Sunday, March 23, 2014

saya sudah pandai

esaited hoiii..esaited!!
aku dh reti iron baju sendiri nih. rasa mcm nak menanges air mate darah aje. wakakakakakak. oberdos sangat.
memang memalukan tp ini adalah kebenaran.
selama ni aku mane penah gosok kemeja aku. aku selalu gosok baju sekolah Muhammad hakim je. wakakakakakakkakaka.
bukan xpenah tapi xpenah sakses rasenya maka pacik pon MALAS nak iron dah.
mmg dasar pemalas xbleh ditolong dh nih.
aku xtau la apsal susah sgt nak iron kemeja.
aku penah la iron tp xjadi la.nnt dh iron yang belah kanan pastu nak iron belah kiri plak tgok2 belah kanan dh bekedut balik dh.
haa acane tuh?
siyes aku tensen mcm nak hantok pale kat dinding.hahahaha
seingat aku dh 3 helai kot baju aku belubang. sebab aku xsedar iron tuh aku letak atas baju tp aku duk pokes bahagian lain xnak bagi dia belipat.
hamek kau! hangus baju aku.wkakakakakakakaka
oleh sebab itu, aku xpenah iron sejak dari itu.


dari masa kat Florence lg. kalo aku pegi majlis mane2 ke ataupon ade acara formal, mmg sepantas kilat la aku mintak bantuan anti tolong iron.hee
banyak cantik muke aku kan? tp anti baik gila. bila dia dgn ankel dtg umah mesti dia iron siap2 5 6 helai baju aku. time kaseh anti, ailebiu!
tp lepastu osmet aku si Gabriel tuh xbagi aku bagi anti iron dh.
dia kate buat malu je.
tp dia je la malu.aku mane ade pasaan malu.
huakakakakakakakakakaka.
makanya kdg2 beliau la iron baju aku.
pangai aku mmg xsenonoh. sila la terima hakikat tesebut parizaserap. tsk2


bila blik mesia aku bekobar2 nak iron baju sekolah hakim.
percubaan petama mmg amik masa lama gila mcm aku tgh jaet baju sekolah hakim aje gayenya.wkakakakakakakakka
tp sakses!

aku pon dengan penuh semangat pahlawan melayu Melaka *kaetan?* terus amek kemeja aku nak iron.
tetapi..........
tetttttttttttttt!!!!
makanya aku cmpak atas katil aje.wakakakakakakkakakaka
biasanya aku buat muke mintak simpati dgn maksom la.hee
maksom syg aku. dia kate kalo xreti tayah buat nnt mmbazir baju asik angus je.waahahahaahahaha
kdg2 kalo maksom balik kampong,mom la yg jadi mangsa keadaan.
mmg xbleh telepas la sume org dlm umah nih.huakakakakakaka
kdg2 kalo akak aku ade aku suh dia. kdg2 parah atiqah.
iskal dengan hekal pon penah.
kdg2 kalo aku tido umah iskal, umi oper diri nak iron. hee.peace!*buat jari urop V*
pendek kate, sume org penah la iron baju aku.
huakakakakakakakakakakaka.
mcm anak raje x aku? *pang!!! pp sndri limapulohnam kali*


tp tadi aku dpt hidayah dengan tiba2 nak iron baju lagi.
lame gile hoii nak siap sehelai.
menderita gila iron baju pon xreti.wuwuuuu
tp td dh sakses oke!
esok aku bleh gebang kat mak aku la nih aku iron baju sndri.
mmg xtahu malu sangat muka aku.wkakakakakakakaka
org lain sume reti iron baju dr sekolah kot. aku seko je jakun terdasat di alam semesta.tsk2


tadi aku iron kemeja kaler itam.
hitam kegemaranku. nama saya rain!
iklan tetibe apehal?? wakkaakkakakaka
ari ahad mostly aku pakai kemeja itam. bukan aku bekabung wess.hahaha
tp sbb ari ahad mud aku mmg kelaot sikek. ari pes keje kan?
makanya bila pakai kaler peberet pacik pacik rasa lebih besemngat waja.
dan2 aje besemngat.ko jgn pecaya sgt. aku tipu je.wkakakakakaka
tp aku suka pakai kaler itam. jelas sgt nmpak ke'hot' an aku.
huakakakakakaakakakkaakka
ade x sape2 nak volunteer terajang kuasa doblas kat parizaserap nih? XD


cuma skang tinggal duk pkir nak pakai tie mane satu nih.
tabiat aku kalo pakai kemeja hitam aku cuma pakai dengan tie merah, kelabu atau hitam je. kaler lain sila jgn kecik ati ye.wahahahahahha
tp aku malas nak pkir dulu. esok aku tnye anak aku je.
beliau kdg2 rajen aje tolong matchkan kemeja dgn tie aku.walopon kdg2 mcm kelaot gile.huakakakakakakakaka
aritu dia suh aku pakai kemeja pink. pink gelap.
ensem katenya.huakakakakakaka
nak menanges aku denga. tp aku pakai je pegi opis. tade la pelik pon.
esok aku nak bawak beliau ikot aku p opis. esok dh cuti sekolah.
bahagianya kalo aku masih becuti.hahaha
bnyak cantek sgt muka aku dh cuti 2 minggu nak cuti lg XD


dah pukol 12 lebih dah. aku ade hal lain yg perlu diselesaikan dulu.
makanya pacik op dulu ye anak2.
siang nnt dh kne masok opis dah hoiiiii..
mental breakdown aku mcm nih.wkakakakakakakaka
dah la aku op dulu.
korang cuba teka esok aku pakai tie kaler ape.
sape2 teka betol aku bagi menara klcc kat ko buat hadiah.amekla.
wakakakakakakakka
sekian time kaseh.papaiiii....






saya yang menjalankan tugas,
bajeitam yang hot. :D

No comments: