Sunday, November 2, 2014

untuk macik goku tesayam


macik, arini dah ari ahad la. nebes x? nebes x?
kejap lagi ade orang dah nak naik atas pentas amik skrol.hehe
tahniah wess!!
dah abes belaja dah haa macik. lepasni boleh la kawen.wakakkakaka
xsangka ko dh abis belaja. kejap sangat rasa.
dah tua dh ko XD
tp apsal umo je betambah tapi ketinggian tetap sama?
tettt!!!
amponnnnnnnnn~ *gelak golek2*

aku xtau ko punya event tuh pukol bape tp ko kate sidang 3 kiranya petang la kan?
mintak maap jugak sbb ko beriya suh aku pegi sana tp aku xdapat pegi.
ko nak mati kalo aku pegi?
sape nak siapkan tesis aku? boy ke? wkakakakakakakakka
lagipon macik, kedah adalah tidak cuti pada ari ahad ye.tsk2
tapela wess aku tgok dari jauh je. nanti nampak ade yang pakai jubah yang rendah2 sikek tu aku tau la tu macik goku aku. huakakakakakka
tanak taip bnyak ah
aku nak ucap tahniah wes. aku hepi nih walopon aku xdapat pegi.
bangga pon ye jugak.
xkan la aku xbangga kan. ko asek mata masok pasir je duk omsick2 dari pes sem tapi sakses jugak abeskan stdy nih dengan result yang cemerlang.
sungguh aku hepi wess.
bebuih haa mulut aku bg ceramah, kaunseling, nasihat dan yang sewaktu dengannya dari dulu lagi masa lepas ko abes spm.
mesti ko tensen tahap xingat kan?hahahhaa
kadang2 boleh je aku betuka jadi cekgu disiplin kalo ko degel mcm nak mintak terajang.huakakakakakaka
aku ingt lagi ko nebes gila lepas stp sebab ko takot result ko xoke pastu nak apply ape la kan?
masa tuh aku ade la rase sikek mcm nak baling bom tangan kat pontian tuh sbb geram kat ko.
wakakakakkakakakakakakaka
tapi bila keluar result stp, aku hepi sbb result ko bagos.
see? kan dah kate jangan takot jangan takot tp degel jugak.
mane la aku xbetuka. XD

kate je tanak taip bnyak2 tapi merapu jugak.
pacik nih mmg xdpt diselamatkan dh.
macik, tahniah lagi sekali.
selamat pakai jubah dan selamat berkonbo la ye.
aku dah pesan aritu kat cik posmen a.k.a ira, suh bgtau ko nnt naik pentas masa amik gambo jangan buat pis tau nnt gmbo uduh XD
pastu topi atas pale tuh kalo tanak bagi jatuh ko stapler terus dekat kepala ko.wakakakkakakakaka
jangan tesadung atas pentas wess nnt aku terus xngaku aku kenal ko *gelak syaiton*

xsangka wess ko dah besar macik.
dulu budak ingusan lg.huakakakakakka
mampos la aku kena trajang ngan beliau nnt.
dah konbo nih kena kental sikek sbb tu tandanya ko dah tua.
mata xboleh masok pasir selalu dah.hee
tp kalo dgn aku xpe. terkecuali *sbb kdg2 aku yg buat ko nangis XDXDXD*
aku doakan semoga ko sakses/berjaya/cemerlang dalam setiap apa yang ko buat lepasni.
nanti tunjuk kat aku gamba konbo ko OKE? kalau xtunjuk dikira derhaka.
muehehehehehe.

jeles oiii. aku konbo lambat lg.
2016 T__T

tahniah noapiza. aku doakan yang baik2 je untuk ko ^_^


yang benar,
abg ko yang hot tahap dewa naga XD
 

No comments: