Tuesday, November 5, 2013

10 facts. . . about me


mcm dah xde tajuk lain nak buat entri..wahahahaha
tapi suke ati aku la belog aku XD
layan aje la..zaSss~~~

fakta 1 : fariznil ashraff bukan nama asal beta..nama dalam sijil lahir masa lepas beranak adalah lain..ayah aku mintak tukar nama masa umur aku 12 taon sebab nama asal adalah terlalu keitalian(?) yang hamat arwah nenek punya kije maka apak wa pun suh tukar masa nak buat kad pengenalan..dapatlah name yang semat,cun dan hot mcm skang nih *tadah pipi mintak penampo*

fakta 2 : penah patah hidung akibat eksidenG masa on the way drive nak balik uia..tsk2

fakta 3 : mata yang terlebih peka bila keadaan gelap..even aku boleh cari barang dalam gelap..aku tade hal membaca/menulis dgn hanya berbekalkan cahaya dari luar balkoni..not a problem at all..mak aku paling risau pasal ni sbb dia kate aku pelik + mata cepat rosak tp nak buat cemane dh mcm ni..tp mata aku xbleh kena cahaya terang2 nnt silau..lepastu terus fenim lalat..wakakakakkaka

fakta 4 : cara menulis paling unik dalam dunia, akulah tu..hahahaha..aku pon xtau la apsal aku bnyak sgt ciri2 pelik..tsk2..aku xmenulis mcm orang lain, buku tegak lepastu tulis dari kiri ke kanan..aku selalu menulis dalam keadaan buku handred pesen melintang 90 dajah..aku selalu tgok kawan2 aku dr skolah smpai masok unibesiti, mostly kalo meke menulis dlm keadaan buku melintang mesti sisi belah kanan buku tu keatas yang belah kiri kebawah kan? tapi pacik adalah sebaliknya, belah kiri buku keatas yg kanan kat bawah..tadela pelik sgt kan? yang buat dia pelik bila tulisan aku condong kekiri jadi bila aku menulis siyesli org nampak aku tulis mcm org cina, dari atas kebawah..hahahaha..org lain tulis dr kiri ke kanan, aku tulis dari atas kebawah..lecturer2 aku selalu tego bile tgok aku tulis, kdg2 dia tunggu kat tepi sbb dia kate xpenah jmpe org tulis mcm aku.tsk2..dan!!!tulisan adalah huduh yang amat!!!wakakakakka

fakta 5 : pernah kena buatan orang..siriyesli, sangat teseksa tuhan saja yg tahu..huhuhu..

fakta 6 : pernah kena panggil 'anak penjajah' dengan cekgu sejarah masa pom 3..very uneducated teacher..hinSs..tp aku suka sejarah..haha

fakta 7 : kena sunat masa umur 14 tahun..huakakakakaka..lewat gila okeee!! sume salah mak aku..ampon mom XD

fakta 8 : penah becita2 nak jadi navy sebab nak pakai unipom dia..warghhh semat!!!

fakta 9 : cant stand with durian..yang nih paling siriyes okee!! even sape2 yang makan durian pon, sila la  bediri  3 batu daripada beta..aku mmg xbleh deal dgn durian mmg sejak dr awal lg..kesian beliau...wkakakakaka..walopon sebijik saje didapur, aku xkan jejakkan kaki kedapur..ini siriyess wondepet2 kami dtg. XD

fakta 10 : start reti guna mesin basuh adalah mase umor 21 tahun..sangat memalukan!! T__T tapi reti yg kat umah aku je la..haha..mmg xpenah membantu dan menolong bab2 mcm ni.huhuhu..helpless and hopeless *straight face*


sekian terima kasih.


[xde motip sangat buat entry cenggini..nampak sgt bosan duk sensorang.wuwuuu]


bajeitam yang HOT XD


No comments: