Wednesday, January 29, 2014

budak nakal


arini aku balik keje awal sikit lepas meeting kol 4 sengah terus balik umah. dah inpom dad awal2 dh. sebab rasa xsedap badan *padahal malas keje XD*
bila masok aje kete aku dlm pagar terus aje budak comel kaler kunen tuh belari2 keluar umah.
dia mmg mcm tuh pantang dengar bunyi kete aku, mesti dia tunggu kat pintu. binatang mmg mcm tuh kot. alert. dia kenal yg mane dedi dia.hahaha
sebab kalo bunyi kete orang lain dia buat xtau je. kalo aku naik kete iskal pon dia buat xtau tp pantang denga bunyi kete dedi terus aje belari keluar.
aku ibaratkan dia kate mcm ni la "yeay2 dedi kite dh balik"
muakakakakakakaka.oberdos!

sebab tu aku hepi bile balik umah sebab baru je masuk pagar, dh nampak dh kegembiraan tuh menanti depan pintu.whahahaahaha
walopon nakal tp dedi syg banyak laot tau.
tadi aku lepak ngan dia je sebab yugi tido,muhammad hakim pon tido.
makanya boy la jd geng jenayah bersama dedi arini.muakakakakakka
tadi lepas dh masuk dalam umah aku pegi dapur nak amik air, beliau nih ikot jugak.dia mmg suka menyibuk  kalau org masok dapur mesti nak ikut.
lepas dh minom aku kuakan tepon sbb aku rasa nak amik gambar beliau arinih.wahahahahaha
baru aku halakan tepon tuh kat dia, eh2 dia dh tejelepuk atas lantai smbil pejam mata.
apakah boy?????

dia buat2 tidur okeee. wakakakakakakkakaka
aku  gelak sorang2 je kat dapur. puas kejutkan dia 'boy, ape nih bgunla ingt dedi xtau ke boy tipu? xbaik tipu dedi...bla3'
tp dia statik aje xgerak pon.
pandai belakon oke budak nih. sape2 nak amik jd pelakon bolehlah kontek dedi.wkakakakakakakakka
jadah pangai dedi.

pastu aku diam aje tunggu dia smbil standby kamera kat muka dia.
lama sikit tuh dia ingt aku dh lari kot sbb diam aje kan dia pon bukak mata sebelah.
aku pon terus klikkk!
wakakakakakakakakakka
terus aje dia pejam balik smpai sudah xbukak2 smpai aku dah keluar dri dapur smbil panggil2 name dia.
pusing belakang, oke rilek aje dia bangun siap belari2 anak nak dtg kt dedi.
perangai apekah itu boy???
dedi penim. wkakakakakaakakakakkaka
kelakar  gila perangai. hadoiiii.

inilah dia wajah yang bukak mate sebelah sbb nak tgok dedi ade kt mane.hihihihi


muka suci dalam debu xbleh blah XD
 
ko tengok sendiri lah muka beliau sedang buat2 tido sbb xnak amik gambar.wahahahahaahha
tido atas lantai yang xtahan tuh.wakakakakakkakaka
sejuk aje kan tar tuh boy? tsk2


budak tomey2
sila sengetkan kepala masing2 nak tgk pic nih.hihi

budak gemuk suka pura2 tido XD

cantek aje kan pose dia mcm betul2 tido.
sila jangan terpedaya ye anak2 sekalian alam semesta sebab dia xtido pon.
wakakakakakakakakakakka
elok aje dia belari kat aku lepas aku keluar dr dapur tuh.
perangai ape tah budak nih aku pon xpaham.

aku paling suka sembamkan muka kat perut dia.
wakakakakakakakakakaakakakakakaka
memang agak xsenonoh pangai pacik, nak. tp pacik suka sgt2 buat mcm tuh.
lepas dh sembam tuh aku geleng2(?) kepala kiri kanan smpai dia geli.wkakakakakakaka
sebab tuh aku punya telinga, belakang leher, pipi dan kawasan2 yg sewaktu dengannya tuh selalu aje ade calar2. wahahahahaha
sebab aku suka buat mcm tuh kat boy.
tapi aku suka perut dia.bulu dia cntik kaler putih.gebussss!!!
sebab tu kdg2 atas rambut aku pon ade bulu kucen.wakakakakakakaka
kalo siom kat muka dia dia layan je xmarah pon.
aku ape lagi kan, memang aku bantai siom dia smpai dia mengiau mintak lepas.muakakakakakakakakaka

aku sayang gila budak nakal nih. selalu buat aku gelak sorang2 dgn pangai dia yang kdg2 mcm tertelan sabun buku tuh.hihiks
tunggu yugi plak besar sikek nnt, mmg same aje nasib dia mcm boy
wkakakakakakakaakka
beza dia nnt kalo bulu yugi atas rambut aku pon, mesti xnmpak sbb dia itam.XD


dedi sayang boy dengan yugi banyak laot.hee

sekian time kaseh.



dedi.



No comments: