Monday, March 31, 2014

that shud be me.

tajuk tade kaetan langsung dengan ape aku nak tules nnt XD
sebenarnya aku tengah melayan firdie aserap begolek2 atas katil sambil dengar lagu Justin bieber - that should be me.
aku xminat Justin bieber. hahahahaha
lagu nih aku suka korus dia je. lgpon suara dia budak2 sangat.
feel tu tade ye anak2. kena gali lagi. huakakakakakakaka
xmasal sangat aku feeling jd pengkritik tetap akedemi pantasia ke ape nih? XD
tapi xpe la firdie aserap punya pasal aku layankan aje.
adek sayam kan? hehehe
malam ni dia dh bagitau dia nak tidur ngan aku.
siap warning org lain xbleh kacau. napak sgt awak rendu abam sgt2 kan fir?hihik.
tp muhammad hakim terkecuali la. hakim mane ble xtido dengan dedi nnt dedi nanges bawah katil sorang2.wahahahaha


bila aku pikir2 balik, aku jarang sangat sangat sangattt tido sorang2.
dari dulu aku tido dengan fir smpai dia ade tebiat buruk sebelum tido.
tebiat buruk = kena pegang dua jari aku sebelum tido.kalo x dia xbleh tido.
sbb tu bila aku masok matrik mak aku penim kepala.wkakakakakakakka
biasanya dad la yg temankan fir tp fir kate xsama. demand oke!
sabar je la dad XD
kadang2 dulu aku tido berempat dengan fir+iskal+hekal.
ko byg sndri la katil cemane. mmg huru hara.
dah la haikal tu tido buas gila dulu.
asik kena karate je sume orang.wkakakakakakakaka
tp aku suka tido ramai2 mcm tuh.
tp selalu aku tido dengan fir la. walopon dia ada bilik sndri tp dia xtido sgt pon dlm bilik dia.
masa kat mtrik dgn uia je la aku tido sorang2. bila balik umah mmg xpenah.hahahaaa
kat itali plak masa sebelum fir sambung kt sana aku mmg tido sorang la tp bila dia dtg opkos dia nak tido ngan aku. aku kan abam sayam dia.muakakakaka
abis stdy bila aku balik mesia aku tido dengan Muhammad hakim.
kdg2 dgn iskal kalo dia tido umah aku.xpon aku pegi tido umah dia.
jadi kesimpulannya, aku mmg jarang sgt2 tido sorang2.
Nampak x betapa aku kesayangan ramai? wkakakakakakakka
terus rasa nak tumbok muka sndri XD


arini aku dapat soalan maut daripada anakanda techenta.
anak aku nih mmg ektip sgt betanya smpai kdg2 aku  mintak rehat 2 saat sbb aku nak pikir jawapan ssuai untuk dia.wahahahhahaahha
tadi dia tanya aku, "akil baligh tu ape dedi?"
hamek kau dedi! wakakakakakakaka
dia kata ustazah dia ada sebut.
aku mmg kena sediakan jawapan yg munasabah tanpa buat dia rasa tertanya2 lg sbb kalo x,muka aku jugak la yg kena esplen smpai dia paham.wakakakakaka
Muhammad hakim nih bila dia dh dtg pangai mcm inspekter polis mmg mendapat la dedi kena layan.
tp xpe, aku anggap tu satu cabaran sebagai seorang ayah.
kena pandai la cari jawapan tanpa melibatkan sebarang perkara yang xpatut diketahui oleh seorang budak.
betol ke ayat aku tuh? gasak je la.


arini aku xbape nak besemngat waja buat semua benda sebab aku xbape nampak. spek aku patah. tsk2
kenapakah patah?
sebab aku pijak.huakakakakaakakakka
rasaksa gila pangai smpai pijak spek sndri.
aku xperasan dia jatuh. pagi tadi lepas mandi aku cari2 spek xjumpa.
tibe2 dengan sangat gagah pekasa kaki aku tepijak satu objek siap dengar bunyi patah oke.
makanya berakhirlah riwayat spek mata beta.huhuhu
petang td baru pegi buat baru tp xpegi amek lagi.
masok nih dah 3 kali spek aku patah. nampak sgt perangai rasaksa xdpt dibendung.wakakakakaka
tadi kat opis mmg tade mud nak buat keje sbb aku x bape nak nampak.huhuhu
kak chah tanya apesal arini xpakai spek? pakai kontek lens ke?
aku : aah kontek lens sgt. spek patah rasaksa pijak.
huakakakakakakakakaka
aku xsuka pakai lens sbb mata aku xselesa. tp esok aku dh dpt idea jiniyes la aku rasa.
aku nak pakai kontek lens kaler merah bia sume orang lari.
wakakakakakakakakakaka


oke.adek sayam aku dah berubah 360 darjah dh.
tadi Justin bieber skang one direction plak. the best song ever.
wahahahahahahaha
gasakla fir asal awak bahagia.
esok malam dh nak balik Florence.huhuhuhu
berat ati plak nak bagi dia balik sane. xilang rendu lagi kot. T__T
walopon firdie dah 23 taon tp bg aku beliau masih lagi my bebi brother.hahahaha
aku masih lg piggyback beliau kalo beliau malas nak bejalan :P
so aku xkesah dia umo berapa pon sbb dia tetap adek sayam aku sama mcm dulu. xberubah sikit pon.
and he loves the fact that I still treat him the same :)


dan yang paling penting lagi utama!!!!!!
aku tetap kena layan dia main PS kalo haikal xde kat umah.wakakakakakaka
aku adalah sgt tidak reti main ps oke anak2.
main suka2 boleh la. tp kalo nak lawan firdie aserap mahupon Daniel hekal tuh.....tsk2.... budak bedua tuh mmg kaki ps. boleh dikatakan tegar la.
kdg2 meke lawan main game smpai gaduh2.wakakakakakka
dasat oke!
so kalo nak dibandingkan dgn aku nih yg main nak xnak je...Zzzz! XD
tp demi adek sayam, beta redah saje.
skang dia main dengan hakim. dia xkesah dgn sape pon asal ade org nak layan dia.wakakakakaka
kdg2 ngan anak sedara aku pon dia on je.
anak aku dh ade aura nak tido tuh makanya kejap lg smpai la turn pacik plak nak kena lawan firdie aserap XD


tapi......
Justin bieber + one direction smbil main ps adalah xboleh blah oke fir.wkakakakakaka


dah la aku nak op plak nak standby kejap lagi kena beradu kekuatan bulan dengan firdie aserap.
kalo abg kalah tu maknanya abg saja bg fir menang tau.wakakakakakaka
ayat loser! boooo baje itam! XD


sekian terima kasih.




saya-sayam-adik-saya,
parizaserap.



No comments: