Wednesday, July 3, 2013

mesorat pertama!


wahh esaited sangat ke ape sampai tanda seru? berkobar2 nak pegi mesorat rasanya *tipu* muakakakaka
tadi dapat fax ada mesorat esok..
dekat mane ye anak2?? dekat penang...! wahahahahahha
cuak dah haa tetibe aje mesorat..
makanya aku terus bedesup pegi kat abg zul sambil buat muka seposen suh dia pegi mesorat esok..hee
selama ni mmg dia pon yang pegi kalo ade mesorat ke ape ke yg libatkan unit kami..dan dialah esisten yang paling bestt!
tapi tadi xbest pon sebab dia suh aku je yang pegi..dah keje kene besekan diri katenye...katenye la bukan aku yang kate..hahaha

pastu aku terus aje lemah xbemaya jalan masok bilik..
sampainya hatimu abg zul..wkakakkaakkaka
aku tetap cuak ye anak2..sebab aku xde gambaran langsung nak pegi mesorat nih nnt mcm mane walopon abg zul dah ckap dia akan sediakan sume fail2 yg sepatotnya..
ahh ini xboleh jadi!!!
aku kua balik bilik pastu aku p terjah beliau lagi sekali..
kali ni tade muke seposen dah..aku buat muke seyes *olok2* pastu pegi kat dia,
"esok awak ikot saya sekali pegi mesorat" 
*muka:jangan ingkar arahan beta!*
dia tengok je...lepastu dia angguk, 'ok'..dalam ati aku 'hoyehhhh!!!!' tp muka kaber hepi XD
heh heh heh
pangai aku mmg keji pon..wkakakakakaka
mesti dia risau tgok kenape pariz aserap berubah sekelip mata..ada penyakit sawankah??huakakakakaka
gasaklaa yang penting dia ikot!
lepas aku dah masok bilik baru aku pasan apsal aku panggil dia awak??
bukan aku panggil abg zul ke??
huakakakakakakakakaka
rasa nak begolek je atas lantai T___T

disebabkan esok mesorat pagi makanya aku pegi penang malam ni la..
kedah-penang tade la jauh pon tapi kalo pegi esok ko nak gerak kol bape la??
lepas subuh ke ape?wahahhahaha
aku dah bgtau abg zul dia kate ok je..
mmg la ok sebab dia duk aje aku yang drive..muakakakaka
kesian la wess kalo dia drive dah la aku paksa dia ikot..
walopon pacik keji tp pacik tetap betimbang rasa ye anak2 sekalian alam semesta..baiknya pacik *muntah darah* XD
makanya semua ektibiti malam ni adalah kensel!! =.='

xbestnya kerjaaaaaaa!! sobsobsobs
terus aje dalam otak aku plan nak sambung study..hahaha
tapi sambung2 pon lepas abis sume jenis juzuk aku stdy pon tetap jgak kat situ tempat kerja aku..wuwuuuu
ini siriyes!! ada haiwan dalam bahaya disana
wakakakakakakaka

ahh sudah laa!!
pariz aserap banyak main nih..ketok pale kang baru tau..
nampak x betapa keja xde sampai asik merapu2 kat sini je..
tengah free kena nikmati ye anak2..
nanti dah bizi baru la tau ape naseb ko pak incik..wkakakakakkaa
tadi bukak pesbuk..balas2 meset pastu  terus op!
betol la firdie aserap kate pesbuk makin buhsan..
saya menyokong hujah yang arif! hee
dah xlame dah pesbuk aku tuh tunggu mase aje nnt ilang la dari pandangan..
beta xde twiter maupon instagram maupon keek *ke ape name dia wess?*
atau ape2 saje la..aku ade belog kesayangan nih je la dgn pesbuk pastu ym..
twiter dulu ade buat..tapi aku rasa mase tu aku terlampau mendahului orang lain..edban sgt..huakakakakkaka
aku tnye2 org tade sape ade twiter makanya aku biakan aje mcm tu.
lepastu bile org dah bising2 nak follow2 aku pon try bukak balik
TETAPII!!!!
xingat paswed buleh?? huakakakakakka
makanya rest in peace je la..sampai sudah aku biakan mcm tu je..

dah tua2 nih *tapi tetap hot XD* dah xmain la mende2 mcm nih..
pokes mase depan ye anak2..
boleh jadi contoh teladan x aku??hahahaha
masing2 ade taget sendiri kan? so do i..
taget beta adalah.......
biarlah rahsia..wkakakakakaka
merapu2 dah nih..dah la kejap lg nak pukol 1 dah..
nak amik hakim balik sekolah pastu amik mafia jalan sultanah skali..
lepastu jom la kite pegi makan beramai2..hihik
lapar wesss lapar!! pagi td xsempat bekpes sebab tkot lambat
makanya perot beta terus berjamming2 lagu simple plan..huhuhu

baiklah murid2 sekalian alam semesta..dengan ini pacik mengundur diri dulu.
pacik lapar nak, tade kudrat dah nak taep2 *menipu*
ade sape2 nak banje saya??hihik..
oke la gotta go now..
selamat makan untuk semua org..zaSss~


lapar-tahap-rasaksa-ijau,
parizaserap yang hot XD


No comments: