Thursday, October 17, 2013

akaun utube


baru kejap tadi aku tersedar dan teringat yang sebenarnya aku ada akaun utube..huakakakakakkaka
kali terakhir aku betul2 bukak akaun utube xtau bile 3 4 taon lepas kot..
seb baek dia same sekaligus dgn belog makanya tadela jadi mcm akaun twitter dulu ; xingt paswed..muakakakakakaka
tadi pon lepas sign in belog nih aku pegi terjah utube nak cari lagu
tgok2 dia dh otometik sign in sndri..
jadi selama ni aku tade kesedaran sivik ke wess yg aku bukak akaun utube tnpa sedar?wahahahahahha
ape dasat sangat pangai pacik nih?

terasa seperti duduk dalam gua niah plak rasenye..hihik
mau x nye wess, sume benda dh berubah..
dimana page hitam-merah beta yang santek dahulu???
dimanakah??! *panggg!! pp sndri*
dimanakah komen2 yang bnyak2 tuh? apsal dia ilang?
skang aku langsung xreti nak ejas kot mane..
pacik mmg bengap bab mcm nih..tsk2
kalo yang g+ tuh lagi aku jahil *kesian kt diri sndri*
xreti oiiiii..muakakakakaka
tp gasakla bukan aku ade mase sgt nak amik tau benda jadah mcm tu..

tadi bukak2 inbox tgok meset lame2.
seb baek okee aku jumpa cari jalan pulang nak bukak inbox kat mane..wahahahah..
dulu aku ngan macik goku selalu la duk inbox2 kat sane buat konspirasi sama2..
dulu bukak akaun utube pon semata2 nak berkonspirasi+keji sama2..hihik
80% inbox aku adalah meset macik goku..hahahha
bila bace balik meset2 dulu tuh aku rasa machamm...
err xtau mcm ape..
pangai aku teruk gile okee
cemane la beliau bleh survive layan kebengongan aku?wakakakakakak

ade sape2 bleh aja pacik x cemane nak ejas page kt utube tuh?
saya budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan *tetibe sgt*
nak page duluuu!!! nak page duluuu!!
wuwuwuuuu
frenlist pon aku xjumpa okeeee kat mana..
kejamnya hidup ini..muakakakakakka
oberdos pariz aserap nih..bagi makan tapai lg kang baru tau ape jadi nnt..huakakakakakakka..
lantak la ko akaun utube beta tade mase nak layan nak godeh2..
aku tgok utube pon bukan sign in akaun..main tgok mcm tu aje
selagi xmnyusahkan aku kita abaikan saje dulu mende nih ye anak2..
nnt darah tinggi pacik kalo duk godeh2 benda jadah tu..wahahahahaha

arini pacik adalah hepi sebab esok aku cuti lagi!!
yehhaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
sorganya rasaa..inilah yg dikatakan nikmat hidup..
stret sampai sabtu..hihik
makanya esok pacik pegi bepoya2 la dgn bebudak nih..
suke2 ati aku aje tanak pegi keje..
tapi tape sbb mlm raye dh buat ot kire fair la tu
keje pon dah siap jadi bia pacik berehat bertenang2 dulu..
dah la bnyak makan daging nih..kang xmasal ade yg berehat dlm wad lg sbb darah tinggi..wakakakakakakak..

malam ni pariz aserap tido kat umah mertua.huakakakakakaka
lempang nam puloh das kang!
umi dah bising2 kate dh lame aku xdtg umah dia..
umi, pariz aserap skang sudah bekeja ye,,bukan mcm dulu lagi main redah aje 2 3 pagi dtg tido umah umi..
kene cri duit lebih sikek nih sbb asik kene pau dgn anak sulung umi..asik nak kepsi aje sminggu 3 kali..huaakakkakakakaka..ampon ish
and opkos la aku heret Muhammad hakim skali dtg sini..
dah sakses pon tido..semngat waja tido awal sbb esok nak pegi jalan2..
aku pon xtau nak pegi mane..iskal yang beriya ajak aku ikot aje la
i'll go wherever u go kan??  sangat 'the calling' x ayat aku??wakakakakakakaka
oberdos lebih drp makan tapai dh nih..
baiklah ko tido pacik wess drp merapu2..
beta nak beradu dah..mafia dh bising lampu xtutop lg..tsk2
samat tido..papai


p/s: bestnyaaaa!! esok xkeje..muehehehehehe [menunjuk2 sebenarnya XD]




pariz aserap yang hot XD


No comments: