Sunday, November 2, 2014

lawak antarabangsa T__T



skang aku tengah betungkus lumus nak siapkan esaimen sebab due date dia lusa.heh heh heh
kalo due date minggu depan ko jgn harap aku nak maraton buat mende nih.
dasar xde kesedaran sivik. xpenah insap.wakakakakakakkaka
makanya tadi aku betapa la dalam libry.
tapi libry kt umah je la.
umah aku ade libry sbb beta adalah sangat hanturaya bila masok bab2 buku.
aileb books too much2 la *hantok pale kt dinding*
tp tade la gedabak besa mcm pustaka Negara wess.
banyak sgt harta bapak aku nak buat besar mcm tuh.wahahahahahahha
mini libry je pon. tp aku rasa lebih bnyak buku yang xmndatangkan pekdah ade atas rak tuh.
buku aku la tuh.hee


tengah2 aku duk tekun sambil stress duk buat esaimen sorang2,iskal datang.
jumpa plak dia cari tempat pertapaan(?) pariz aserap.
aku tensen gila wess td sebab aku dah taip2 dah separuh, siap buat carta pai statistic segala dh ni wess.
 lepastu nak solat magrib td aku nak save la tapi jari pantas era sangat pariz aserap nih, aku dengan buta uropnya pegi tekan 'no' tanpa rasa besalah.
huwarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
kenapakah? kenapakahhhhh??? *begema bangunan*
dah kena stat dari mula.sob sob sob


pastu iskal datang tadi smbil sengeh2.
baru lepas makan mestila sengeh. ce kalo xmakan lagi mau muka mcm rimau.wakkakakakakakak. ampon bebeh.
dia tanya 'esaimen ke?'
aku : aah *smbil taip2 esaimen dgn sgt siriyes*
dia : banyak ke?
aku : banyak la. dah ceredik sgt td xsave. kena buat balik.
dia : HAHAHAHAHAHAHA. padan muka *gelak syaiton yg sgt kuat*
aku : gelak2 ni nak kena lempang ke? daripada gelak baiklah tolong taip nih ish wess. tekanan perasaan dh nih *buat muka kesian*


lepastu, dia........


"nah!" sambil hulur tangan kat aku. aku heran la sebab kat tangan dia tu takde pape pon. dia nak bg ape la?
 aku tanye dia. "ape?"


dia : tangan la. org kate hulurkan tangan ringankan beban. nah amikla tangan ni.HAHAHAHAHAHAHAHA


T____________________________T


aku pulak yang rasa nak tangan2 kan dia nih.wuwuuuuu
kepala hotak awak bejambol hoiii ish!!!
bongek la dia.
aku gelak mcm nak sawan tadi. sebab muka dia siriyes.
muka aku tayah imejin la. inesen nak mampos masa tanye 'ape?' tuh.
orang tengah siriyes dia pegi buat lawak kenape la??
abis ilang sume ilmu aku gelak tadi.wahahahahahahha
dia nih aku xbleh buat apa dah.
pangai somel telampau mcm nak lempang lima puloh das bia pensan
huakakakakakakakakakaakka

amponn.


aku rasa elokla aku teruskan buat esaimen balik.
kali nih aku dh save awal2 dh walopon baru buat separuh.hahahaha
nnt kang kalo xsave lagi memang aku kerat betol tangan iskal buat hilang beban nih.wkakakakakakakakaka


selamat membuat esaimen la untuk diri sendiri.
oleh itu, izinkan pacik mengundur diri dulu ye anak2.
doakanlah aku sakses siapkan esaimen yang agak hazab nih.hahahaha
semoga aku xbuat esaimen dengan sia2 lagi T_T


sekian terima kasih.








yang benar,
bajeitam,student yang hot *peace2*

No comments: