Tuesday, November 12, 2013

i can be mean sumtimes XD


tadi tengahari lepas amik anakanda techenta balik sekolah kami pegi mall..aku angkot faizal sekali pegi..and opkos la encik mafia juga sebab aku dh janji nak pegi kepsi ngan dia..wkakakakakakka..kepsi xpenah tinggal..tsk2
lepastu faizal kate nak pegi toilet nak kencen..
dia pegi dgn iskal sbb iskal nak pegi toilet jugak...so aku ngan hakim p duduk dulu kat bangku sementara tunggu beliau2 tuh kua toilet..

baru duduk kejap tibe2 ade dua orang budak betenggek depan aku..kapel la kot ke dah kawen xtau la aku..tp gaye mcm budak sekolah..
aku tengok gaye dh mcm kembar siam..melekat aje..
duk peluk2..nak je aku tampal gam gajah kat pp meke tuh..dah nak melekat sgt kan?
duduk betol2 betentangan ngan aku..siyes la xsenonoh..aku xkesah kot ko nak buat ape tp ko nampak x budak kecik depan mata ko??
hoiii anak aku bawah umo lagi oke!

pastu aku tutop mata hakim..huakakakakkaka..tecengang je anak aku..masa aku tutup tuh aku kate dgn nada yg agak kuat *saje nak suh meke denga*
'don't watch!' pastu aku amik surat kabar aku tutop depan muke hakim..wkakaakkakakaka..aku tau meke bengang..

hakim : why dedi?*xtau pape pon sebenarnye*
dedi : not gud for ur brain *saje kuatkan suara lagi XD*

lepastu yg pompuan tuh selow2 jarakkan diri dia ngan laki tuh..bila dh tade pelok2 aku pon  letak balik surat kabar..
dorang tgok je pastu blah..
gasak la nak bengang ke nak ape..ade aku kesah?
lain kali jangan buat pangai xsenonoh depan orang..
kalo belom kawen pegi kawen..kalo dah kawen buat aje la pangai mcm tu kat umah xde org marah pon..
ini depan budak2 nak becengkerama..wakluuu!
kalo kat  Florence aku xheran sgt kot..tp aku rasa kat sana aku tade lagi jmpe kapel mcm kembar siam mcm td..wakakakakakkaka
kat Kedah je ke ade? aku tau apsal.
sebab Kedah kan dekat dengan siam *xde kaetan* huakakakakakkaka
seb baek aku ngan hakim aje tadi..kalo iskal ade skali aku rase dh kene sound depan2 dh budak2 tuh..
sebab iskal tu kan mulut dia mcm puaka sikek..wkakakakakakakakka
jangan marah ish..ailebiuu beri strong XD

tapi tadi kelakar gile sbb aku ckap2 ngan hakim smbil pegang surat kabar tutop muka dia..wkakakakakaka
tp dia rilek..layan je...hihik
anak dedi sgt best!!!

lain kali jgn buat aksi melampau depan budak2 oke!
nnt aku bungkus ko plak ngan surat kabar baru tau..


saya-dedi-yang-hot,
marco.

No comments: