Tuesday, July 30, 2013

yes! imma bos..so please respect me!

arini pariz aserap dah masok opis balik walopon dad bagi cuti lama lagi tapi terasa dh mcm tidak mampu menanggung kebosanan yang berada di tarap paling tinggi..muakakakaka
ko kene contohi aku wess kene jadi rajin macam aku barulah hot *xde kaetan*
inilah yang dikatakan oleh fadilah kamsah sebagai insan cemerlang *la sgt* whahahahaha...

tapi arini mood mcm singa lapar sikek..bulan posa kan wess mmg la lapar..wahahahhaa..
siriyes insiden pagi td buat darah aku mendidih mcm nk amek mesin potostet baling kat pale orang.
alkisahnya minggu lepas sorang staff aku cuti besalin pastu sorang lagi dah cuti dah pegi umrah..
lepastu 2 3 minggu ni kerja mmg agak bnyak la..sume orang opkos nak raye dgn aman dan tenteram dan jgk lama kan? *yg lama tu aku la tu*
makanya dad transferkan sorang staff kat unit aku untuk mempercepatkan lagi kerja2 sebelum raya menjelmaa *esaited nih*
aku xjmpa lg pon dia aritu sbb aku kan tengah sakan bercuti mc..
tapi pagi tadi dah jumpa...
dah siap naikkan darah aku pon..muakakakakaka

beliau adalah berjantina lelaki dan berumur 31 taon..
aku xtau ape masalah dia tp tolong jangan kurang ajar dengan staf2 aku   boleh x??
dia asik membebel2 merungut2 buat keje lambat bla3..
siap hempas2 barang2..oii harta sarekat tuh!!hahaha
hellooo encik-yang-namanya-diresiakan, mereka ke awak yang buat keje lambat? asik duk komen2 kritik2 org je,keje xjlan..
tadi ain kena marah ngan dia.ain ni dia dh la lurus sangattt2 ape ko kate dia pecaye je..
smpai menanges oke budak tuh..

aku panggil dia pastu tnye elok2 la apsal kan..apa masalah dia?
dia kate budak2 tu xreti buat kerja..
ouhh aku xperasan plak selama nih staf2 aku xreti buat keje *sarcastic*
sebab selama ni pon kami xpenah ade masalah..
even  bigbos puji unit kami..
so kat mane meke xreti buat keje tuh??
ko baru seminggu kot dlm unit nih encik wess..
wadehek laa..
ikotkan ati aku mmg aku nak hembus aje tp keje kan?
popesyenel tu kena letak paling utama sekali..
aku kate kat dia bebudak tu oke.selama ni pon kerja xde masalah..
dia ingt aku nak kate sbb dia ade, keje jd bermasalah..pdhal aku xmksudkan mcm tu pon..
dia kate kalo xbleh terima dia apsal suh dia dtg kat unit nih.
aku kate aku xsuruh pon bos dia yg anta..
pacik sudah geram..hahaha
sebab dia ckap kurang aja gile dengan aku siap tunjuk2 depan muka aku..
beta sudah tidak kira ko tua dari aku ke ape ke, terimalah hembusan naga daripada pariz aserap!!
"im a bos here so please respect me..selagi awak duduk dlm unit saya awak kena ikot arahan saya..jgn jadi bodoh sombong..we work as a team! unit ni xperlukan orang yang berlagak pandai..kami lebih appriciate orang yang reti hormat orang lain dan boleh berkerja dalam kumpulan and i think u dont have that criteria..if u wanna quit from our team then u may go now!"

dia diam aje..bukan aku nak sound sgt sebenarnye..but know ur limit oke..
baru seminggu dah memandai2..
even aku rapat dengan bebudak nih sekalipon..bnyak main,kadang2 aku kacau meke ajak main dam ular same2 tapi mereka xpernah kurang ajar dengan aku..
opkos aku rase panas ati mcm nak bakar opis je td..wahahhahaha..
kerja kena la ade perasaan hormat xkire ko bos ke ko pekerja ke..
pangkat xpenting yang penting peribadi..
kalo ko keje tinggi melangit pon kalo ko xpenah belajar nak respek orang tade orang pon nak respek ko..

aku bukan xappriciate dia dtg sini sbb nak tolong kurangkan kerja walopon aku xtau dia ikhlas ke x *sbb apak wa yg anta dia*
tapi mcm dia lagi tambahkan beban budak2 nih aje ngan pangai dia tuh jadi rasanya elokla balik dekat unit awak ye encik..
encik hepi kami pon hepi..
abis cite..

naseb baek aku bagi hembusan naga aje tadi..
kalo aku henshin jadi baje itam cemane??
dah satu hal nak kene tenangkan aku..wkakakakakka
kurang sikek pahala pose ari ni sebab xbleh menahan napsu amarah..tsk2
tapi pariz aserap juga manusia biasa ye anak2..

bile dah melampau xkan aku  nak buat xtau..hamek la kauu!!
wahahahahaha..

aku syg wess anak2 buah aku..
aku xkesah kalo org nak tegor tp biar dgn cara berhemah..
bukan dgn kata2 kesat mcm tu..
awak xlayak duk dalam team kami,encik
aim beri the beri the sori..wahahahaha

u're fired! *feeling donald trump*
huakakakakakka..xde kaetan oke..
amekla beliau ni balik, dad..
kami dgn rela hati melakukan ot di bulan puasa yang mulia ini..hihik..

sudah2 la merapu pacik!
dah 4 sengah lebih wess aku nak kene turun bawah dh ni..
kejap lg iskal smpai..
arini beliau dpt hidayah lg  nak jd drebar aku..
time kaseh iskal..jasamu dikenang! ailebiu..muahahaha..

balik oiii balikkk!! XD


saya-yang-hot *pangg!pp sndri*
pariz aserap
 
 
 

No comments: