Tuesday, March 25, 2014

dan bila sindrom SP menyerang

perasaan yang sangat best!
aku mmg suka gila simple plan semua orang tahu.
suka tahap bapak segala dewa naga.wakakakakaka
bape juta kali dah mak aku naik atas tuju bilik aku pastu baling bantal sebab dia panggil aku xdengar sebab aku pasang lagu simple plan kuat gila
huakakakakakakakakakakaka.
walopon album latest nih aku rasa mcm xsama  feel dia mcm album pes dgn seken meke, TETAPI......
belom masanya lagi parizaserap meninggalkan simple plan.
belom okee.
ailebiu beri strong SP. *oberdos mintak kaki*


dengan anak2 aku sekali layan simple plan XD
siap nyanyi lagu crazy hoiii Muhammad hakim. tp bersi akustik.
dedi dia bantai bersi rock sampai serak suara. huakakakakakakakaka
dah bape puluh juta kali tah duk ulang2 replay2 lagu nih.
nih mmg lagu peberet aku dari dulu sampai skang.
rasa mcm nak headbanging kepala kat dinding pon ye.wakakakakakaka
xtau nak cakap cemane wess tp aku jatuh chenta gila dengan lagu nih.
sape2 kate crazy nih xbest aku bunuh dia!
wkakakakakakakaakkakakaka.
selain peminat tegar paul walker, pacik adalah peminat tegar simple plan ye anak2 sekalian.
aku suka gila suara pierre. suara dia best!
best la bagi aku. kalo ko rasa xbest ko diam je tayah nak ckap bnyak2 nnt aku tanak kawan ko XD
tapi siriyes la sore pierre bouvier nih best. wuwuuu


penetik xdapat dibendung dah parizaserap nih.
dulu mase ceting kt kc ade sorang member aku nih,aku kenal2 kawan2 ngan dia pon sbb kami juin ektibiti jamming2 nih. dia ade band sndri.
aku tade la band mcm dia tp aku selalu jamming berempat la dgn bebudak ISHQ nih.
masa sembang2 tgh2 ckap pasal jamming2 nih dia tnye aku mcm2 la.
pastu dia tnye aku, sape gitaris yg aku minat.
aku : jeff stinco
dia : kalo bassist?
aku : david desrosiers
dia : cisss! katela ko diehardfan simple plan.kan?
aku : huakakakakakakaka. ko baru tau ke? XD


kalo dia tnye drummer dgn vokalis sekali pon tetap jawapan aku anggota simple plan jugak.wahahahahaha.
macam nak sawan layan sp malam2 buta.
tadi layan dgn Muhammad hakim tp skang beliau dh nk tido jadi dedi kena pakai earfon la.
mcm nak pecah gegendang telinga aku.huakakakakakakakka
tapi nikmat oiii..
sumpah sore pierre nih aku suka gila.
dengar simple plan boleh buat mud aku hepi. sangat2.
walopon aku bnyak suka lagu selow motion yang boleh buat ko tido di pertengahan jalan tp aku pon suka lagu rock.
ape ko ingt aku xlayan lagu rock ke?
aku bantai semua wess sbb aku tamak.wkakakakakakaka


sari dua nih kat opis aku asik layan metallica - enter sandman.
arghhhh!! best gila lagu tuh.
aku xsuka metallica tapi enter sandman tuh..urghh! aileb dat song bebeh.
music dia best gila.
lagi satu rockband yg pacik suka banget - linkin park
lagu 'numb' paling aku suka.lagu tuh best hoiiiiiii...
tapi simple plan tetap nombor satu dihati beta.hahahahaha


harapan pacik semoga album kelima nanti bia la aku feel sama mcm album pes dengan seken tuh.
the first two album tuh yang paling best bg aku.
walau mcm mane pon bg aku sume lagu dia aku suka dengar sebab sore pierre bouvier tuh sangat best! jd lagu2 xbest pon jd best jugak.muakakakakakakka
paling aku mnyampah aku xpenah bekesempatan nak pegi konsert mereka.
aritu sp dtg mesia tp bape ari sebelum tuh aku dh balik itali. huwarggghhh!!
masa meke buat kt itali aku kat mesia. T____T
sabotaj aku ke ape hoiii? wkakakaakkaakkaka


sudahlaa! aku merajuk 5 saat dengan sp. XD
aku nak op dulu wes.
esok meeting awal.Zzzz~~~
dah la aku ingt tadi ari selasa dh. pdahal baru isnin.wkakakakaka
kemain lagi pacik xsabar nak tunggu jumaat.hee
baiklah semua orang, marilah kita tido *la sgt* secara bejemaah.


sekian terima kasih. ma'assalamah wa ilalliqo'




bajeitam-yang-hot XD

No comments: