Wednesday, July 17, 2013

singapore

entri xmenarek ati langsung..hahaha
ahad nih kene p singapore atas urusan kerja..
pacik ulang, atas urusan kerja ye anak2..bukan untuk berpoya2 maupon berholiday..wuwuuu

tadi dad tnye boleh pegi x..
xkan aku nak kate, "tanak la dad xbest..org nak p berpoya2 je bukan nak p sebab keje"
haa kalo aku jawab mcm tu tadi kompem ayah aku betuka jadi donald trump, "u're fired!" huakakakakakakaka..
lagipon kesian dekat beliau nak rest2 jugak asek p outstation aje..
ape guna ada anak yang baik+sopansantun+hot+berbudibahasa kalau xbleh membantu kan kan? *misalinye diri ini*
huakakakakakakakaka

tade la wess, aku nak pegi sebab nak tgok sndri nnt cemane..nak belajar jugak..bnyak benda lagi yang kurang nih..
kalo xbuat skang pon nnt kena buat jugak..kompem!!
so,baikla buat skang..take it like a man,bebeh!! yeahhhh!!*semngat baje itam tibe2*
kene sedar diri ye anak2..umo dah dua puloh nam!!
dua puloh enam ye bukan nam belas..
makanya kene lebih serius dalam idup *la sgt*
taget kene ade ye murid2..makanya pariz aserap akan bekeja keras untuk mancapai taget tesebut..ameen..

tapiiii...
aku xpegi sorang..kompemla aku tarek abg zul lagik..wkakkakakakaka
abg zul la peneman-setia-tanpa-rela pariz aserap..
tp beliau spoting..
aku dh bgtau awal2 kat dia..dia kate no problemo..
makanya marilah kita berjimba2 di singapore..hahahaha
tepaksa meninggalkan anakanda techenta untuk 2 ari demi mencari sesuap nasi *oberdos* XD

singapore...!aim kaming bebeh...
nantikan kedatangan baje itam disana!! hihik



saya-yang-hot *muka mintak lempang*
pariz aserap.

 
 

No comments: