Tuesday, November 11, 2014

nama saya XD

tadi petang aku janji dengan iskal nak teman dia pegi cari barang lepas abis kelas.
aku janji 5 sengah sebab aku abis kelas pukol 4 sengah tapi lepastu ade hal sikek. aku pegi jumpa lecturer kejap tnya pasal thesis.
aku bajet kejap aje la sebab aku xpaham satu mende je tapi apesal beliau nih sembang beriya? tsk2
dalam sengah jam jugak la aku duduk dalam bilik dia.
lepas dah keluar bilik dia aku tepon iskal kate lambat sikek sebab aku pegi jumpa lecturer tadi.
dia tanya aku ade kat mana. aku jawab baru je kua bilik lecturer.hee
dia terus 'haaa? kat sintok lagi ke?'
mitak maap bebeh. xdapat diselamatkan.tehee

kua je pagar unibesiti, ape lagi kan?
berenjin turbo la kite.heh heh heh *gelak org besalah*
sampai alor setar dah 5 40 *kot* terus aku pegi umah iskal.
bagi salam terus masok *mcm umah sndri*
umi xsempat nak bukak pintu aku serang dulu.wakakakakakak
tapi sebab umi dah biasa makanya dia xtekejut.
aku baru jejak kaki dalam umah dia siap bagitau awal2 dah 'dan ade kt atas dalam bilik dia tu haa'
terer! lima bintang untuk umi.huakakakakakakaka

masok dalam bilik tengok dia tengah menerap atas katil tengah conteng2 kertas
gaya dia tuh mmg gaya org bosan abesan la.
tgn conteng2 tapi muke xbenapsu nak conteng pon.
dia tengok aku masok bilik, "lambatnyaaa *muka lemau menunggu XD*"
aku pegi la kat katil. pastu aku gelak sorang2.hahahahaha
dia tulis2 atas ketas nama aku wesss sambil salahkan aku sebab buat dia bosan menunggu sampai mcm tu.
kesian sangat haa gaya.wakakakakakakakakkakaka
macham la xboleh buat mnde lain kan?
aku dah paham sangat pangai dia nih.
kalau dia boring tangan dia mmg cepat je lukis2 tulis2 kat  mane dia suka.
silap2 aribulan dah xboleh tahan boring tuh dia conteng terus ape yang dia lukis tuh.
rasaksa xdapat dibendung.wakakakakakakkaka

meh la kita tengok beliau melepaskan bosam dengan pelbagai bersi. tapi sume nama aku.
awak diehardfan kite ke ish? kite malu la mcm nih *pang!!! pp sendiri 40x*
muakakakkakakakakakakaka



versi 1
seterusnya,


versi 2

ada lagi,


versi 3

dan lagi T_T


bosan melampau sangat ke ish? T_T. btw, versi 4
akhir sekali,
aku rasa yang ni dia dah nak sampai tahap nak koyakkan kertas dh kot. 
sebab cara contengan mcm makin mengganas je.wkakakakakaka


versi 5
seb baek aku lewat sepuluh minit je. kalo aku sampai pukol 6 tadi ape bersi lagi dia buat tah.wahahahahahha.
tapi, apesal kena ada nama dia jugak? nama aku je xboleh ke?
suka nak glemer sama2 tau.wakakakakkaka
mati la kena terajang nih nnt.
ouh btw, cantik x cadar beliau? cantik kan?
kaler pepel.
aku punya tuhh! T_T
tapi dia suka makanya dia bantai sesedap rasa bawak balik umah dia.

ari ni pacik telah belajar sesuatu wahai anak2 sekalian.
apekah itu pacik?
pacik belajar baca nama pacik dalam pelbagai versi ciptaan iskal.huakakakakakakakakak
pacik nak kena tumbuk ke pacik? tsk2
walaubagaimanapun *ayat buku teks*, aku cuma mampu tengok je la sebab nak buat mcm ni mmg x la.
agaknya kalo aku buat paling simple pon makan 6 keturunan rasanya.wakakakakakkaka
melampu gila lama.
aku mmg tak berseni! itu adalah kenyataan.
even 5 tulisan nih pon iskal bantai sepuluh minit je tp kalo aku buat satu je pon mesti xsiap2.
urop F xjadi2 rasanya.wkakakakakaka
teruk sangat sifat xde-seni aku. siriyes!

aku rasa seni ni xboleh dipelajari kot. bagi org macam aku la.hahaha
sebab benda tu semulajadi la kot.
tapi xpe la, aku adela jugak seni sikek.
seni mempertahankan diri.
huakakakakakakakakaka
taekwando je yang pacik reti XD

dah la aku nak siapkan repot dulu
ade masa nanti aku merapu lagi sampai muntah.
sepeninggalan hamba sila la jangan rendu ye.wakakakakakaka
hang tuah sangat ayat aku. perasan plak tuh ade org rendu.
dahh2! banyak main ni pariz aserap.
aku op dulu. baibai. 

sebelum berpisah,terimalah gambar terakhir dari beta.... XD


time kaseh iskal kerana menjadi diehardfan saya *nangis air mata darah*

sekian terima kasih.


maassalamah wa ilalliqo'




saya sangat hot,
pariz aserap.

No comments: