Friday, November 29, 2013

kau milikku :)


tajuk kemain lagi..dramatik gile mcm nak mintak terajang..wakkakakakkaka
aku hepi ni wess sbb semalam aku dah dapat seko anak kucen baru..
somel sangattttt!!!!
tengah ari smalam mase lunch aku pegi amek anak kucen tu dengan haikal..hakim dgn faizal pon ikot sama..
encik mafia xikot sbb tengah betungkus lumus membanting tulang di opis..wkakakakkkakakaka..

wess comel gile la budak tecik nih..hihik
bulu dia kaler hitam cantik sangat..
tuan kedai tu kate umor dia baru dua minggu..masih minom susu lagi..
sakan gila aku siap beli botol susu kucen dgn susu sekali okee..huakakakakaka
pariz aserap dah terer buat susu tahuu *riak yg hamat*
tapi susu untuk anak kucen je la..wkakakakakakkakakaka
terer kan dedi kan kan??
dedi nih tertelan sabun buku ke ape mlm ni? XD
tapi siyes wess comel sangat..kecik2 aje bile dia jalan kiut gile..
dia tengah membiasakan diri  dengan pesekitaran baru..
aku letak dia dlm bilik aku..
siap beli bakul cantik2 bagai..wkakakakakakkaka
pacik mmg mcm ni nak..esaited dpt anak baru *hantok pale kt dinding*

aku namekan budak tecik nih 'yugi'..
kenapa yugi?
sebab aku suka gile anime yugi-oh..huakakakakakakakakkaka
oke ape aku letak yugi..kalo aku letak 'dark magician' mcm name kad dia tuh cemana? xke bejela nak panggil..wkakakkaakakkaa
dark magician tuh kad peberet aku okeee!!hakhakhak
yang paling penting, Muhammad hakim suka nama tuh *peace2!*
paling kelakar mcm nak terajang diri sndri adalah bila aku  pon duduk je tepi bakul tuh xbeganjak mcm Muhammad hakim dengan faizal sbb nak tgok anak kucen tuh..wkakakakakakkakakaka
kronik sangat dh ni dedi..
tapi beliau sgt comel!!

mula2 aku risau jugak nak bawak balik yugi nih..
sbb kecik lagi kan? aku tkot boy buli dia..boy dah la besar mcm gajah..wkakakakakakakkaka
tapi td tgok oke je..
dia lalu2 tepi bakul tuh siap  jenguk2 kat dalam pastu dia buat xtau je..
naik atas katil terus Zzz!
xsenonoh oke boy..wakakakakakakkaakakka

hepi la wess mcm nih..xtau nak ckap cemane..
paling aku rasa bangga tahap cimpanzi bila aku pandai buat susu..huakakakakakakakkakakaka..
helloooo! ni kire sesuatu yg boleh dibanggakan oke.
sebab aku mane penah amik tau bab2 mcm ni..
susu anak2 sedara pon aku xpenah buat...hihik
dah mcm ape dah haa..bila nak turun bawah aku angkot ngan bakul tuh bawak turun sekali..nak naik atas angkot bawak naik pulak..
mak aku geleng kepala je la..
dah paham sgt pangai anak dia yg nih sorang mcm mane..
xkesahla apa pon yang penting skang ni pacik adalah sangat hepi...
tapi nnt nak tinggal yugi lama nk pegi florence..tsk2
aku pegi 5hb..kamis malam..balik 20hb sbb 22 ade meeting penting..
oleh itu pariz aserap xbleh ponteng ye anak2..hahahahha
rendu la ni nnt dekat anak kucen somel beta tuh..wuwuuuu
puan sofea sila jaga beliau baik2 oke sepeninggalan pariz aserap yang hot ini nnt XD



[p/s: minggu depan dah kene anta faizal balik umah dia.tsk2..sedihnyaaaa T__T nanti dah buka sekolah ankel riz pegi amik lagi ek tiap2 minggu kalau faizal xde ektibiti.oke?]




beta:dedi yang hot, *trajang kuasa 3 pelis!*
marco.

No comments: