Tuesday, July 19, 2011

pagi tadi

kelam kabot anta hakim pegi sekulah..buleh plak aku tetidor lepas subuh *ini adelah sgt lua biasa* bgun2 dh pukol 7 suku..tepuk dahi beta menyesal xkejutkan hakim solat awal2..makanya beliau tidak solat subuh pagi td..hihik..hakim tgh mmpi p aprika kot mase aku kejutkan dia..
"kim,bgun kim dh lewat nak pegi skulah nih"
"hmm..lima menet dedi" *mate xbukak* mmg dia selalu kate 'lime menet lg'  sblm bgun mndi..tp pagi td adelah emejensi ye nak..tade lime menet..sement pon dedi xbg..huakakakakaka
"hakim masok kelas pukol brape?"  *saje buat2 tanye*
"7 sengah la dedi"
"7 sengah erk..skang dh 7 suku dh syg..nak cari lime menet kot mane pon dedi xtau ni" =))
..kelam kabot gile aku iron baju skulah dia..siap ketok2 pintu blik airterus dia bukak mate laju2 amek towel masuk dlm bilik air mcm lipas kudung..wakakakakkaka
"dh sudah belom?mandi sikek2 sudah la dh 7 doploh ni."
"sat dedi.saket perot plak ni"
wakakakakkaka mencabar oke ari ni..sudahnye redha je la kalo pegi skula lmbt..dh 7 25 kot dia siap2 sume..terase mcm terer gile ah td jd dedi smbil dia pakai baju aku terus sarungkan stokin kat kaki..bedak2 smpai mcm cine opera oii anak  beta..huakakakakaka..masok kete dia tgok cermin....haaa pecah gelak dua beranak..betol kol 7 sengah smpai skulah dia td..naseb baek aku terer derif2 bawak kete mcm ade enjin turbo  terus belok masok dlm kwsan skulah tade benti2 depan pagar dah..sume  tgok gaye mcm "apekah org ini" tp hakim kua wat rilek je jalan masok kelas..tarek napas legaaa.."sigh"
terus balik umah amik towel..mandi..! tadi xmndi pegi anta anak skula
moral of the story..jgn tido lepas subuh wesss..nnt anak jd mgse keadaan nak lime menet lg pon xsmpt..wkakaakakakka..
muhammad hakim..dedi syg kamu.. hee

2 comments:

Yuuki said...

woo..dedi anta cek p skolah leh??:))

beta: baja itam! said...

eh cek skula lg ke?meh dedi bedak2 jugak mcm opera cina..hahahaha..