Thursday, July 25, 2013

fesyen kami ; lelaki lelaki ini


tajuk xboleh blah seh siap berpesen2 bagai..perasan model ke ape pacik?
tapi suke ati aku la nak taip ape ni kan belog aku..muahahahaha
'kami' yang dimaksudkan mestilah kami berempat; aku, fir, iskal dan hekal..sape je lagi lelaki kat sini?*dad dgn abah terkecuali* wahahahhahahaha
walopon kami sangat rapat bagaikan aur dengan tebing *peribahasa tetiba kenapa?* tapi taste berpesen adalah sangat berbeda ya pak..
kalo mcm maksom ke mom ke parah atiqah ke yang melipat kain memang xperlu tnye dah ni suar sape ni baju sape..otomatik tau sndri  'oh ni kal punya'..haa mcm tu contoh dia ye adik2..
sangat tok moh tak mereka?wkakakakakakka
kain baju kami mmg merata2 sbb mmg pakat bantai aje nak tido umah sape..kdg2 aku tido umah meke kdg2 meke tido umah aku..
sebab tu kami bestt!! *kaetan??* XD

disebabkan taste laen2 makanya anak pacik la yang sering menjadi mangsa fesyen mereka2 itu..
nnt kang aku tgok hakim mcm anak didik hekal..nnt plak tgok mcm gaye firdie aserap..kejap lg kang mcm, eh2 apsal napak mcm gangster nih? huakakakakakakaka..amponn
tapi pacik xkesah nak, sebab pacik tau anak pacik pakai ape pon ttp ensem mcm dedi dia *muntah jemaah nak x?*

oleh yang demikian, *rasa mcm baek2 je tulis ayat buku teks XD* marilah kita bongkar misteri nusantara fesyen masing2.hihik.
baeklah, skang meh kita lempar dadu dulu nak tgok sape yang kene mula2..wkakakakakkakakakaka..
tape la bia aku volunteer dulu sebab aku kan hot *hntok pale sndri kt dinding*
walopon pacik hot tp pacik bukan metroseksual ye anak2 sekalian alam semesta..pesen pariz aserap adelah biasa tidak ada yang luar biasa melainkan yang biasa2 sahaja..
aku suka pakai tshirt/tanktop lepastu nnt bantai sarung kemeja/jaket/sweater plak kt luar..oldskul x pacik? dari dulu aku suka pakai mcm tu..bila nak berubah kearah kemodenan nih xtau la..huakakakkakakakaka
haa mcm gini






time kaseh pacik google sedekah gamba nih *jangan pecaya!dia xsedekah wes aku amik sndri* whahahahaha
xtau la nape tp aku selesa pakai mcm ni..tp lg selesa kalo tanktop aje kat dlm tu..pastu pakai dgn suar jeans..ke ade org pakai mcm ni ngan kaen pelikat?? ade ke wess???huakakakakakakkakaa
bongeknye pariz aserap nih!
tp aku mmg suka kemeja kosong aje pon..kotak2 aku kurang suka xtau la apesal.di zaman kegelapan lg kah pacik nih, nak?
aku jenis kalo aku xsuka aku xkan pakai..ko puji la aku ensem tarap dewa naga pon *dewa naga ensem ke?* memang tetap dgn jawapan, nehi bhaiya..wahahahha
memilih nak mampos pangai..kemeja lengan pendek pon aku xpakai..
ntah la xbekenan di diari hatiku..muahahahaha..
padahal pakai yang lengan panjang pon nnt lipat jgk..xpaham la aku pangai pariz aserap nih *tampo pp sndri pat ploh pat kali*
tp tshirt aku pakai yg lengan pendek xsuka lengan panjang..mangade kan pangai? muakakakakaka..
tapi kalo lepak kat umah aku tibai tshirt dgn track bottom aje..selesa pon selesa..nak lagi selesa ko pakai kain pelikat tayah susah2..
kesimpulannya pacik mmg tidak benapsu sgt nak berpesen..mana yang bekenan aku rembat aje..whahahahahaha

mangsa jenayah seterusnya adalah...
*bunyi drum mcm mjlis anugerah bintang popular*

firdie aserap!

antara kami berempat beliaulah yang paling agak metroseksual sikit *sikit je la tp* memilih jugak kalo nak beli baju..hee
kalo aku xsuka dgn kemeja kotak2 tadi tp lain plak dgn beliau nih..fir suka pakai kemeja kotak2 mcm nih..

haa mcm gini la kemeja kotak2 yg aku maksudkan..sekali lagi gamba adalah dari pacik google..xde mase dan xde kuasa aku nak bukak almari semata2 nak amik gmbo baju nih..nnt org ingt aku sawan plak..whahahahaha
ramai aje aku tgok skang org pakai mcm ni..aku ade satu tp jarang sgt pakai.kalo pakai pon aku tetap sarung kat luar aje tanktop kt dlm..muakakakakakka..tp ni baju peberet firdie aserap la..kdg2 dia pakai jeans kdg2 dia bantai shorts je.pastu satu lg peberet beliau nih adalah pakai sweater yang ade hood tuh..masa taon lepas kot masa kami join battle breakdance, iskal nak tempah baju untuk battle tu la lepastu tnye la nak design mcm mane..firdie cpt2 angkt tgn kate xkesah design ape2 mmg serah kat iskal sbb dia bab2 art2 nih dia terer tp fir nak sweater yg ade hood tu la..makanya satu sorang la dpt baju tesebut dgn tulesan 'ishq'.boleh nyanyi boria x? XD 
seb baek kaler itam kalo kaler merah aku tumbok iskal.huakakakakakaka..
tapi fir pakai ape pon tetap ensem jugak mcm abg dia la *gelak guling2 smpai putus napas*


oke, seterusnya adalah mafia jalan sultanah..hihik
sape2 yang kenal iskal mmg dah tau la beliau dan suar baggy mmg xdpt dipisahkan..wahahahhaha.
hiphop tegar ke ape name nih wess??
mmg dari sekolah lagi aku kenal dia pon mmg style dia mcm ni xdpt diselamatkan dh..
peberet dia pakai baju putih besar gedabak lepastu sarung sua baggy kaler itam..
dia mmg suka gila sua itam tuh..berpuluh2 helai dalam almari dia..penetik sama tarap dgn penetik kat ayam goreng.wkakakakakakka
meh aku tunjuk sikek suar mcm mane..


haa..mcm ni wess..sameee2!!*glemer ko eminem*
mmg hiphop gaye mcm ni eh? kasut pon same kaler putih..biasa dia selalu lepak studio dia pakai mcm ni la..
org tarap abg long kawasan mmg pesen lain sikek kan wess??huakakakakaka
ampon iskal..
tapi dia bleh je pusing 360 dajah ke selatan drp baggy2 kepada sua pendek+ t shirt yang xbape nak besa..hahaha
satu lagi peberet beliau adalah short pants yang petak2/kotak2..aku xtau ape yg best sgt kotak2 tuh..
ketinggalan zamankah beta??tsk2
tapi dia suka pakai suar pendek kotak2 mcm nih





 apsal turn iskal sume ade artis2?? ini tidak adil!! muakakakakkaa
lempang kang pariz aserap nih..
dia mmg bleh geng dgn fir la suka kotak2 nih..
tp aku ada satu pesamaan wes ngan beliau nih dr segi pakaian..
bila time pegi opis..huakakakakaka
kemeja+tie+sua slack = T____T 
lagi satu style beliau adalah cap di atas kepala *mmg la..xkan kat mata kot*
jarang sgt dia xpakai..kalo xde cap pon mesti ada beanie..
xtau apesal..cuba try pegi opis pakai semat2 lepastu pakai beanie..huakakakakakakaa..mmg kene trajang
aku xsuka la pakai topi ke ape bende atas kepala nnt abis rmbut pacak2 pacik,nak XD
kalo panas pon aku pakai spek aje..abis cite.
paling dia pusing smpai beratus2 darjah adalah apabila beliau memakai baju melayu.muakakakakakkaka..haloh2 somelnya!! XD

oke next!

daniel haikal ni simple aje..ikot suka dia nak pakai ape.kdg2 dia kebas aje baju aku ke baju abg dia ke baju fir ke...buat mcm harta sendiri lah ye.hahaha
tapi dia obses dekat seluar askar..
sebab tu kalo mak aku ke maksom ke lipat kain meke dah tau dh kalo sua askar tu mmg kal punya tayah tnye2..wahhahahaha
sape suh xhntar dia masok askar?? tgok la skang bejenis2 koleksi sua askar dia..wkakakakakakakkaka
yang celoreng2 ada yang kosong pon ada..
aku nak suh umi isi borang masok askar la budak ni nnt mesti dia suka ari2 pakai baju askar..wkakakakkakakaa
meh la tgok sikek suar peberet haikal..sian haa org lain sume ada gmba.


haa contoh mcm di atas ni la..pastu dia suka kalo seluar yang ada poket besar kat tepi dua2 belah kaki..
main bmx pon pakai seluar askar..aku rasa aku nak hadiahkan dia helmet yang mcm askar tu la nnt bia sedondon lepastu suh iskal spray bmx dia celoreng2..wkakakakakakakakkaka
menempah tumbukan padu namanya..
tapi tade la pelek pon aku tgok dia pakai seluar mcm tu..biasa je..

taon lepas,hekal keluar dgn farah lepastu ada la tenampak seluar askar dia letak mcm pair yang laki dgn pompuan..dia paksa adek aku beli sekali boleh x??wkakakakakaka..xmasal aje parah atiqah dpt seluar askar satu..
lepastu kelakar gila sbb sume org tau dh kalo seluar mcm tu mmg kal punya la xde org lain dh..lepastu aku xtau la mom ke maksom yg lipat, kompiden nih wess letak dlm almari aku sbb ingt kal punya..aku pon bia aje la kat situ..
pastu bila kal dtg tido kat umah dia amik la seluar dia tuh nak pakai..
lepastu terus aje eh ni bukan kal punya nih..ni farah punya laa..
aku macam ???
bila masa adik aku ade suar mcm nih jugak hoii??huakakakakakaka..
adoi la haikal...
tp kalo bab baju dia bleh geng aku la..suka pakai tanktop xpon tshirt bese je..
sbbtu asik ilang aje baju2 aku..pastu bile pegi umah dia, eh2 nih baju ni mcm kenal nih..muakakakakaka..

naseb baek berempat aje.kalo sepuloh orang??
xke pening ngan pangai masing2 yg mcm nih..
nnt aku nak tulis fesyen baju tidor bebudak ni plak la..huakakakakkaa
meroyan ke ape pacik nih..
aku bosan la wess senanye duk umah xde buat ape nih..cuti panjang lg..
kemaren disebabkan aku bosan tahap rimau dlm zoo makanya aku pegi mesorat..
seb baek ayah aku xpensan tgok aku tercongok kat situ..hahahaha
balik umah mak aku dh tunggu nak bg ceramah bebas..tahan telinga ape ada hal..wkakakakakakakaka..
tapi bila mafia dh bagi pancaran laser dgn mata sepet dia tuh tanpa berkata2 makanya pacik akur..duk aje la umah golek2 merapu2 kat belog..
wuwuuuu
sadisnya hidup ini..
jangan sampai aku main kaler2 gunting2 bentuk kucen lg..wkakakakakakaka

dah penat lah merapu..pacik setop disini dulu ye tuan2 dan puan2 sekalian alam semesta..ada masa nnt aku tulis lg..
nak pegi kacau muhammad hakim buat keje skolah dulu..muakakakakakka
pangai dedi macham tettt!!

sekian time kaseh..



saya-orang-matahari *hot kan?* XD
pariz aserap..
 
 
 


 

No comments: