Saturday, November 8, 2014

selamat tinggal



ucapan ini ditujukah khas kepada beliau.
setelah beberapa tahun bersama
akhirnya beliau pergi tinggalkan aku jugak.
beliau yang aku maksudkan adalah.....
enset aku!
huakakakakakakakakakakaka


tengah ari tadi aku dengan rakus dan penuh napsu pegi terjun kolam
xperasan enset ade dalam poket seluar.wuwuuu
sebelum terjun kolam tuh aku pegi tukar suar pendek dulu.
so aku kuarkan la enset letak atas meja.
pastu aku xsedar bila masa aku amik letak dalam poket suar pendek tuh.
nyanyuk dah haa pacik. almaklumla dah tua XD
terus je aku terjun dalam kolam tesebut dengan penuh semngat pahlawan.
siap sempat berenang pegi-balik(?) seround dulu baru perasan apesal poket berat.
raba2 poket.....
T_____T
selamat tinggal enset. beta mitak maap sebab xsedar dh lemaskan awak.
wakakakakkakaakkakakaka
makanya tamatlah riwayat blackberi torch-jenis-apa-xtau beta.


lepas beberapa jam kejadian lemas tersebut, tepon umah aku bedering.
aku siap belari dengan maksom nak tengok sape sempat angkat dulu. wakakakakka
bongek gila pangai aku.
maksom dari dapur aku dari ruang tamu.
memandangkan aku lebih muda dari maksom makanya aku la menang sebab aku belari laju XDXDXD
aku angkat tepon pastu kedengaran suara rasaksa dalam tepon
"weh tepon campak kat dalam peti ais ke ape? dari td kol xdapat2"
ouhh itu adalah suara blackrose mafia-jalan-sultanah.
makanya aku bagitau la dia cerita yang menyayat hati kat kolam tadi.hahaha
dia gelak2 je.


pastu petang tadi iskal datang.
sengeh2 sambil hulur bungkusan kat aku.
aku dah tau dah ape mende kat dalam tuh.
mestila enset baru.wakakakakakakaka
sebab tu aku xpegi cari enset dulu lepas dia tepon tuh.
sebab aku dah agak dia akan pegi cari dulu.hahahaha
dari aritu duk tnya2 aku nak tepon ape tepon ape.
orang dah ade satu la. banyak2 buat apa la?
ai setia pada yang satu tau ish.muakakakakakaka
xmasal sangat pacik nih.


tepon baru yang pacik dapat daripada beliau ini adalah Samsung galaxy note 4.
time kaseh bebeh. ailebiu XD
tapi xrasa kesian ke kat dia bagi aku tepon mahal2?
benda yang aku explore mula2 masa dpt tepon tuh adalah kat mane nak dial numbers. wakkakakakakakakakkakaka
tu yang paling penting bagi aku.
yang lain aku malas nak explore dulu.
aku bg dia je godeh2 dulu. nnt awak bagitau beta ye ish.hee
papepon, tenkiu soooo much susah2 pegi beli tepon dekat pariz aserap.
saya bejanji saya xkan lemaskan beliau lagi
time kaseh ish. tenkiu. aishiteru. eh? XDXDXD


beliau xsudah lagi explore tepon tuh.
gasak awak la ish, parizaserap nak tido dulu la *hendaknya*
ujan malam ni. best tido nih.hee
iskal, nanti dh sudah tilik mende tuh sila tutop lampu ye.
pariz aserap nak beradu *la sgt* nih




sekian time kasih.




saya sangat hot,
pariz aserap.

No comments: