIIIII....
rupaaaaa rupanyaaaa hadirmu cuma besandiwaraaaaa *feeling nyanyi lagu iklim*
huakakakakakakakakakakakakaka
siot wess dia termakan dengan hasutan ala2 syaitonirrajim parah atiqah.
arghhhhh adek sayam, kenapakah??
KENAPAAAAA???? *begegar satu umah*
bongek oii parah atiqah main2kan pasaan beta.
penat aku korbankan air mata tadi.
tade motip kot main2kan pasaan beta sebegitu rupa.wuwuuuu
kejinya beliau. adek sapekah itu? T____________T
xde pasaan menyesal langsung maksom bagitau aku dia tipu je pasal tu.
huakakakakakakakakakakakaka *gelak paksa*


aku sedih gila kot tadi smpai terus masok bilik soksek2 sorang2.
gila ko kalo aku xsedih. dari dulu maksom duk layan aku.
ape2 jadi pon dia ttp duk dipihak aku.
dulu2 bila mom marah aku dia la yang tolong bekap aku.
snggop asingkan makanan aku sbb aku xmakan sayur.
mom xbagi buat mcm tu pon dia tetap jugak asingkan makanan aku sembunyi2
aku dh anggap dia mcm mak aku sendiri kot wess.
dia selalu cakap aku istimewa.hahaha
baik buruk pangai aku sume dia tau.
selalu membebel2 potpet2 sbb aku selalu kacau dia ajak tgok tv masa dia tgh buat keje tp lepastu dia dtg jgk join aku layan cite yg tah pape.
kdg2 aku ikot dia pegi pasar.ikot lebih kepada nak buat kacau.hahahaha
aritu ade sorang macik kt pasar tu tnye maksom sape kat sebelah tuh *aku la sebelah dia*
xsmpat dia jawab aku potong dulu "bopren maksom la ni"
sekali hamik kauu! dia amik kacang panjang yang dh diikat bnyak2 tuh dia bantai libas aku.
siot sangat pangai.wahahahahaha
tapi aku sayang gila kat dia.


sebab tu la aku sedih tadi! muakakakakakakakaka
aku dah rasa dianiaya nih oleh maksom XD
maksom mane bleh betray geng sendiri lepastu buat rancangan jahat dengan farah.
I see u in court maksom! baik betobat cepat kembali kepada pariz aserap.
huakakakakakakaka
*pangai tehantuk kepala-kat-dinding dh dtg*


parah atiqah sila jangan keji mcm ni lagi ye.
elok2 ade darah tinggi je nnt kang abg dpt sakit jantung sekali.
haa sape yang susah?
mereka dan keluarga mereka.wahahahahahaha


ape2 pon aku lega sbb maksom main2 je.hee
ailebiuu maksom.









No comments: