Wednesday, October 23, 2013

balik


xsabar tunggu ari jumaat!
huwarghhhhhhhhhhhhh! *betuka jd rasaksa ijau XD*
xsabar! xsabar! xsabar! muahahahaha..
sebabnya?
jumaat adik sayam beta, firdie aserap balik..yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
adik sayam yg lg sorang pon opkos la balik
kak long pon balik jugak..muakakakaka
betalah org paling hepi di alam semesta..
firdie aserap dah menurun pangai aku la rasanya
balik ikot suka ati dia je mcm unibesiti tu mak aku yg punya..wkakakakakak

lain rasanya bila duk umah tunggu orang lain plak yang balik umah
dulu orang lain yang tunggu aku balik..hahaha

tapi skang dah nak 5 sengah makanya bia aku la yang balik umah dulu sebab anakanda tengah tunggu..dah janji tadi nak main ape tah aku xreti sebut tp yang ade pasir kaler2 wane wani tuh pastu mcm tabur2 kat gambar..
haa aku dh janji nak main mende tu la ngan dia
tadi pas amik dia balik sekolah aku pegi beli benda tuh bnyak2..wkakakkakaka
dedi plak yg esaiited..tsk2

dah la nak balik dulu..


p/s: untuk diri sndri, selamat memandu dan selamat meredah jem T___T 


saya yang hot *inesen face*
marco.
 
 

No comments: