Monday, November 3, 2014

trailer


tadi aku secara xsengaja tertengok trailer furious 7. 
ouh teruja!
paul walker. muahahahaha
xabis lg pacik nih dengan paul walker dia XD
suka ati aku la. aku minat wess dia nih. 
bagi aku, cuma ada 2 orang je lelaki yang paling hot dalam dunia nih.
1- paul walker
2- AKU!
huakakakakakaakkakakaka.
paul walker dah mati jadi tinggal sorang je la lagi lelaki paling hot dialam semesta *gelak beguling2 atas tanah*
ayat asik mintak penumbuk je.hahahaha

tapi siyes la xsabar nak tengok.
trailer best gile kot.
best!!!!
tapi tayang taon depan.tsk2
memainkan pasaan betol.
tp xpe. akan ku tunggu taon depan.wahahahahaha
lepasni ade lagi ke cite nih?
aku pon xtau.
tapi kalo ade pon, ape la sangat cite tuh tanpa brian o'conner.
tak sama la wess. xsama!

ko emosi apehal pacik?
lempang smpai pensan kang tau la.

ahh malas la nak cakap banyak.
meh la kita tengok sama2 trailer dia nih.
nak tunggu cite lambat lagi. tengok trailer ulang2 pon jadi ah. wahahahha
ko desperate housewives ke ape pariz aserap?? XDXDXD

mempersembahkan...........

jengjengjeng!!


trailer furious 7.






p/s : paling lawak bila aku baca komen kat mane tah tadi ade yang buat komen mcm nih "god,give us back paul walker, take justin bieber instead." LOL! pastu ade sorang lagi reply, " u tink god is stupid? y the hell wud he wants J.B up there with him." hahahaha. bongek gila oiii. aku gelak je bace komen2 beliau2 itu. hadoii.




saya yang hot-mcm-paulwalker, *mintak terajang*
pariz aserap.

No comments: