Wednesday, November 19, 2014

muhammad hakim : matang sebelum usia kah?? *garu kepala*



tadi masa aku tengah sibuk sepah2kan bilik dengan buku2, anakanda beta pon masok dalam bilik
dia join aku smbil belek2 buku2 aku *walopon beliau xpaham XD*
dia menurun pangai hot dedi dia = suka buku.
lepas satu satu dia belek nota aku. lepastu dia pon kate " semua ade definition"
aku dengan nada xbape siyes kata kat dia "aah sume bende kena define" sambil selak2 buku nota.

"but man kenot define love"

terus aku angkat muka tengah2 selak buku.
muka mcm Nampak antu.wakakakakakak
tekejut hoiii.
tetiba sangat anak aku ckap mcm tu.
anak aku kena sampuk dengan saka William shakespears ke wess?? XD
aku tanya dia lagi skali sbb aku xpecaya Muhammad hakim yang ckap mcm tu.
aku : err... ulang lagi skali sayang.
dia : man kenot define love dedi.
*pensan*
huakakakakakakakakakakaka
apesal anak aku menakotkan?
dulu masa dia dajah bape tah aku lupa. dajah 2 kot ke 3, dia penah mintak air masak ngan aku. dia xkate nak air masak tp dia sebut h2o.
aku tekejut tahap babun wess masa tuh sbb dia tau h2o tuh.
tapi tadi aku rasa aku lagi tekejut dari segala tahap babun yang ada.
wakakakakakakakakakka

tapi aku melayan jugak nak tgok dia kate ape lagi.
lepas dia kata man kenot define love tuh aku Tanya dia.
"and why is that?"
dia : bcos its unique *senyum tanpa rasa besalah*
aku : its indeed unique. but I believe it has its own definition.
dia : how u define love dedi?

xmasal hoii aku cakap pasal cinta dengan hakim T___T
baru dajah 5 kot.wuwuuu
tapi kalau aku xmnjawab soalan dia matikla pacik sampai esok dia xabis lagi tnya.
gatal ke ape ni Muhammad hakim ckap2 pasal cinta bagai nih?
tapi dia tade la Tanya aku merapu2.
pangai dia mcm aku jugak kot aku rasa. curious.
tapi anakanda, penah x awak dengar pepatah ni "curiosity killed the cat"
ni bukan killed the cat tapi killed dedi.wakakakakakakakaka
sebab dedi kena layan.sobsobsob

dia asik 'how u define love dedi...how u define love dedi..'
aku : dosent matter how I defined it
dia : alaa bgtau la
dengan tiba2 aku bejangkit aura shakespears beliau
"u only can define love with ur experience not others and all experiences are different with each other"
dia : why?
aku : bcos love is sumting dat only u can feel.
penuh feeling aku bgtau dia.wakakakakaka
nak kene tumbok ke ape dedi??

mata dia besinar2 je bila denga aku esplen.
heh! dia xtau dedi dia nih romentik.huakakakakakakakaka
boleh jalan ye pacik. perasan nak mampos.
aku tanya dia, apesal tiba2 cakap pasal ni?
dia kata saja2 dia suka dengar. dia selalu dengar ankel kal ckap2 pasal ni.
HOOO!!! skang aku tau la sape punya keje.
wakakakakakakakakakaka
lepastu aku tanya dia lagi dia dah ade awek ke ape nih tiba2 tnya2 pasal cinta bagai.
dia : im too young to fall in love dedi.
*pensan lagi*

too young? tapi cakap pasal cinta macam org umo tiga puloh taon dah XDXD
aku risau kalo dia beguru dengan hekal nnt nih kang
xmasal2 kal ade pelapes romeo kelas pertama nnt.wakakakakakaka
ampon kal.
aku pon xtau apesal anak aku edban sangat.
tanya2 ade marka kemain siriyes jawab xde la, kecik lagi la, nak study dulu la bla3.
adoyaii anakanda. mcm2 perangai la.
xboleh blah kot.
Muhammad hakim, kalau nak beguru sila jangan beguru dengan ankel kal ek? meh beguru dengan dedi. dedi ajar dari bab 0 sampai abis silibes nnt.
huakakakakakakakakakaka
dedi dah datang pangai mental breakdown dia XD

aku nak op dulu la nak merehatkan minda dulu.
troma sangat arini tgok anak aku bertukar.wakakakakakakka
papaiii.


p/s : muka Muhammad hakim bila cakap pasal cinta ; 
XD


sekian terima kasih.




saya dedi yang hot,
pariz aserap.


No comments: