Monday, July 25, 2011

JOE:buah ati pengarang jantung pisang beta.hihik

best x wess name beliau? berani2 la ko kate xbest nnt dia bg cakaran emas kt muke kang..itu dol said punye aura dia rembat tu.. hihik..itula bespren beta dr dulu smpai skang..meh2 aku buat sesi orentasi sikek la pasal joe..*xmasal joe pemes* tapiiiiiiiiii...aku xbape nak ingt la taon bile aku setat bela joe..tape la kan xingt..wahahahahha..joe adelah minatam ye tuan2 dan puan2..beliau sgt comel dan jugak ensem lg kacak begaye..mcm dedi la kan joe?hee..ramai kawan aku bekerut dahi bile aku kate kucen aku name joe..
apsal haa? name joe kan semat..ssuai la tu dgn aura dol said yg dia ade..umo dia lime taon kalo aku xsalah la..aku dpt joe ni sbb dad yg belikan..*mane mgkin aku dpt tepi jalan oii* mase tu dia kecik2 aje lg..baru pas dilahirkan la kot..ayah aku yg kte mcm tu..kalo dia tipu aku mknenye aku tipu jgk la..muakakakakak..tp btol la dlu kecik2 aje skang dh mcm bapak kucem...6kilo oii berat dia..sumel seh aku salu aje pelok2..time pelok sumel la..time dia maen lompat2 atas perot..astagaaaa buleh krem perot aku..elok suh joe lompat kat org yg nak beranak wess..kompem beranak kt situ jugak..wakakakakakaka..kucem beta adelah lelaki yg gagah pekase okee..mestila jantan kan tgok name la..name pon joe xkan la kucem pompan name joe..huakakakaakaka..
baru2 ni aku belikan dia umah baru..hihik..dh nak raye kan joe kne la serba baru..baek kan dedi? aku bekenan gile la kat cage tu..tige tingkat..comel2 aje..kite kne same2 la kan joe..umah joe 3tgkt uma dedi 3 tgkt..baru la adil dan saksama.. dulu2 cage dia yg bese aje la yg tmpt letak kucem yg salu org gune tu..tp cube tuan2 dan puan2 bayangkan joe yg mcm bapak kucem tu duk dlm cage besa tu..xrase ke mcm ko saiz L tp ko pakai saiz S?wkakakakakakaka..tp aku xpenah ttop pon pintu cage dia..mane buleh kurung2 hewan xbaek la..makanyaaa dol said itu bebas bekeliaran dlm umah mahu pon lua umah beta..tapi sejak2 ade umah baru ni..ewahhh2 tanak kua ke ape haa? sian dedi pnggil2 dia buat xtau je..masok dlm tu jugak kangg...muakakakakaka..selesa la kot dia dh kalo aku letak2 kapet kt dlm tu..huakakakakaka..melampau gile dedi..
tapi kan wess..bukan kapet pon..pas aku beli umah dia tu aku pegi kedai cari alas kaki..amik yg bulu2 mcm kapet tuh..aku beli 2..INI ADELAH IDEA FARAH ATIQAH OKEE! bukan salah aku aku ikot je..wkaakakakaka..pastu smpai umah ape ag..misi mngerjakan kaen kesat kaki tesebut..aku gunting2 ikot saiz la tmpat joe lepak..dr tingkt 1 smpai 3 sume bekapet..cehhh mewah gile joe mcm duk dlm sorga kan joe?smpai dedi pnggil pon xnak kua..tskk2..
tapi skang beliau ade kat atas katil aku..saje nak manje2 la tu..satu la yg aku penim sikek pngai dia ni..DEMAND! eh ingt dia ni aktor temahal hollywood ke ape hah? nk makan sedap2 je..ikan goreng tolak tepi ye tuan2 dan puan2 sekalian alam semesta..wuwuuu..ko sumbat la ikan goreng dlm mlot dia mesti dia meow2 aje tanak..yg ni mmg aku penim la..dia makan ikot suke dia..kdg2 dia nak whiskas kdg2 dia xnak..kalo dia xnak whiskas tu mknenye beliau mahukan ayam goreng..huakakakakakak..pngai diva gile kucem aku..awak tu jantan la tayah la diva2 sgt.dedi ketok pale kang..megren wess kalo bab makan dia ni..ikan sadeng pon xnak..tp bile bg sadeng yg org buat sndwich yg segera tu yg ade mayonis skali tuh.dia makan plak..bg yg pedas kang tau la troma xnak dh..muakakakakakakak..DANNNNNN yg paling megren, beliau makan eskem ye anak2..tp yg vanila je la..haa best x kucem aku? nak mkan yg sedap2 aje..huhuhu..
tp beta sgt syg dekat beliau..dia la kawan nak borak2 wlopon dia xpham sepatah haram ape aku ckap bile buat2 keje dia la duk tunggu atas katil ni..bile aku on9 pon dia teman..siap berebut2 nak on9 jgk ke ape..wakakakakakakak..dia suke baring atas lptop oke..pastu kawan2 yg tgh sembang ngan aku asik penim aje..apesal tibe2 naek tulesan mcm ni.....uhpxcnr8f75 3x2poifj o3i2uh......wkakakakakaka
itu adelah keje joe oke..ikot suke ati nenek kebayan dia je nak landing kat mane2..
tp aku syg la dia..syg sgt2..ceredik ke ape name tah dia..bile org ckap dia tgok je *pham tuh kompemla tidak kan?kelaot dalam terus namenye* tp bile marah dia suke buat2 tido..wakakakakaakak..
xsusah mane jage dia..cume bulu laa kne rajen sikat2..gunting pendek kang tau nanges..hihik..
beliau adelah sgt suke mandi..wuwuuuu..tp air panas je la..ce ko tuang air sejuk sebesen kat dia..kompem terus kua sore jantan dia..huakakakakakaka..mule2 aku suke gile la kan dia xsusah nak mandi2..dia tahankan aje..tp lame2..T_T STRESSS okeee..bile tgok org pegang sapu tgn je *dia ingt towel dia* mesti dia cepat2 belari maraton pegi depan bilik mandi..Zzzz... dh tu meow2 kuat plak wesss..xbenti mngeluarkan sore jantan beliau..huakakakakakka..lame2 dh penat2 tade org layan dia majok la..time ni ko jgn harap ko pnggil dia dia nak dtg..elok kang dia tipu je wat2 tido..wakakaakakakakaka...suke majok seh..ni dia duk renung je kat lptop ni tnpa mnyedari dedi dia tgh besuka ria kutuk mgutuk beliau..ampon joee..muakakakakaka..
tapi aku mmg suke kucem laaa..kecuali stu aje spisis kucem yg aku rase mmg aku kenot go la..yg eksotik gile tu..tsk2..kucen sphinx kot name dia..astagaaaa geli buleh x?
skang ni beta adelah dlm proses untok mncari teman sepermaenan joe..hihik..aku suke gile kucen bengal..
warghhhhhhhhhh mcm idop dlm sorga je rase kalo dikelilingi kucem tesebut..tp harge beliau..tetttttttt! tp aku nak jugak2..muakakakakaka..
aritu pegi petshop nak beli umah joe ade nmpak seko kucen bengal ni...rase nak bawak lari buleh x?wakkakakakakka...semat sehhh...dh la blu pendek2 kemas gile..mcm rimau pon ye..walaweiiiii ensem seh beliau..tunggu la joe nnt dedi bawak balik kawan satu dekat joe..duk dlm umah xbuleh gaduh ye..sile eratkan silaturahim sesame kucem..hihik..makanya misi skang adelah...BELILAH KUCEM BENGAL!!

3 comments:

siti fairuz said...

HAHAHAHA HI JOE!!!!!!!~ sihat walafiat lagi yer kucing tuh. hahahaa. rindu pulak. muehehehe~

beta: baja itam! said...

makin shat beliau wess..dh nam kilo kalo xsehat jgk ko amek jual kat siam la pai..wakakakkakaka...

siti fairuz said...

boleh boleh. dapat duit. wakakaka