Friday, March 28, 2014

cerita semalam

memandangkan ari ni dah masok ari jumaat maka aku secara rasminya adalah sangat bahagia.wakakakakakka
sebab siang nnt tayah pegi opis. tayah ngadap kerja yang betimbun2 tuh.
semalam mcm nak pensan rasa dia. macam orang lari xjejak tanah.
kelas sangat aku kalo xjejak tanah. ko jin ke ape pacik? wakakakakakakka
pestaim kot mcm ni. dari start aku keje taon lepas ni la pestaim aku rasa mcm ni. tp Alhamdulillah berkat kerjasama semua orang akhirnya selesai jugak.
ape yang penting,kerjasama~ wondepet2 kami datang XD
to all of the staffs from management unit, million thanks to you guys.
korang semua adalah sangat hebat! our team is the best team ever!
aku betuah sangat2 sbb ade pasukan kerja yang mcm ni.
siriyesli, kalo aku sorang mmg aku xmmpu. mmg nanges bawah meja la jawabnya.hahahaha


semalam aku kena sain banyak surat dengan dokumen.
kejap2 kak chah masok bawak surat.nnt sengah jam masok lagi.
sejam plak masok lagi.
smpai aku kate kt dia, "akak ni diehardfan saya ke? orang sama je ni asik mintak otograp dari pagi td nih." wakakakakakakaka
boleh plak aku perasan mcm artis kan?
seb baek kak chah xtibai aku dengan kertas2 tuh. XD
untuk semua warga kerja unit pengurusan, aku sayang korang banyak laot!
lepas isyak aku ajak semua budak2 tuh keluar makan.
siang hari dh betungkus lumus mcm nak gila makanya marilah kita enjoy dimalam hari. ceria je muka semua orang sbb beban dh hilang.hahahaha.


tapi semalam selain stress pasal kerja aku ade satu lagi stress tambahan. wakakaakakakaka
tambahan xbleh blah.
stress ape lagi, begaduh dengan iskal la. muakakakakakaka.
time aku xbz xde plak nak begaduh. time kritikal mcm ni jugak dia nak gaduh. hadoyaii. mental pacik mcm nih.
tapi salah aku la,aku ngaku.
arini aku bz.dia pon bz.
pagi tadi  dia ade tumpang letak hardisk dlm beg aku pastu dia dh pesan dh nnt ingtkan dia pasal hardisk nih. lpastu aku anta dia pegi opis mcm biasa.
tp aku xingt pasal hardisk tuh. dia pon xingt jugak.
pukol 10 dia kol. dia tanye aku sibuk x. aku kate mmg sibuk arini.
pastu dia kate dia nak guna hardisk tuh sbb nak edit pelan dlm tuh sbb nak kena buat ape tah dia kate. kena submit kt one stop centre dulu ke cemane aku xbape nak tahu sgt tp mmg urgent la dia nak hardisk tuh secepat mungkin.
aku dh garu kepala dh. sbb aku mmg x bleh tinggal opis time tuh.
memang xboleh. dia paham la aku bz kan.
pastu dia kate kalo mcm tuh tolong emel je la kat dia pelan tuh.
dia bagitau la name projek tuh.
bila aku bukak hardisk tuh, hamek kau!
bepinar mata aku cari.wkakakakakakakakkaka
dia xletak dlm folder okee! beterabur semua autocad  kt dlm tuh.
dan aku adalah xjumpa pelan 15 unit rumah bekembar yang beliau bagitau tuh.huhuhu


aku kol dia bagitau dia aku xjumpa sebab xtau yg mane stu. bnyak sangat nih.
tade plak dia tulis 15 unit kat situ.
lepastu dia tnye aku xboleh ke tolong hantarkan kejap sbb mmg urgent.
dia dh merayu2 dh haa.alahaiiii kesiannya.
aku kate kt dia kalo skang xboleh la sbb aku tengah tunggu pengurus kewangan dtg opis aku. dia ade nak diskas pasal harga2 yang bekaitan la.
dia pon terus "alaaaa.cemane ni?"
aku : kalo kejap lg xboleh ke?
dia : kejap tu bila?
aku : err. xsure la tapinya.
dia : adoii.
aku : ish dtg amik sndri kt sini boleh?
dia : tgok la cemane nnt.


aku rasa xbest plak.kesian kt dia.
15 minit aku tunggu pengurus tuh dtg kat opis aku tp xmuncul plak.
last2 aku amik hardisk tuh aku terus keluar.
aku dh bgtau kak chah kalo beliau tu dtg suh tunggu kat dlm bilik aku dulu sbb aku nak keluar kejap.
ape lagi, terus la menggunakan enjin turbo lima bintang.wakakakakakaka
smpai sana aku baru nak keluar kete, iskal kol tnye aku kt mane.
aku kate ade kt bawah opis dia.
bengang je dia. terus aku kena marah okee!


dia : tadi aku suh hantar kate xboleh.bnyak keje la ape la.lain kali ckap la betol2.
aku : ish marah2 ni apesal? org dtg sini nak anta benda ni lah dh nak sgt kan
dia : hantar tok hang. td ckap xboleh. aku dh kt opis ko tau x??


mane aku tau dia pegi opis aku.wakakakakakakaka
marah gila dia.kalo dh ko-aku tuh mmg tgh marah la tuh.hahaha
ye la mmg salah aku la sbb xbgtau dia nak pegi anta.
aku paham la dia marah sbb dia risau tkot xsmpt siapkan pelan tuh.
plak tuh mcm membazir la masa dia pegi opis aku tp aku dh dtg opis dia dh.
mane aku tau dia nak dtg sbb dia kate 'tgokla cemane nnt'
masa dia dh smpai opis tuh smpt jugak begaduh sikek kat bawah tuh.hahaha
dia membebel2 ape tah.
aku : lain kali kalo tau nyanyuk tuh jangan letak dlm beg orang. ade tangan kan? pegang la!
dia : apsal pangai ko mcm setan hah?
aku : sbb kena ngadap setan mcm ko la.
dia : bodoh.


bagos la tuh. kalo gaduh aje asik bodoh-setan. tsk2
aku bengang la jugak sbb aku dtg opis dia semata2 nak bg hardisk tuh sbb kesian kat dia tkot xsmpt nak buat pelan tuh. tp kelaot plak peginya.hahaha
encik ish, awak tau x pariz aserap kena marah dengan pengurus kewangan tuh sebab lambat?sbb buat dia tetunggu2? 
semuanya sbb hardisk awak oke!
seb baek beliau oke lepas aku mintak maap. kalo x sape nak jawab?
awak ke ish?


tapi dlm pukol 3 petang tuh dia datang opis aku lg.
datang bawak makanan dan mintak maap. wahahahaahha
dia nih pangai comel gile.
aku tnya dtg ngan sape. dia kate abah hantar.
oke! ceredik sangat dia nih.wkakakakakakaakakaka
abesla hoiiii aku kena bahan dgn abah lg nnt T______T
dia duk je lepak2 kt opis aku smbil tgok aku buat keje.
bahagia sangat nmpak lepas dh siap pelan tuh.wakakakakakakakkaka
smpai sudah dia xbalik opis dia. suka ati dia je.
dia duk opis aku smpai  la aku balik pukol 5 smlm. tp oke jugak sbb tayah la aku pegi amik dia kat sana. terus balik je.
sebab haikal cuti ari ni.


aku paling suka perasaan bila aku keluar opis pukol 5 petang smalm.
sbb semua beban kerja dh abis. dh siap.
paling aku suka adalah sebab tu ari last dlm minggu nih.
pas balik umah boleh berpoya2 dgn bahagianya selama dua hari.muakakakakka
dan paling pacik xsabar adalah....
JENGJENGJENG!!!


siang nnt firdie aserap sampai. warghhhh!!!! rendu gila hoiii kat adek sayam beta.
dh 2 bulan *kot* xjumpa. dia dh nanges2 nak balik nak jumpa aku.wahahahaha
esok kol 10.25 dia kata smpai kat sini.
rendu wess. tsk2.
aku esaited smpai xboleh tido haa.dah kol 4 dah.
muhammad hakim dgn encik mafia kat sebelah nih dh sampai aprika selatan dh rasanya. hahaha
boy dgn yugi pon dah tido.diam aje xgerak2 dh tu.
aku aje yg tekial2 sorang diri xtau nak buat ape.
xsabar tunggu siang. nnt parah atiqah pon balik. kak long pon balik jugak.
tebalek la rumah nnt. besedialah semua orang. wakakakakakakka


aku kena op la nih. encik mafia tetibe besuara suruh tido.
dia mengigau ke? aku pon xtau.wkakakakakakak
tp ganas gila siap nak tutop laptop aku.
sabarla hoii org xsiap taep lg.
dia kate silau cahaya dr laptop nih.
sepet pon silau ke? huakakakakakakakaka
ampon bebis.
bnyak cekadak la dia nih. aku pegi bukak lampu kang baru tau XD


pacik mintak diri dulu ye anak2 sekalian alam semesta.
aku pon xtau nak buat apela nnt lepas opline nih.
tp aku ttp kena tutop lptop nih sebelum mafia betindak ganas.wakakakakaka
baibai semua orang.




p/s: esok adalah ari jumaat. itu adalah fakta yg paling heaven bg pariz aserap.wkakakakakakaka.




sekian terima kasih.




bajeitam.

No comments: