Sunday, March 30, 2014

hari ini hari ahad :|

tengok tajuk je pon dah tau emosi mcm mane. wahahahahha
lagi xbest bila semua orang ade kat umah tapi aku kena masok opis. wuwuuu
seb baek skang dh lepas setengah hari. aku pon xtau ape yg aku buat dari pagi td.
tapi yang penting aku melepasi waktu itu dengan sakses sekali.wakakakkakaka
mau xsakses firdie aserap dtg lepak opis sekali td XD
tp tengah ari lepas lunch td dia keluar dengan hekal. ade projek ape bende tah duorang tuh.
kal cuti ari nih. bestnyaaa bestnyaaa! :P

asik jeles dengan cuti orang lain je pariz aserap nih.
aritu aku amik cuti 2 minggu org lain rilek je xde jeles2 pon >.<
tapi.....
kerja xbest laaa!!! muakakakakakaka
aku lebih rela duduk florence lepak kat coffee shop tuh sambil gigih lukis2 buih atas kopi tuh daripada kerja dlm opis nih.wahahahahha
this is life oke pariz aserap.
padan muke ko pacik.
bak kate pepatah omputih, "whoever want to wear the crown must bear the weight" 
berat sangat nih wess crown nih tade yg lite2 sikek ke?
huakakakakakakakaka
*tumbok muke sndri 99 kali*

arini encik mafia dapat bonus wess semua orang.[abah, pariz aserap nak jugak.hee]
meh kita pegi tunggu depan opis dia XD
bonus 3 bulan gaji.
skang baru dia tau mcm mane puasnya perasaan bila kita buat kerja siang malam,guna usaha dan tenaga sndri - tensen, stress, xtido, kdg2 smpai mencarut sndri.wakakakaka
dan akhirnya dpt hasil drp kerja kita tuh.
siriyesli, perasaan tuh yg paling heaven skali.
its not about money, its about effort. sbb kdg2 kita xsangka pon yang kita mampu buat mende tuh.
apsal tiba2 aku berpalsampah kat sini?
ini bukan maksud aku yg sebenar ye tuan2 dan puan2 sekalian alam.
maksud aku yang sebenarnya adalah supaya beliau men'spend'kan duit itu untuk aku.
wkakakakakakakakakakakakka

aku tiba2 berpikir dengan keji sekali supaya beliau membayar insurance & roadtax kete aku taon nih. muakakakakakaka
hidup ini kena give and take ye anak2
barulah adil dan saksama *la sgt* 
wakakkakakakaka
tapi aku sangat beharap beliau xbelikan aku gajet2 lagi T___T
aku xbenapsu oii dekat gajet.tsk2
aritu aku teman dia pegi repair enset dia kat kedai, dia pegi usha2 la tgok enset2 yg ade lepastu selamba-badak-sumbu dia tnye aku "riz nak x yg ni?" smbil tunjuk kearah tablet-yang-aku-xtau-name-dia *xperia(?) kot?*
gedabak besar hoiiii. dia ingt aku rajen ke nak pegang mende tuh.
aku dah la pemalas tahap tertinggi. wahahahahha
kalo nak, beli je la kat diri sndri tayahla tnya beta iskal uit. beta tiada keinginan kearah itu.muakakakakakka
yang aku herannya dia tade plak beli untok diri sndri.

balik keja nnt dia kate dia nak pegi sumwhere i belong nak cri  barang.
aku tnye barang ape dia xnak bgtau
tp aku rasa aku tau kot.
kalo x skateboard mesti gitar.
kalo dia beli gitar lagi aku nak amek semua gitar kt umah dia tuh aku nak ketok atas pale dia bia biol.huakakakakakakaka
baru 2 bulan lepas aku beli kat beliau. 
aku pon xtau apsal aku pegi beli.
aku pon biol same ke ape?huakakakakakkaka

lupakan dulu pasal bonus iskal.
skang marilah kita sama2 menunggu waktu tamat opis hour wahai anak2 sekalian alam semesta.
aku xsabar nak balik umah nak ngadap karenah anak2 sedara yang boleh mmbuatkan pacik penim kepala. tapi pacik soka. wakakaakakaka
anak sedara aku sorang2 lasak mcm ape je. 
dulu yang no.2 tuh masa kecik2 supan santun je, kalo panggil tuh terus dtg duduk atas riba. kalo kate jangan, terus dia stop.
tp skang nih aku rasa sama je semua orang.huakakakakaka
yang sulong paling rapat dengan aku. sbb dr kecik dia mmg bekepit ngan aku je. siap panggil aku dedi bagai. ailebyu darren.
yang no.2 tuh rapat dgn fir. fir selalu bawak dia pegi mana2 sbb dia nih senang nak handle. dengar ckap.
kalo keluar aje aku la yang huru hara kalo bawak darren sbb dia nih ektip.
banyak ckap plak tuh. kdg2 dia ckap bm. kdg2 dia taram omputih sesedap rasa. kdg2 bahasa sanskrit smpai aku xpaham.huakakakakakka

kejap sangat je aku rasa. dulu darren kecik lagi.
buas sangat sampai peruz atirah asik kuakan suara petir aje sbb xlarat nak handle anak beliau.wkakakakkakakakaka
tp skang darren dah 8 tahun. rajen gila oiii.
selalu tolong kak long buat kerja umah. kdg2 pegi hanger baju nak sidai.
that's my boy! :)
darren dgn darius beza setaon je. darren dajah 2 darius dajah 1.
dulu darius pendiam xbnyak ckap, baik2 je *mcm aku* tp skang ckap xbenti hoiii.
tp bagos la. aku suka budak2 yang mcm nakal2 pastu mcm dia nak tau sume benda. sbb bg aku budak mcm ni budak bijak.

anak sedara aku nombor 3 nama darwisy. aku xtau sebutan sebenar dia darwish ke darwisi.wkakakakakakak
bongek kan aku. tp aku panggil darwish.
yang nih aku rasa dia la paling juara antara mereka berempat.
astagaaa.....
buas xtau nak gambarkan cemana.wkakakakaka
taon nih dah 5 taon dh.
obses gile dengan otromen. aku asik kena fire je dgn dia.
semua orang rasaksa jahat okeee kalo dengan dia nih.wkakakakakakka
taon lepas dia pelangkong tupperware yg akak aku letak susu dia dlm tuh. habis beterabur susu atas lantai.
seb baek akak aku xjadi naga kuarkan api kot mulut.huakakakakkakaka
aku kalo jage beliau nih aku tayah eksesais.
otometik peluh keluar sndri sbb asik kena kejar beliau nih.
aku xtau la cemane kak long handle anak2 dia kat umah.
bila pikir2 kesian plak kat akak aku. tp tu kan anugerah dr tuhan kan? mane bleh mengeluh xbaik. nnt dah besar sikek tuh oke la meke.
contoh dah depan mate kan? *contoh :darren*

yang last baru lahir taon lepas. daria hannah.
skang dah bleh jalan sikek2.
walopon beliau the one and only budak pompuan tp tahap kebuasan(?) tuh same aje mcm abg2 dia sebelum nih.wahahahahaha
rumah besepah oke!
budak2 kan bese la. amek campak. amek campak.
xduduk diam langsung.
budak nih pelik oke. dia suka pegi dengan lelaki je. kalo pompan dia xbape suka.
gatal hoiiii anak kak long nih. huakakakkakakakaka
kalo ngan parah atiqah ke ngan mom ke maksom ke dia berat ati sikek.lepas pujuk2 baru dia nak pegi.
tapi kalo aku+fir+iskal+haikal+hakim+abg2 dia, cepat je dia hulur tangan.
tp ngan ayah aku dia xnak plak.
oke! daria suka org muda2 je dad. wkakakakakakakakaka

pendek kate, empat2 orang nih mmg memeningkan kepala la.
tp aku suka je layan.
sbb aku mmg suka budak2 kot.
kalo org lain aku xtau la cemane.
tp aku respek sangat2 dekat kak long.
dia xpenah serik pon nak ade anak lg.
walopon empat2 orang pangai buas tahap bapak dewa.wkakakakakaka
kak long saya sangat hebak! hee

paling aku suka fakta pasal anak2 sedara aku nih adalah nama belakang mereka. yang laki je la.daria xmasok senarai.hahaha

sebab nama belakang dia sama dgn nama anak aku.hihiks
suratan atau kebetulan? *tetibe sangat tajuk lagu XD*
darren hakim, darius hakim, darwisy hakim.
makanya muhammad hakim adalah ketua. huakakakakakakkaka
sila jangan komen nama2 anak sedara aku ye tuan2 dan puan2 sekalian
aku sndri pon xtau apesal name meke pelik2 sgt.
lepasni kalo dpt anak lagi aku xtau name ape peruz atirah ni letak kat anak dia..wakakakkakakakaka
jangan dorian sudah. nnt parizaserap alegik XD

*jeling jam* baru kol 4 =.='
lambatnye lahai 5 sengah.
tadi aku dh janji ngan parah atiqah malam ni aku nak layan running man ngan dia.huakakakakakakakakka
aku kena santau ke ape nih wess?
tp ai syg adik ai tau. mane bleh kate xnak nnt dia sedeh.
lgpon dia dh balik kl esok. makanya aku abg yg penyayang kena la melayan perangai beliau itu wolopon perangai xbape nak hempok.tsk2
suka gila dia bila aku aku kate 'oke' siap siom pp aku. dasat sgt pangai dia kalo masok bab korea.tsk2
tp ko ingt aku nak tgok sorang2 ke?
mestila aku tarek sume org nnt.huakakakakakka
biar parah atiqah hepi dabel dan syg aku dabel *gelak syaiton*

aku rasa aku dh sudah merapu.
pacik mau ym kejap dh lame rasanya xbukak ym.
last bukak malam tadi. huakakakakakaka
mintak penumbuk namenya.
baiklah anak2 sekalian alam semesta dan buana(?) bajeitam mengundur diri dulu.
semoga aku gigih menunggu lagi satu jam sengah untuk cabut.muakakaka

sekian terima kasih.

maassalamah wa ilalliqo.



bosan tapi tetap hot,
bajeitam.

No comments: