Sunday, November 16, 2014

kebongekan aku kah? atau dia kah? XD

tadi lepas abis exam tengahari aku ngan budak2 ni pegi lepak kat café sambil makan sekali la.
aku xbalik sebab pukol 2 ade meeting.
tengah2 makan ade lagi sorang budak kelas aku datang join.
dia datang duk sebelah aku. pastu rancak la sembang ramai2 nih.
lama sikek tuh dia cuit aku. aku tengok la dia.
dia tanya, "what's up?"
aku mula2 tepinga2 jugak sbb dah sembang beriya tibe2 tnye aku mcm tuh.
tapi aku jawab jugak "not much. you?"
apesal spiking tetiba? tsk2
tapi bila denga aku jawab dia terus je "hah?"
aku terus la buat muka seribu persoalan.wakakakakakkakaka


pastu dia tanya aku balik, "ada wat sap?"
astagaaa!!!
huakakakakakakakakakakaka
aku xdenga hoii ayat "ada" kat depan tuh. café bising sgt *tiba2 salahkan café* T___T
lagipon aku panggil watsep la.huhuhuhu
ko tanya watsap memang aku bg jawapan mcm yg diatas la.
wkakakakakakakakakaka
orang tengganu mmg panggil watsap ke wess? sebab dia org tengganu.hee
xmasal aku salah paham okee!
bila dia tanya ada watsap x tuh aku paham la.
pastu aku kaber malu terus kate, "oh watsep ke?"
dia pon, "haa betol la tu. watsep"
tapi sebenarnya sape yang patot malu ek? aku ke dia?
wakakakakakakakakakkakakaa
bongek oii. kesian kat aku beriya jawab nothing much.wuwuuuuu
lagi kesian bila aku tahan nak gelak.
seb baek aku mmg jenis terer gile ah kaber gelak.wakakakakakka
bape kali aku tarik napas panjang2 sebab nak kaber XDXDXD


oke. makanya sekarang aku nak tanya.
orang panggil w.h.a.t.s.a.p.p tuh mcm mane? XD
macam yg aku panggil ke mcm yang budak tu panggil?
nnt kang org lain watsap2 lagi ngan aku dah letih aku asik jawab nothing much kang.wakakakakakakkakakaka
mental breakdown terus je rase.
bawak betenang pacik banyakkan besabar XD


dah la aku nak merehatkan minda plak.
aku baru lepas kena layan haikal tengok cite peberet dia.
cite ape lagi. mestilah merlin.wakakakakakaka
seb baek aku suka jugak tgok cite tuh makanya aku on je la.
tah bape episode dah dia tgok aku xtau. aku dah givap.
tapi beliau belom lagi.tsk2
skang iskal yang temankan dia.
gigih sangat kal mcm esok xkeje kan?
sila la tido sumeorang. esok keje wess.
tapi apesal dtg tgok cite merlin kat umah aku?
apesall??
wakakkakakakakakaka
tapi nak buat cemane tu mmg peberet haikal. dia rajen je tgok merlin tu ulang2.
kalo aku cite yang aku tgok ulang2 mestila yang ade paul walker.muakakakakakakakakakaka


sebelum pacik setat merapu yang bukan2 baiklah pacik op dulu
malam ni ujan lagi.hihi
makanya aku sudah besiap sedia nak tarik selimut. sejuk gila wess.
abesla Muhammad hakim jd mangsa bantal peluk dedi nnt.
wakakakakakakkakaka
xguna punya dedi!
dah la aku op dulu. baibai.


sekian terima kasih.


ma'assalamah wa ilalliqo'






saya yang hot,
pariz aserap.

No comments: