Thursday, March 6, 2014

. . .

xtau la tajuk ape yang harus aku letak kat atas nih.hahaha
sangat menguji kesabaran pacik.
dah la kedah panas tahap dewa, ngan aku skali jangkit panas ati.wkakakakakakaka.
alkisahnya pasal sorang budak pektikel kat opis aku nih.
yang aku kate name dia laila tuh. astagaaa pasifnya wess.
nak marah kang, melampau sangat. name pon pektikel kan.
tapi....
T__________T
sudahnya besaba je la aku.tsk2 
tapi arini rasanya aku mcm nak henshin la.wkakakakakka

semua benda xreti.
kalo xreti saje xpe la ramai je budak2 opis nih sudi bg tunjuk ajar.lagipon name pon budak pektikel kan?
tapi masalahnya dah la xreti, xnak tnya plak tuh.
padahal bukan keje berat pon aku suruh.
tadenya aku suruh dia buat proposal paperwork busines plan carta pai statistik segala bagai tuh.
last week aku suruh dia fax surat. aku tnya dia reti ke x?
dia kate xreti. aku kate xpe tanye kak chah bia dia ajar cemana nak fax surat.
pastu aku xtau cemane cerita la lepastu.
semalam suruh dia fax surat lagi. dia kate xreti jugak.
ewahh! senangnya jawapan awok. nak tgok aku henshin ke ape?wkakakakaka
aku  tak marah wess kalo dia xreti tp aku geram bile selamba gile kate xreti tnpa perasaan dan usaha.
xreti tape la tp pegi la tanye org lain cemane nak buat.nampak la jugak usaha ko tuh. nih bila aku suruh je terus aje ckap xreti.
aku masokkan ko dlm mesin fax tuh kang baru tau!

pacik xkira! ko reti ke ko xreti ke aku suruh jugak.
lepastu terus aku masok bilik.
aku dh bgtau kak chah ajar dia smpai dia reti buat. xkira la dia kene ngadap mesin fax tuh 4 5 jam pon.
kalo x smpai bila nak pandai? ape guna pektikel kalo semua xreti?
benda paling senang kot.

lepas rehat aku cari dia lagi..hahahaha
nasib dia la.mmg aku aim dh dia nih.
aku suruh dia kol kak tie kat bahagian akaun nak tnye cek untuk bayaran projek baru nih dah kuarkan ke x.
sekali lagi dia keluarkan jawapan maut.wakkakakaka
mendidih aje aku tp aku tahan.tarek napas hembus napas je la.
dia kate xreti nak ckap cemane.xpandai la xtau la.
aku suh ckap ngan akauntan aje bukan suruh ko mngadap yang dipertuan agong.wuwuuu
xkan aku nak kene sediakan skrip kat dia wesss T_____T
aku dh bgtau pon suruh kol tnye pasal cek bayaran projek aje. bgtau je la mcm tuh bukan aku suruh ko intebiu kak tie tuh. hadoii.
aku kate xpe kol je ckp mcm yg aku ckp td.
susah je dia nak bgun dr kerusi tuh tp aku tunggu je dia kat situ.wahhaahaha
mesti dia maki aku dlm ati. gasak la. XD
aku boleh je suh org lain kol tp aku nak suh dia.
biar berani sikek. smpai bila nak xreti2 mcm tuh.
kena la kompiden sikek.
kawan dia yg lagi dua org tuh oke je.
dia kol ckap mcm gagap2 jugak. bnyak 'err2' aje. tp xpe bia dia belajar.
lepas dia letak tepon tuh aku tnye " mcm mane? mati ke kalo ckp tepon?" muakakakakakkakakakakakaka.
dia sengeh2 je. pastu aku masok bilik.

nih tadi aku suruh dia buat kerja sikek.kiranya aku dh bg yang senang2 aje la kat dia tuh kalo nak compare dgn kawan2 dia.
pastu aku tanak la kacau dia bia je la dia buat keje.
lepas lunch td aku pegi kt dia tnye cemane? oke x? dh siap ke?
dia kate belom lagi xtau nak buat cemane.
ya allahhh!!!! tabahkanlah hati hambaMu ini.tsk2
berikanlah parizaserap kesabaran yang beganda2! T______T
mcm nak menanges air mate darah aku dibuatnya.
pukol 10 lebih kot aku suruh dia buat tuh. lepas lunch hour aku pegi tnye dlm pukol 2 sengah.
gap masa bnyak mane hoiiii. abestu ko buat ape la 2 3 jam td?
istighfar banyak2 pacik wess.
sangat menduga kesabaran aku.
ko xboleh ke bukak mulut tanye sape2 yang ade kt situ? kalo dh xnak tnye org lain sgt tnye la aku ape susah. =.='

terus aku suh dia ikot aku masok bilik.
geram mmg geram. tp nak marah xsmpai ati.
dah masok bilik mmg ko kene dengar aku bg ceramah motibasi la.
xmasal kan aku jd penceramah bebas kat ko,laila! huhuhu
aku kate kat dia lain kali kalo xtau, tanye.jgn senyap mcm tu je.
kena berani la sikek nak mintak tunjuk ajar org lain. kalo senyap mane org nak tau dia boleh buat ke tidak kan? lgpon masa ni la nak belajar bnyak benda. sbb tu unibesiti buat pogrem pektikel mcm nih.nnt dh abis belajar senang kalo dpt keje atleast mende basic dh tau. kalo x ape guna pektikel.baik duk umah layan spongebob aje. same aje hasilnya. xreti pape.
hadoi laa. aku xpham la ape yg dia tkot sgt nak bukak mulut.
aku smpai buat mesorat tetibe tadi lepas aku suh dia smbung buat keje dia tuh.
aku suh budak2 nih rajin2la jenguk2 dia kot2 dia ade nak mintak tolong tp dia tkot nak bgtau.
spesel sangat kau laila sampai kene ade mesorat bagai sbb ko.
wakakakkakakakakakakaka.

aku harap dia paham la. gurau tuh gurau jugak. but when it comes to work, i'm very serious.
aku harap dia xsimpan pape dlm ati ape yg aku tegur dia tadi.
aku nak nnt bila dia dh abes pektikel nih dia tau bnyak benda. xkosong. tu je.
atlis bia ade sumting yg dia belajar drp mende nih.
aku paham la dia budak baru. tp bila aku tnye tolongla jangan kuakan ayat "xreti" tuh. ko cri la alasan lain pon aku xkesah tp bukan ayat tuh.huhuhuhu
kalau xreti,tanya. kalau xpandai,mintak org ajarkan. kalau salah xpe asalkan berani mencuba. prektis make pefek kan?

spesel untok  laila *tetibe sgt* XD

the best way to gain confident is to do wat u r afraid to do :)
semoga beliau paham la ceramah motibasi aku td. dan semoga beliau makin berani dan makin ektip dan berubah.
dan semoga aku xlama nak ngadap perangai beliau yg pasif mcm nih.
darah naik hoiii. 
kalo aku kene cek in sepital sbb darah tinggi tuh aku dh tau la sbb ape.
wakakakakakakakaka.
tapela, selagi aku belum smpai thap nak henshin aku cuba la memahami beliau seboleh yg mungkin *walopon aku dh berasap2 ketapi XD*




dah pukol 5 lebih nih. ari ni ari kamis kan? macam bese la kamis kan sunat balik awal.wkakakakakaka.
makanya pacik chalo dulu bete.papaii.



saya sgt hot tahap dewa naga*kompiden tinggi*,
bajeitam.




1 comment:

siti fairuz said...

Heh heh. Semua benda kat atas yg kau cite sume aku dah power skrg. Aku yg ajo org. Muhahahaha