Sunday, March 2, 2014

where do we go from here?

tajuk adalah sgt tiba2.hee
sebab aku xtau nak taep ape. mcm bnyak benda nak tulis tp mud kelaot sikek sebab esok adelah ari ahad sudeh! wakakakakkakakaka
ari kames aritu kemain hepi siap sunat balik keje awal bagai kan?
arini dh sabtu makanya besiap sedialah pacik, esok adalah bekerja! =.='
sila jangan malas pariz aserap!
tanggungjawab tuh uitt! mane bleh malas2.
Zzz~~~
muakakakakakakakakkaa
xpe la kita abaikan dulu fakta bahawa esok ari ahad XD


arini dah masok bulan march. pacik adalah sangat nebes.hahaha
aritu lepas aku buat luahan perasaan *la sgt* pasal life dekat u.s tuh, 2-3 minggu lepas tuh aku tepikir nak pegi sana.
tegerak ati nak pegi sana balik. sebab aku pkir smpai bila nak troma mcm ni?
mayb aku dh oke kalo pegi. kalo x oke pon, hadap je la mende ni kan?
dah besar xkan nak buat pangai mcm budak2 lagi. huhuhu
masa tuh ati aku beriya2 nak pegi. mmg xde rasa risau ke nebes ke ape bende pon la. aku bgtau iskal aku nak pegi sana.
dia mcm "betol ke ni?". dia ragu2 kot2 la aku mengigau ke kan?hahaha
masa tuh aku tekad gila haa. xnak pikir pape. aku terus aje bukak laptop sbb nak tgok harga tiket.
gigih gila cari time tuh. sbb aku tau kalo aku xbuat masa tuh, nnt bila nak buat balik ati aku dh ade rasa ragu2 dan kemungkinan besar aku akan kensel niat tesebut.whaahahahahahha
jadi baiklah beta betindak dengan cepat. kalo pon rasa xnak pegi nnt kurang2 pikir tiket mahal syg jugak nak burn mcm tu kan?
aku pegi dengan iskal. bagus jugak dia ikot,agak2 aku buat hal smpai sane nnt ade jgk org yg nak bg kesedaran sivik kat aku dengan tumbukan padu dia.wkakakakakakka
lepas dh book tiket,aku kol jenny bagitau dia pasal nih.
dia hepi sampai nanges sbb xsangka akhirnya beta tebukak ati nak pegi sana.
lepastu baru aku bgtau mak ayah aku.
aku xbawak Muhammad hakim ikot sekali. sebab aku sndri pon xtau nasib emosi aku kat sana.wakakakakakka
karang ade yang balik ari kang.jejak epot sana terus pegi cari kaunter tiket nak balik mesia.huakakakakakaka
mmg aku kene tumbuk dgn iskal kalo mcm tuh.
tp siyes, skang aku rasa ragu2 dah nih.hahaha. gedik gila pangai aku.
aku nebes gila xtau nak kate ape.mcm2 benda aku pikir.
nak jumpa jenny pon nebes.tsk2.dah bape belas taon xjumpa.
xtau la wess. bekecamuk(?) kepala otak aku skang. bila pikir pasal ni mesti jantung laju gila. doakan aku oke wess nnt smpai sana.
aku pegi sana 9 aribulan nih. takot+nebes T___T
nnt aku turun kat LAX epot. jenny kate dia nak tunggu kt situ.
omaigod. berilah pariz aserap kekuatan nak jejak kaki kat sana balik.
jangan aku pensan sudah.hahaha. oberdos!


kalo aku dh balik sini nnt pastu aku diam aje xcite pasal sana, makanya sila la paham sndri ek. jgn tanya aku  mcm2 soalan tkot karang tekeluar bahasa alien yang dh lama xdikeluarkan.wkakakakakakaka
balik u.s aku xbalik Kedah dulu sebab aku pegi Sabah.
korang jangan jeles ye adek2.hahaha. nnt kita pegi bercoti2 melesia ramai2 hokey?
aku cuti 2 minggu. seminggu u.s, seminggu Sabah.
harapnya semua benda bejalan dgn lancar la.
tapi aku tetap nebes tahap dewa naga.wkakakakakakaka
ahh! xnak la ckap pasal tu dulu. nnt bleh naik darah aku duk pikir.muakakaka


oke.marilah kita kembali ke alam realiti *smbil tampar2 pp* wkakakakakka
realiti sangatt!!
tadi aku ikot umi pegi Tesco. abah xde pegi bawak anak buah dia pegi mana tah *sbb abah takde la pacik ikot umi XD*
derhakanya aku.
pegi 5 orang ; aku,umi,hakim,iskal,hekal.
aku suka pegi kat tempat org jual ikan,sotong,udang,ketam ecetra2.
sebab tu makanan peberet aku.wakakakakakaka
tp siyes aku xpandai nak pilih2.huhuhu
aku mmg xbleh diharap langsung la kalo masok bab mcm nih.
tp td aku rasa nak beli bawak balik umah.
sebab aku sangat suka makan ikan besar2. jadi aku bantai amek ikan ape tah 5 jenis. sekor satu. nmpak sgt xpenah beli ikan. main rembat je yg mne ade.tsk2.
pacik adalah sgt fail nama2 ikan. 5 jenis ikan td yg aku kenal ikan merah je.
tu pon sbb kaler dia merah.kalo kaler dia biru aku panggil ikan biru kot.huakakakakakakaka
pastu pegi dekat makanan peberet beta ; sotong!
pastu iskal datang tgok aku duk kuis2 sotong tuh dgn pengepit.
tekejut beruk dia tgok aku tibe2 beli ikan smpai 5 eko.
dasat sgtkah perangai pacik? tsk2. org nak bawak balik umah la oii.
pastu aku ajak dia skali pilih sotong untuk aku.muakakakaka
pilih sangatt! aku mane reti nak pilih yg mcm mane. agak2 yg tade cacat cela nmpak sempurna cukop sifat tuh aku sebat aje la.wkakakakakka
terer gila la akak2 macik2 yg beli sotong tuh. dia bantai pakai tgn je amek2.
aku????
siap pegepit segala okee. wkakakakakakaka
buat malu je.tsk2
tp nnt tgn busuk. pacik xrela. wuwuuuu


tetengah amik sotong tuh aku denga akak sorang nih ckap ngan akak lg sorang.
dia kata sotong gemok2 nih mesti ada telur.
warghhhh!!! aku adalah sgt suka makan telur sotong.
tp xtau nak cri mane yg betelur T____T
mula2 aku amik2 je lagi sotong tuh letak dlm pastik.
bila akak bedua tuh dh cabut aku terus  curah(?) balik sotong tuh kat tmpt dia.
huakakakakakakakakakakakakakkaka.
iskal : wehh apsal kuakan balik? penat aje duk pilih2
aku  : akak td kate sotong bnyak yg ade telur.kita cri yg ade telur la.
iskal : cemane nak tau ade telur? kena cabut kepala dia dulu ke nih?


wakluuu cabut kepala!
wkakakakakakakakkakaka.
aku ingt aku aje yg bongek. ade lg makluk asing yg lebih bongek dr aku XD
sape je nak beli sotong tade kepala hoiii.wakakakakkakaka


aku  : cabut kepala ish la!! XD
iskal : *gelak2* abistu cemane nak tau?
aku  : agak2 yg gemok2 sikek tuh ye la tu.


pastu bermula la misi mencari sotong gemok XD
lama sikek tuh dia amik sekor sotong nih pastu tanya aku "yang nih gemok x?"
aku  : err. xtau wess ish. tibai je la mane2 pon
dia   : tp ni mcm xgemok je perot dia. xde telur nih.
aku  : gasak je la amik yg mane pon penat la nak cri satu2 yg ade telur *malas dh dtg*
dia   : kate nak cri yg ade telur. tp yg nih rasa xde nih. sbb perot dia xgemok sgt.dia xmengandung nih


apekah iskal?
huakakakakaakakkaakakakkaka
mengandung xboleh tahan wesss. ouh embulen silalah turun dari langit.
kuat gila aku gelak kat situ smpai sume org pandang.wuwuuu
astagaa dia nih. xbuat lawak xsah. tgh2 org ramai plak tuh.tsk2
inesen gila muka dia sebut sotong xmengandung.wkakakakakakakaka
sesak napas aku T____T
pastu ade sorang akak ni dtg nak amik sotong jugak, iskal siap tnye dia, "kalau mcm nih,ade telur x?"
sukati dia je pegi beramah mesra dgn org XD dia mmg mcm tuh, xkira sape kalo ko duk sebelah dia sekejap pon rasa mcm dah setaon korang kenal.wkakakakaka.perangai buas xdpt dibendung.
tp akak tuh baik. dia layan je siap tolong cri yg gemok2 lg.
dalam ati dia aku xnak tau la dia pikir ape kat kami.wahahahahahah. sbb masing2 jakun gila perangai. nmpak sgt xpenah membeli belah mcm tuh.tsk2
smpai satu pastik aku amik sotong. mmg heaven gila lah ari2 makan sotong.hihiks
pastu  pegi kat udang plak. tp udang kecik.
aku denga macik sebelah aku nih kate udang mahal. aku tgok je harga dia.
sbb aku xtau harga biasa dia berapa.wahahahahaha
pastu aku tgok macik tuh, dia tgok aku pastu  kate "very expensive"
aku angguk2 mcm tau sgt. padahal aku xtau menahu pon pasal harga2 nih.tsk2.
tp aku ingt td udang tuh dia tulis harga dlm tiga puluh ringgit lebih kot sekilo.
tp aku  xbeli pon sbb kecik je xbesar pon. ape barang kecik2.
terus aku pegi rembat udang galah. wkakakakakakaka
mmg rasaksa gila la pangai kalo pasal makanan.


sume benda aku pegi beli. aku xbleh la tgok makanan peberet aku.
dah la hantu seafood lg2 sotong. tp aku xpenah dengar org sebut sotong mengandung. baru td pestaim denga.huaakakkakakakakakka
bongeknya iskal.tsk2
dan yang paling best!!!!
pacik beli daging kambing yg dia dh marinate dgn sos bbq.
oh em ji! heaven beganda2 rasa. lepasni besiap sedia la nak tingtong lg.wkakakakaka
bnyak gila aku pegi borong td. semua makanan basah.
ikan,sotong,udang galah, kerang, lala, kambing, daging lembu.
semua aku bantai satu2 pastik mcm nak buat stok makan 3 bulan.hahaha
balik umah mak aku tekejut haa sejak bila parizaserap pandai pegi soping2 brg dapur nih XD
tp mintak maap ye mom. bukan brg dapur tau, cuma makanan peberet parizaserap je.wakakakakakaka


sudahlah wess merapu pacik. dah pukol bape dah nih.
aku nak pegi ironman baju sekolah hakim plak.
eh dah kol doblas lebih dah? makanya dah ari ahad.
huwarghhhhhhhhh!!
tiba2 sgt rasaksa.wkakakakakakaka
baiklah anak2 sekalian alam semesta, pacik mengundur diri dulu.
ade masa nnt aku merapu lagi sampai lebam.


semoga aku sakses smpai l.a nnt wess..doa2kan beta ye wahai rakyat jelata.wakakakakakakkaka.
mintak tumbuk sgt ayat aku.tsk2
okela caucincau dulu.papaiiii..




[p/s: aku baru dengar td satu lagu. sangat2 jatuh chenta. penyanyi lame ke baru xtau plak tp nama dia asmidar, tajuk lagu 'mohon'. feeling xhengat mcm aku tgh frust teguling2 aje.wkakakaka.anakanda beta tido denga lagu tuh XD. tp aku suka sangat2.hee]






~everything will be fine XD~
   bajeitam yang hot *muka mintak lempang*

No comments: