Wednesday, July 31, 2013

haikal yang bongek!


malam tadi masa kami tengah ramai2 lepak dalam bilik iskal tetiba fir kata ada nyamuk.
dia dah garu2 dah tangan sebab gatal..lepastu ape lagi,terus aje firdie aserap meneruskan misi membunuh nyamuk tesebut..besungguh haa adek aku nak tepuk nyamuk tesebut siap amik buku ye tuan2 dan puan2 yang dikasihi.
kesian aje nyamuk tuh menemui ajal di tangan firdie aserap yang sadis itu..wahahahha..

tapi lepastu ada lagi sekor datang jamming kat tinge aku..muakakaka
annoying nye bunyi nyanyian beliau..aku pon saje la begurau tanye kat iskal, "buat sarang nyamuk ke ape dlm bilik nih?tetibe je ada nyamuk"

haikal pon jawab, " sarang dia bukan dalam bilik ni abg fari..tapi kat bawah tuh.dalam garaj tu sarang dia..besar plak tuh nyamuk."

serius gile haa haikal bagitau..
semua orang macam esaited sebab nak tau la kan..fir siap tnye ag cemane nyamuk bleh buat sarang dlm tu..mane tau besar? banyak x?
kal kate yang besar tu satu je..kaler merah..
masa tu aku blur lagi..tetiba iskal amik bantal baling kat dia,
" weh nyoq, hang skolah kat mana? motoq dgn binatang xbleh beza ka?"

T_____________________________T

bongeknyaaaaaa haikall!!!!
beliau maksudkan motor abang dia wesss..
moskito..huakakakakakakakakakaka
aku rasa nak sekeh2 je haikal dengan kelajuan paling maksima.
menganjeng xingat duniaa..wuwuuuuu
dia gelak macam syaitonnnn..huakakakakaka
tapi lepastu kami pon gelak sama..
aku percaya okeee dlm garaj tu sarang nyamuk!! *dush!muka haikal*
sebab muka dia siriyes abesan wesss masa bgtau tu..
rupanya tipah tertipu.tsk2..





gambar di atas adalah nyamuk yang kami maksudkan..ia adalah sepisis binatam yang ada sayap dan menghisap darah..wkakakakakkaa..
tapi nyamuk versi haikal adalah sangat berbeda ya ibuk2 bapak2..
mcm nak amik je nyamuk bekenaan baling kat dia..
rasakannn!!!!
huakakakakakakaka..

inilah nyamuk bersi daniel haikal 




gambar mcm bese la..aku amik dari pacik google.wahahhahahaa..
motor sape nih wess pacik pinjam gamba kejap ek..sbb aku kat opis skang xkan aku nak balik umah semata2 nak amik gamba moto bekenaan??
mcm amik gamba kat tempat kejadian jenayah plak rasenye nnt..feeling forensik ke ape??wkakakakakka
tp lebih kurang je nih kire boleh la..
cuba ko buat pebandingan dua spisis dlm gambar2 di atas nih..
same ke wess rupe meke?? XD

mcm mane haikal buleh berpikir sangat diluar kotak? T___T
itu yang kita xtau..
hahaha.



saya-yang-sangat-hot, *muka mintak lempang*
marco.





No comments: