Wednesday, July 20, 2011

opis

ari ni duk opis rase lega sikek sbb keje yg belambak2 itu sudah hampir siap.*blom siap lg* btungkus lumus oke aku wat keje yg btimbun2 td..pastu rest kejap la tgok jam..ouh baru kol sploh sengah..pastu duk begolek2 kt dlm bilek tu..bukan atas lntai oii.gile ke ape begolek2 atas lntai mau kne pijak ngan ayah aku..muakakakakak..tibe2 mosam tarap cimpanzi dh ni..geledah2 laci,almari,pastu bukak beg yg aku bawak p keje *aku xbawak briefcase okee..mcm tua aje mcm tu..huaakakakka..aku bawak beg skulah je yg galas kot blakang tu.mude kan aku?wakakakkaa*
bile bukak beg tuh...tadaaaaaaaaaaaaaa!!! ade dam ular wess.. dam ular dlm beg beta?aku dh pkir2 ni keje hakim ke keje haikal ke keje firdie? tp oke jgk aku pon tgh buhsan mcm cimpanzi kan..last2 aku kua bilik pastu tnye budak2 ni.,
 "ade sape2 yg free x?meh la masok bilik saye"
lepastu ade 3 org yg masok yg merelakan diri..inesen gile dia tnye ade nak suh buat ape2 ke..aku pon kate..
 "ade la..ni haa..teman saye maen ni" *kesian meke kan dpt ketua mcm aku* muakakakaaka
pastu ape ag menggile maen dam ular dlm opis..bersila duk atas lantai ye tuan2 dan puan2..pastu dh mkin ramai masok dlm bilik aku..8 org oii besemngat waja ke ape?huakakakakakaka..tgh syok2 baleng dadu tibe2 pintu bilik tebukak...
haaaaaaaaaa..seb baek ayah aku xpensan tgok ajaran aku kt budak2 ni..mase tu dh doblas sengah..pastu dia kate..
 "tape la lg sengah jam pon nak rehat..tp nnt kol 2 smbung keje"
masing2 angguk laju2 je..wkakakakakak..maen lame gile smpai nak kol 2 baru tesedar maseng2 belom solat..tekedek2 aje pegi solat..bile dh sudah sume duk tmpat maseng2 buat keje..pukol 3 lebeh aku tgk kt lua dh besembang2 dh..keje dh abes..pastu aku pon bawak dam tu kua pastu pegi letak atas meja si zam tuh..
 "jom smbung balik" sume trus aje bkumpul balik..wakakkakakakaka..aku xkesah kot kalo ngan budak2 ni..sbb aku tau meke cemane..keje bukan maen2..bile buat keje seyes,xpijak pale pon kalo buat baek ngan meke..wesss syg korg lebeh tau..nnt taon ni up duet raye jgn riso..hihik..
nnt sabtu ni opis ade buat pemeli day kat teluk batik..haaaa eksaited oke pestaim aku juin ni..kalo x maseh di itali kot tgh btungkus lumus mengerah keringat mmbanting tulang stdy smpai lebam..tp taon ini adelah tidak ye..beta menjuinkan diri..hepi gile budak2 ni smpai unit aku sume juin tade yg tetinggal..huakaakakakakka..tunggu la saat itu tiada kesabaran rasanya..hihik.
tadi balik opis mcm bese pukol 5..terus balik umah sbb mmg tade napsu nak bejalan2 berpoya2 dh..anakanda dh tunggu di rumah..eh,best gile kot jadi dedi..muahahahaha,,balik keje aje hakim dh ade depan pintu tunggu2 peloksiom bnyak2..dia cite2 ape yg jadi kt skulah..aku denga je..aku xcite pon pasal opis..tkot dia bosan..name pon budak2..aku denga cite dia tape..bleh rase mcm..wahh mude lg dedi..*ade sape nak lempang x?* huakakakakakakak..
esok adelah bekeje seperti biasa...dan yg paling penting lg utama dan perdana ialahh..jengjengjeng....dam ular tinggal kat opis..syhhh! wakakakakakkaka...

4 comments:

Yuuki said...

dediiiiiiiiiiiiiii..nk dedi mude gak

beta: baja itam! said...

nak dedi mude??ce try cri sugadedi sorg..wakakakaka

Hidayah bt Zainab said...

agak2 folower ke4 dapat hemper dam ular tak?
wa bangga jadik no4 beb !

beta: baja itam! said...

no4 tade adiah laaa..ko lambat makanyaa adiah adelah tajaan ko sndri..hee