Saturday, July 13, 2013

tragedi skateboard di malam hari...


kalo dah pasal skatebod opkos la mafia punya keje kan?hee..baje itam siap begaduh oke dengan iskal tadi..astagaa degil nak mamposs la pangai dia..boleh gugur rambut aku kalo dia setat buat pangai..tadi balik terawih dia tepon aku ajak keluar..aku tanye nak pegi mane dia kate nak maen skate.
aku terus, "hahh??" memalam buta oii ko nak buat apela nak main menatang tuh..wkakakakakkaka..tapi aku ikot jugak XD
dia dtg umah aku dulu tinggal kete dia kat sini pastu kami pegi naek kete aku..
aku pegi ngan dia je tadi sebab bebudak laen tanak ikot..sebok dok layan ps..

sambil drive sambil aku layan pale otak aku nih yg duk tetanye2 kenapa pangai mafia mcm nih? kenapakah??wkakakakakkaka..
dah sampai kat sana beliau terus pegi main kat tgh2 tuh..turun naik turun naik mcm roller coster..
ade la bebudak laen lagi yang lepak2 kat situ jadi tadela sunyi sangat pon..
aku duduk aje la smbil bace buku sikek *seb baek ade cahaya lampu* sementara tunggu mafia puas main bende alah tuh..whahahahaha..
pastu dalam sengah jam aku tgok dia dah benti dah..dalam ati aku sangat lega sebab cepatnye beliau benti..wkaakakakakka
tapii...ramalanku salah belaka XD
aku ingt dia nak dtg kat aku ajak balik tapi dia pegi tuju arah lain..
aku tengok aje mula2 pastu napak dia dah tuju kat tangga..
haaa tudiaa!!!
pacik dah tau ape yang akan belaku selepas itu..
dia nak turun kot tiang tangga dengan skatebod tuh okeee!!!!
ko jangan harap! makanya sebelum sempat beliau meneruskan niat yang tependam tuh aku terus aje, "hoii hoiii,,nak buat ape tuh hahh??"
dia pusing..pastu muke mcm merayu  abesan smbil tunjuk jari mcm no.1 tuh kat aku..aku takrifkan *base ape nih?* beliau nak kate "sekali je..sekali jee"
ouhh nehi bhaiyaa..wakkaakkakakaka
sebab tu la aku sanggop ikot beliau maen skate malam2 buta ye tuan2 dan puan2 sekalian alam semesta..sebab aku risau dia buat mcm tu laa..
dulu dah kena kan? seb baek xjadi pape tapi belakang dia mmg bemasalah sikek lepas kene tiang tu..
dah tu xserik2 ke ape nak buat lagi?? meh sini hantok pale kat dinding konkrit nak?? manusia ke ape beliau nih xserik2..tsk2

aku bangun pegi kat dia kate tayah gatal2 nak cari penyakit..nak main main je la yg kat tengah2 court tuh.tp xbeputus ase seh beliau..degil tahap babun!!
aku dah hangin dah..aku bukan ape wess tp kalo kene nnt sendiri yang saket orang laen xrasa ye encik ish awak yang rasa..huhuhu..dulu bape bulan duk atas kusi roda sebab maen menatang tuh la..emo gile dah haa pacik..muakakakaka
dia tetap jugak, "sekali je lepasni kita balik" *degil T_T*
aku pon terus aje la kuakan jurus naga dah degil sangat..wakakakakakakka
pacik marah okee! *marah tanda syg kan? XD*
mnderem aku kat situ..aku pantang betol la org xamik pengajaran nih..
bukan xpenah rasa kan saket cemane..org kesian kat dia tp dia xkesian kt diri sndri..hahh amek la kauu xpasal2 malam2 buta kena denga aku marah2..
sepanjang bebelan aku beliau cuma diam je..terer kan baje itam??wakakakaka.
pastu dah penat aku benti la sebab tade reaksi *ke dia malas layan?*
tetibe aje dia baling skateboard dia..sangat dramatik...tsk2
semua orang pandang sebab bunyi bising..seb baek tade org melatah..seb baek jugak dia baling kebawah kalo dia baling kat muke aku cemane??mau gelap gelita masa depan pacik,nak..huakakakakakakak..
muka dia masam je xpuas ati..tapi aku pon tengah hangin jugak masa tuh..
pastuh dia duduk atas tangga tuh..aku pon ikot duduk sama..

diam.

aku : dah la jom balik *marah dah reda*
dia  : *diam*
aku : jom la dah lewat nih
dia  : *diam*
aku :  tanak balik lagi ke? 
dia  : *diam*
aku : nak main lagi?
dia  : *diam*

(huakakakakaka..see?? aku seorang yang penyabar okee!!)

aku : meh la balik ish wess
dia  : *tetap tade reaksi*

(walopon aku penyabar tp ko penah denga x tuan2, org kate sabar ade batas?muakakakakaka..)
aku pon terus bangun berdiri...

aku : ishqall! *angin timor laot hampir dtg XD*
dia  : *pandang aku pastu terus bediri*
aku : jom balik! *muka: ini adalah arahan!*

pastu aku terus dari kiri cepat jalan pegi kat kete..dia ikot..
huakakakaakaka baje itam menang ke nih lawan mafia?? wahh,rasa berkuasanya diri ini..wkakakakaakaka..tu laa laen kali degil la lagi kan dh kene setepek..dia diam sebab dia tau dia salah..hahaha
masok dalam kete diam aje...dalam 1km tuh tiba2 dia bersuara..
haa boleh pon becakap kan?hihik..
dia suh aku benti tapi cara dia suh benti tuh macam budak naik moto tade lesen napak jpj kat depan *oberdos*
"riz, benti2!!!"
aku terus bagi signal benti kat tepi sepantas kilat.

aku : apesal?
dia  : skatebod..
aku : tetinggal??
dia  : *angguk laju2*

huakakakakaka..padan mukaaa! sape suh maen baling2 tadi..tapi aku tade la gelak depan dia nnt memang betul skatebod naek atas muke aku kang..
aku tnye ajela apsal xamik tadi..dia kate xingt dah tgok aku laju sgt pegi kat kete..wkakakakakakaka..adoilaaa
makanya pacik patah balik pegi kat tempat kejadian..seb baek ade skatebod tu kat situ..kalo ilang??
kalo ilang aku tepuk tgn la..
aah pastu dia tepuk dahi aku balik..padan muka pariz aserap!wkakakakakakaka
lepastu terus balik umah..dia lepak2 umah aku dulu tadi.
pukol 1 kejap td baru balik umah dia..lepas dia balik kejap ade meset masok kot enset aku..dia anta meset mintak maap pasal tadi..huakakakakakaka
woiii ego sehhh depan2 xnak mitak maap ngan aku..malu la tuhh..hihik
tape la iskal wess, bukan pariz aserap xbiasa ngan pangai awak yang macham mintak terajang nih..dah 10 taon kenal dah biasa sgt dah..dun wori ai tetap leb u bebeh..wkakakakakakaka
lain kali sila jangan buat perangai mcm ni lagi oke..penim pale pacik,nak..
nanti ilang awet muda nih asek bekerut aje muka nak marah2*muka mintak lempang*huakakakakakaka..

uik tengok jam dah pukol 3..apekah? aku ingt tadi baru kol 2..tsk2.
dah la beta nak beradu la kejap *kalau boleh*
nnt nak bgun sahur plak..
muhammad hakim dah belayar pegi aprika lame dh..hahahah
oke la dedi nak tido dulu..
selamat bersahur kepada saudara serta saudari..


baje-itam-paling-hot-di alam-semesta, XD
parizaserap

No comments: