Wednesday, July 17, 2013

eight below

bila takde keje di opis,ape lagi mcm bese la peberet baru pacik adalah tengok movie kot tenet..whahahaha..
aku xbape gemar tgok movie yang baru tayang..aku suka cari yang lama2 *pngai pelek xtau dr mane*
cari punya cari *mcm bese la kat 'watch32' idaman kalbu* pastu napak movie tajuk "eight below"
tanpa membaca sinopsis maupon bepikir 2x terus aje aku klik cite tesebut..
hihik
sebabnya aku bekenan tengok cover depan dia tuh..hahahaha
haa mcm nih 


aku geram gila tgok anjing2 tuh haa..gebuss2..
tu satu hal..pastu eh2? paul walker ke tuh? 
oke..tnpa membuang sebarang masa marilah kita menonton..muakakakaka..
paul walker tu peberet aku wess..stat dari 2 fast 2 furious tu la aku admire gile haa dia..whahahaha
walopon aku suka cita drift2 mcm tu tapi aku pon suka cita2 binatang mcm ni..pariz aserap adalah pencinta binatang sejati *yang berbulu aje la tp nya* muakakaka..
aku suka sangat2 binatang berbulu..tetapi..
anjing adalah HAROM! ye anak2..
makanya sila bertabah la walopon geram..whahahahhaa
haram tetap haram..

sebelom aku melalut smpai kelaot marilah kite pokes pada cite ini..
ni cite pasal ekspedisi kat antartika..mcm buat kajian jgak la..
jerry (paul walker) nih dia dog trainer..kirenye dia la yang jaga anjing2 comel2 tuh..ada 8 ekor sume.hihik..
pastu satu ari tu salji makin teruk..meke tepaksa balik kat basecamp..
xmuat nak bawak anjing2 skali..tepaksa tinggal kat situ..
meroyan haa jerry nak bawak balik anjing2 tuh..
jumpa org tu org nih nak cri sponsor nak pegi antartika balik..
tapi xde pon yang nak tolong..
smpai nam bulan kot..kesian aje..
dalam masa yg sama, kat antartika tuh.anjing2 tu struggle la nak survive..
tapi ceredik gila laaa..wuwuuu
anjing sape la tuh wess?? dah la comel ceredik plak..
pandai je belakon..hihik
kira mcm teamwork tau..saling tolong menolong *ayat buku teks*
comel oiii ekor kembang2..aku sengeh sorang2 aje tgok cite nih.hahaha
tapi dalam 6 bulan tuh 2 eko mati xbleh survive T__T
pastu pendekkan cite lepas nam bulan tuh jerry nih bejaya la jgak pegi antartika nak tgok anjing2 tuh..
smpai sana dia ingt sume dh mati tp tibe2 denga bunyi anjing mnyalak..
siap belari2 lompat atas beliau haa..
tapi tinggal enam je la..

cite binatang macam ni sedih seh walopon ending dia hepi..
last2 tu aku rasa mcm..eh ape nih mcm hangat je kat pipi..
huakakakakakakaka
pariz aserap nanges okee *boo ramai2*
tp tade la meraung2 haa..tu nak mintak terajang
sikek aje pon dah last2 tuh je..hahaha
aku xbleh la tgok cite2 binatam nih..cepat aje rasa sedih..
dah la anjing2 tu bijak gila survive..
comel..bulu kembang2..wuwuuu
wat a beautiful dogs!

great film! a must watch! amazing! very nice! very beautiful! wonderful! it's everything!
bnyak pengajaran kot bleh amek drp cite nih..
pacik sokaaa...!!
btw, cite ni dia jadi dabel best sbb paul walker hero..huakakakakaka


okela pacik, masa merapu2 sudah abis..
kejap lg dh 4 sengah dah boleh balik..hihik
aku balik 4 sengah tau bulan pose..
baik x en.harriz? baik kan?
skang dh 4 suku lebih sikek.baik aku siap2 dulu tutop pc ape bende sume la..nnt nak gerak amek mafia plak..

makanya dengan ini pacik ingin mengundur diri dulu la..
sekian saja untok ari ni..
wabillahitaufik walhidayah assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh
ma'assalamah wa illliqo'


marco ^_^
 


 





No comments: