Tuesday, March 18, 2014

korean vs pinoy (?)



tadi masa aku tengah berpoya2 dengan iskal sambil jalan2 cari pasal makan, ade sorang macik nih tegur.
ramah xhengat beliau.hahaha
selamba badak spiking2 ngan kami walopon kelaot.XD
kompiden itu penting macik.fighting! hee
dia tnya kami dari mana. aku jawab Kedah. tp aku rasa dia ingt aku jawab dari Kedah tuh bukan aku org Kedah tp baru lepas melancong kat Kedah.wkakakakakakaka. hadoi la.
dia tnye iskal, "pilipinos?"
aku tecengang aje sejak bila encik mate sepet nih tukar warganegara.XD
tapi iskal tenang je jawab "hindi ko alam"
muka tade pasaan.
huakakakakakakakakaakkaakkaka.
tesedak aku tengah makan. kompiden maut cakap pilipin.
hadoi sesak napas aku. dah la jawapan tuh mcm mintak kaki.
hindi ko alam tuh maksud dia "xtahu" ye anak2.
aku macam, "xde motip sgt hindi ko alam tibe2"
main bantai je dia nih.
wakakakakakaakakakakkakaka.
macik, xnampak ke mate dia sepet tahap dewa tuh.mestila bukan pilipin.
dia keturunan dinasti yong la macik XD


terus aku tingat masa baru sampai kat LA aritu.
jenny dgn asben dgn anak dia dh tunggu kat sana.
dia nak sgt kenal iskal.
lepas dh jejak kasih aku ngan dia tuh aku kenalkan la iskal kat dia.
dia kate kt aku "is he Korean?"
-"what?! no he's not......."
aku xsmpt nak mnjawab dengan lebih bnyak lg,dengan sepantas kilat iskal lambai2 jenny smbil kate "anyonghasayo *betul ke ni?*" smbil sengeh2.
wakakakakkakakakakkakaka
aku xbleh lupa muka jenny masa tuh. macam " oh em ji!" XDXDXD
tapi lepastu dia gelak beriya smbil kata " I like him he's cute"
dlm ati aku "ko xtgok lagi pangai mafia dia" wkakakakakakkaka


tapi aku dh kompius ari ni, apesal tibe2 iskal ade dua kerakyatan secara tiba2?
wahahhahahahaha.
mcm kpop sangat ke ape muke dia? huakakakakkakaka
tp bleh diterima la jgk sbb sepet kan?
yang pinoy yg aku xbleh terima.
lagi xbleh terima bila tetibe sgt kua ayat hindi ko alam tuh.wakakakakakka
harap2 lepasni ade org kate muke dia mcm org aprika selatan la plak. aku nak tgok dia jawab ape.huakakakakkakakaka
bongek gile oii pacik.


ahhhh sudahhh!!!
aku nak keluar bejalan2 plak.
esok pegi kundasang. pastu kudat. pastu sabtu dh balik Kedah. T____T *stress dgn tiba2* wahahahahahha
sekian saja dari pacik.
pacik nak pegi berpoya2 dahulu ye anak2 sekalian alam semesta.
sila jeles sampai lebam XD
sekian terima kasih.




saya dengan hormatnya,
bajeitam yang sangat hot XD







No comments: