Thursday, July 24, 2014

hari kamis yang indah


hari nih aku pegi opis dengan semangat membara berapi2.wakakakkaka
sebab arini ari last aku duk kat opis tuh
sebelum smpai opis kemain berapi2 bagai.
bila smpai opis rasa sedih plak bila budak2 nih bg wish2 [ko baca : wasiat] yang boleh buat mud hepi aku betukar rupa.
walopon aku selalu aje mcm stres2 bila keja tp aku syg gila staff2 aku.
staff yang paling terbaik di alam semesta.
teamwork mereka mmg ditahap tertinggi mcm gunung eberest XD
donald trump pon tade pekeje2 mcm aku oke.
sbb tu aku syg mereka2 itu.
gila jauh pebandingan dgn donald trump bagai.huakakakakaka

memandangkan aku syg korang semua, terimalah duit raya dari pariz aserap
seposen sorang.wakakakakakka
abg zul bongek gila.tgh2 aku dikerumuni peminat2  *dush!! muka sndri* yang sibuk duk wish2+ucapan+wasiat+etcetra2, beliau dengan lantang tanya aku, "fariz, dh nak raya nih mana duit raya nya?"
mangkok oii abg zul xsabar2. wakakakkakaka
jangan risau ye anak2 duit raya untuk awak semua pacik dah sediakan.
petang nnt aku ajak budak2 ni bukak pose kat umah aku.
sape2 xdatang aku tarik balik duit raya dia. haa tkot x? tkot x?
huakakakakakakkakaka.
syaiton nya perangai.

arini firdie aserap dengan beni ikot aku masok opis sekali.
semua org ingt aku ade adek laki sorang lg.
kesian kak chah kompius 'ade adek lg rupanya ingtkan fir yg bongsu'
inesen sangat kak chah. xsmpai ati aku nak main2kan dia.wkakakakaka
pdhal rasanya dulu aku dh penah bawak beni dtg opis kot. kak chah nih ilang ingatan ke?wkakakakaka.
dh la dia yang paling sedih arini smpai mcm2 wasiat dia bg kat aku.
pdhal aku pegi belajar kat sintok aje kot wess.dalam kedah aje kak chah uit. bukan kat obersi mcm dulu pon.tsk2
emosi pompuan mmg aku xpaham dr dulu smpai skang XD
si beni ni plak boleh la apply part time kat sini nnt.
rajin gila tolong orang potostet kertas.siap fax surat sekali.wuwuuu
budak ni mmg ko cmpak la kat mane pon dia tade masalah aku rasa.
sbb dia terer bekomunikasi dgn org lain walopon pakai bahase isarat =.='
lepas setengah jam petama opis ni dh jadi opis dia dh. wakakakkaka

ari ahad ni opis aku dh cuti so kiranya ari ni la last untuk budak2 nih.
makanya aku baik ati bagi keje separuh ari je ari ni *sebenarnya sbb aku nak cabut awal*
nnt pukol satu moh le kita pakat balik umah masing2 ye anak2.
tapi ptg nnt sape2 lupa nak dtg bukak pose kt umah aku, siap!
aku suh dia keje ari ahad.wkakakakakkaka

kejap lg dh nak balik.
rasa sedih sikek *sikek je* nak tinggal opis.
xsgka plak aku boleh ada pasaan sedih mcm nih dgn opis.
dah selalu asik besorak gumbira je bila tiba ari kamis.wahahahahha
kata2 semngat abg zul paling aku suka.
"nnt stdy betol2 dptkan master tuh. masok opis balik nnt bia jadi lebih hebat dr skang"
gagah pekasa sgt kata2 smngat beliau.hee
time kasih abg zul. sila jgn nanges sorang2 kat opis sbb pariz aserap xde ek.
untuk semua staff2 tesayam, kerja rajin2 kekalkan prestasi korang. pariz aserap syg korang sgt2. 2016 beta masok opis balik. mesti korang rendu nak main dam ular lepasni. jgn nanges tau.wkakakakakaka

oke. rasanya baiklah aku persiapkan diri dulu nak balik umah nnt.hee
firdie aserap ajak pegi sopim lepas nih.
aku tade hal sgt kalo dgn fir + beni kalo pegi sopim2  nih.
lelaki kan? sopim cemana sgt. paling lama pon sejam je sbb dh set nak beli apa.
tp yang aku penim mcm nak muntah ijau nih bila parah atiqah join sama.
wakakakakakakakakaka
sila la apply jd pak gad kat sopim kompleks tu awal2 ye pacik.
kompem 3 4 jam kena tunggu dia ni nnt.
tp nak buat mcm mane. kate syg adik kan? hahaha
redah je la pacik. bukan selalu pon *ayat penyedap ati T_T*

dah la aku nak balik dah.
sebelum si benado tuh oper diri nak buat part time kat sini baiklah aku cabut awal2.wakakakkaka
sape2 yang masih bekeje esok ataupon yang bekeje pada ari ahad nnt, sila jgn jeles ye. xbaik tuhan marah nnt.hee
papaii.

maassalamah wa ilalliqo'

 
 p/s : selamat tinggal opis. ailebiu. *hantok kepala kt dinding laju2*
 
 
pariz aserap.

No comments: