Sunday, November 3, 2013

soft hearted


tadi masa tengah baring2 atas katil dgn Muhammad hakim aku bukak bideo kat utube..pasal seko singa nih..nama dia Christian
comel sangat! bijak plak tuh..huhuhu
tapi sedeh *kot*
aku dh bape kali tengok bideo tu tp tiap kali tgok mesti nanges *boo!! dedi*
tadi konon nak tunjuk kat hakim la ni..
makanya aku tengok la bideo tu ngan dia sambil meniarap atas katil..
baru kejap tengok rase mcm,eh apesal rasa hangat kat pipi nih..muakakaka
aku biarkan aje air mata jatuh membasahi bumi pastu terus soksek2..
tapi aku heran anak aku kat sebelah ni diam aje..kalo x pantang tgok aku soksek2 mesti sepantas kilat dia tanye aku nanges ke x..walopon kadang2 aku seseme aje..hahaha

aku pusing tgok dia..eh? ade air mata jugak?hihik
mula2 nanges diam2 aje..tp mase singa tu jumpa balik tuan dia tuh, haaa kemain lagi aku ngan hakim nanges smpai tesedu2 *seb baek abg zul duk bilik lain XP*
mcm budak kecik okee pangai aku..huhuhu
tp tacing la bideo tuh..
anak aku pon nanges smpai tutop2 muka kat bantal sbb tanak bg kua suara..
emosi gila kan dua beranak nih?
kami berjiwa penyayang nak buat mcm mane? *dush!muka sndri*
tacing tapi nak tgok jugak lepastu nanges smpai tesedu yang sgt teruk sampai vibrate2 badan..wahahahaha..

lepas dh abis tgok bideo tuh, diam kejap masing2..soksek2 lagi tp dh xnanges mcm ujan lebat dah..wakakakakakka
kesat2 air mata..
lepastu ckap mcm bese..tapi kelakar gile okee..
dah lama sikek tuh dh ilang rasa sedih+tacing tuh, aku ngan hakim begurau mcm bese la..tapi smbil begurau tu smbil tesedu boleh?
wakakakakakakakkaka
sedu nanges td xilang lagi kot..
tp part paling best adalah apabila kami buat xtau je bila aku ke dia ke tesedu..buat mcm xdenga je..hihik.
comel kan pangai kami? *trajang kuasa 3 pelishh!XD*

meh aku share sikek bideo singa tuh..
xtau la bape puluh juta kali tgok baru xnanges..wahahaha
walopon pacik hot tapi pacik sgt soft hearted ye anak2 XD
meh kite tgok same2..bideo ni kiut sgt..
sekiut aku ngan Muhammad hakim nanges td..wkakakakaka.



bideo ni dua menet aje pon..ade lagi bideo dia yg lg panjang duration tuh kalo ko nak tgok search sndri la ye..hahaha
siriyesli, nak sgt peluk singa mcm tu..huhuhu
best gile kot bila dia bediri smbil peluk tuh..
suwit gila wesss..
arghhhhh!!! tacingg!
sape2 yang suka binatang paham la kot rasa mcm mane..
tapi sape yang tade jiwa penyayang mcm kami yang best nih no komen la..hahaha

pacik memang mcm ni nak..
bila masok bab binatang2 mcm ni pangai mmg xdpt dibendung lagi..hahaha
I love all cat spisis.xkira la kucing ke singa ke rimau ke..
they are soooo adorable.
kalo dpt peluk anak singa yg kaler putih tuh...
warghhhhhhhhhhhh!!! xleh tido malam kot aku..hahaha

spisis kucem = the most beautiful creatures on earth.

sekian time kaseh.


saya-pencinta-binatang,
marco.

No comments: