Saturday, July 6, 2013


baru aku pasan la skang kat title atas nih dah xleh biar kosong sesuka ati aku je..nnt dapat meset kat atas ni dia bgtau suh letak tajuk jugak..maen paksa2 plak..wahhahahaha..

rajen plak aku menaep2 kat sini sekarang ni..orang hot mmg macam nih *tade kaetan langsung* wakakakakakka..
memandangkan aku dah malas nak bukak pesbuk makanya kat sini la tempat beta menumpang kaseh (?) *ayat mintak tumbuk*
sekarang dah kembali kepada ektibiti lama masa zaman2 remaja dolu2..
apekah ektibiti pacik itu? ada sape2 tau x??muehehehe
ektibiti peberet pacik adalah YM laa wesss!!!!  XD
xtau la ape best sgt ym nih..tp aku suka..sejak2 ade pesbuk nih mcm jarang online ym, kesian dia kurang kaseh syg makanya marilah kita membuat kambek! hihik..
mintak maap pesbuk..beta tetap setia besama ym techenta..
aiyembek ym aiyembekk!! whahahaahaha
kalo ade sape2 on  kat sana nampak lampu aku kuneng tuh, jangan segan2 tego beta ye..marilah kite bersembang2 mengeratkan silaturahim sesame insan.selamat ari raya maap zahir dan batin..
ape kes? *mood:xsabar nk raya XD*

malam ni awal la plak bebudak nih tidor..tinggal aku sorang aje yang xbape nak ngantok lagi..lagi la meroyan pacik nih..kesian aje tade tmpat mngadu..huakakakaka..mabok laot ke ape la pariz aserap nih??
anakanda beta dah lama dh kot smpai kat  aprika selatan..dari td dah pon tidor..sebelom tido sempat jgk dia buat perangai pelik dulu.hahaha
berpusing2 cari posisi tido yang menepati citarasa..wkakakakakka
aku plak yang letih tgok dia..
mula2 tgn dia je pelok aku..kejap lepastu kaki dia plak..xsampai bape minit tuka posisi lain plak, nak tido atas lengan dedi..aku mcm orang-orang yang kt tengah sawah tu..statik je.biakan diaa biakan diaaa...muahahahaha
lepastu xpuas ati lagi, dia letak kepala atas dada aku..pon xkena jugak..
letih oke aku tgok dia padahal aku xgerak pon.wkakakakakakka..
nak gelak pon ye jugak..aku macam, 'anak aku ni kena sampuk ape mlm nih?'
last2 aku suh dia baring  je, haa meh sini dedi pelok...hamik kau dengan kaki tgn skali aku pelok dia..terus tido ke pensan xtau la wakakakkakakaka..
tapi aku rasa dia xsedap badan kot mcm nak demam sebab badan dia panas lepastu asik batuk2..kesian anak dedi..
dah aku pelok hakim, jadinya mcm mengiring sikit la kan?
boleh tak tetiba si miau beta, boy datang landing atas pinggang akuu???
apekah semua ini??dia ingt aku tilam vono ke?wakakakakakkakaka
suka ati dia je nak tido mcm tu..
xkan aku nak pusing kesian plak kat boy baru nak amik port best..hahaha
makanya aku biarkan je la..xtau la lama mana dia duk atas aku sbb aku telelap kejap td..bangun2 tgok boy dah tido tepi aku dah..
macam2 perangai la budak2 nih..nnt la nak tido kejap lg aku nak buat perangai jugak..wkakakakakakaka
mau kena humban kat bawah terus..tsk2..

dah kol 1.30 pagi dah tapi mata tetap xngtok..
insomnia tahap dewa naga nih..dah xdapek den nak nolong..muakakakaka
makanya marilah kite teruskan ber ym sampai lebam...
hoyehhhh!!!!
aku suka bila ym telah kembali ektip!hihik..
oke la cukup cukup sudahhhhh pacik membebel untok ari ni..
nnt esok lusa tulat kalo  jari jemari nih rajen aku mnderem la lagi kt sini..hahahaha..
baeklah anak2 pacik mau berym2 dulu..
yang lain sila tido..dah lewat ni..

selamat malam/pagi dan jugak selamat tido..papaiii


sekian,
marco ^_^



No comments: