Tuesday, July 9, 2013

stand by me

haa dramatik x tajuk diatas? hihik..
tayah nak dramatik dulu la tu tajuk cite je..wahahahaha
arini makin menjadi2 demam nih..xlarat wess macam dah setat pose aje gayenye..selama ni pose pon tade mcm ni..muakakakkaa
arini tade mud nak layan orang makanya aku layan movie..
macam bese la kalo layan movie kot tenet, mestila 'watch32' yang menjadi peberet beta..hihik..

aku klik 'adventure' dekat dia punya categories pastu nampak ade cite nih..gamba depan dia 4 org budak laki, mcm nih..


aku tgok rating dia 5 bintang so aku bet cite dia best la kan.. it is!!!
cite lame gile..taon 1986..hah kauu! aku xlahir lagi..hahaha
tapi aku suka sangat2!!
thank god i've found this movie..
opkos cite ni pasal frenship..
aku xreti nak summerize cite nanti jadi karangan dua puloh muka surat..wkakakakkaka..
tapi siyes cite nih best..
macam bebudak gangster sikek meke nih tp x pon sebenarnya..
ketua meke yang atas skali dua dari kiri tuh, chris.
aku suka watak chris tuh sebab org nampak dia badboy tapi dia baik sebenarnya..
pastu yang paling kiri, gordie ke ape name tah..dia bespren chris nih..diam2 aje xbnyak ckap sgt..
yang lagi dua tuh cuma memeningkan kepala aje pangai masing2..wkakakakak
senang cite, aku nampak watak2 kami -aku,iskal,fir,kal- dalam cite nih..
ko teka sendiri la yang mane satu karekter masing2..kalo betol aku tolong tepok tgn je nnt..muakakakaaka

aku seyes nih cite tuh best walopon cite lame..
cite tu tade la bejela2 sangat pon..simple but nice..
cuma satu aje contoh x elok dalam cite nih..
bebudak tuh isap rokok oke tuan2 dan puan2..
xtau la cemane parents meke bleh bg permission..
tapi aku seyes suka watak chris tuh..river phoenix nama sebenar dia..
siap kate dalam ati lg tadi, 'budak nih dah besar mesti ensem' sebab kecik2 pon dh ensem..xbleh belah.wahahahha
memang betol wess dia ensem mase besar 
tapiiiiiiiiiii...
kejap aje la ensemnye sebab dia mati dah..
muda gila haa..umo 23 dia mati..sebab dadah!! 
what a waste....sayangnya T___T
tapi apsal aku panggil dia budak?? dia lagi jauh lagi tua dari aku laaa!!wakakkakakaka..

kadang2 cite budak2 mcm nih banyak bende kite bleh belajar..
frenship. independent. trust.
i love everything bout this movie..
it's just made my day :)

[tapi siyes aku nampak watak2 kami dalam cite nih.muakakakaka]


pacik-masih-demam,
marco.




No comments: