Sunday, July 13, 2014

hari ni.



tadi aku satu pemeli pegi bukak puasa dekat umah anak yatim yang anak aku duduk dulu.
dah lima taon beturut2 dah tiap kali bulan pose mmg akan ada satu ari kami akan bukak pose kat sana.
ini adalah permintaan Muhammad hakim.
memang aku sengaja mintak ari minggu dengan pihak sana sebab kalau ari kerja rasa macam xsempat je.
punyalah susah mereka nak ejas jadual. kalah artis tau.wahahahaha
tapi akhirnya dpt jugak. Alhamdulillah.
maka bergumbira riang ria dihari raya la anakanda beta dpt jumpa kawan2 lama dia. meriah sangat td mcm dh nak raya XD
paling dasat si beni ni la dapat ramai kawan dengan tiba2.wakakakakaka
mcm biasa lah dia. cakap mestila pakai bahasa isarat.asal boleh je.hihik


pastu masa ontheway balik umah hakim tnya aku soalan cepumas *la sgt*
"dedi xnak anak lagi ke?"
anak aku ni bukak pose makan bnyak sangat ke apa tiba2 tnya soalan sebegitu rupa.wakakakakkaka
aku: kenapa? hakim nak adik ke?
dia : *senyum2* hakim tnya je.
aku: boleh je kalau hakim nak adik. tp dedi kena kawen dulu la baru boleh bg adik kt hakim *tumbuh tanduk*
dia : hakim xnak adik pon la dedi.hakim saja je tnya *muka siriyes*


wakakakakakakakakakaka.
dan2 xnak adik. tkot dedi kawen la tuh XD
Muhammad hakim tayah risau ye.


sebenarnya aku pon ade niat nak tmbah anak sorang lagi.
tapi bila pkir prosedur dia.tetttttt!
pacik troma tahap dewa naga.wakakakakakakaka
naseb baik aku dpt Muhammad hakim.
tu pon selepas dirijek tiga kali. sabo je la aku.
aku rasa kalo x ayah aku yang tolong mmg smpai sudah aku xdpt Muhammad hakim.
xmudah ye anak2 nak amik anak angkat.
walopon aku dh yakinkan meke kewangan aku mmpu tp  bnyak benda KOTTT! yang meke tengok lagi. dah la aku xkawen lagi masa tuh.
senang cite aku mmg xlayak la.huhuhu
makanya time kasih dad kerana memberi pertolongan. ailebiuuuuuu.
aku xpenah libatkan dad dalam ape benda pon urusan aku selama nih.
tapi......
pacik benar2 mahukan Muhammad hakim pada masa itu ye anak2.
dan aku rasa aku xsalah bila aku mintak tolong dad dalam hal nih.
bukannya ayah aku pegi rasuah jkm tuh.hahahahaha
lagipon aku xbuat menda salah kan?
aku nak jaga Muhammad hakim. tu je.
dulu aku rasa menyesal gila bila pegi anta hakim kat jkm lepas jumpa dia tuh.
baik aku tayah pegi sana. bia je dia duk umah aku.
tayah susah2 aku nak kena apply sampai kena rijek berkali2.wakakakakakaka
tapi tape la. menda dh lepas pon.
hakim dh sakses dh jd anak aku.hihik


so rasanya cukuplah Muhammad hakim sorang je dulu.
aku lemah semangat sikek bila pkir nak amik lg sorang.lemah semngat sbb pkir nnt kena rijek lg.wakakakakakakkaka
lagipon xmudah ye anak2 pacik nak dptkan Muhammad hakim nih makanya biar lah aku bg dulu kasih syg kat dia yg xbebelah bagi.
hamboii ayat ko pacik.kemain lagi XD


untuk Muhammad hakim,
kalau rasa teringin nak ada adik tuh pegi la layan sepupu2 awak tuh ye.
baru tau troma nnt xnak adik dh.wakakakakakakaka
dah semua orang perangai dasat sgt.
tp aku xrasa pon dia siriyes td. dia tnya je kot.
luar alam sangat soalan. dh la tiba2 je.
makanya dedi pon bg jawapan bernas la kat beliau.wakakakkakaka


dan seperti biasa, apabila dah sudah merapu pacik ingin meminta diri dulu la ye.hee
dah masok ari ahad dh ari ni.
siang nnt kena pegi opis.
tapi aku besemngat waja sbb keje xbnyak dh lepastu aku cuti terus.
yahooooooo!!!
oleh yang demikian *sopan santun x ayat aku?* eloklah beta mengundurkan diri dulu.
sila tido ye semua orang nnt nak bangun sahur plak.
aku tape xtido sbb aku selalu jadi jam loceng tolong kejutkan org lain.wakakakaka


oke2 kali ni serius aku nak op nih.
selamat malam sume org. selamat bersahur.
papai.


ilalliqo'




saya hot *str8 face*,
pariz aserap.

No comments: