Thursday, October 10, 2013

hana kimi


 


hana kimi ; japanese version


malam tadi tgok cite jepanG.haha
sebenarnya aku dh tgok pon cite tu lama dh tp disebabkan anak bujang beta nak tgok makanya aku pon tgok aje la lagi skali ngan dia.
tajuk cite tu 'hana kimi'
cite best gile kot sbb tu aku bleh layan tgok smpai dua kali.hihik
kelakar nak mamposs..saket perot aku gelak.wuwuuu

cite nih kalo xsilap dia amik dari manga.
bnyak version ; jepun, korea, taiwan, china
tapi siyes aku rase yang bersi jepun ni yang paling best
aku tgok yg lagi 3 version tu sekerat aje episod 1pon xabis pastu terus tukar tgok lain.muakakakka
korean version boring gila..xbestt!!
taiwan dgn china pon xbest..xkelakar mcm versi jepon nih.

anak aku asik teguling atas katil aje sebab gelak..
siyes wess cite ni lawak nak mati..
lagi2 part nakatsu.wuwuuu
hakim suka gila bila part nakatsu,siap redi2 nak gelak nnt.wkakakakaka
nakatsu ni bongek okeee!
dia suka ckap sorang2 pastu mcm2 body language dia buat..
pastu xsedar idung bedarah..wahahahahha
pastu dengan ketua dorm masing2 yang pangai macam mintak terajang sorang2..lagi2 dorm 1 dgn 3.
aku rasa kalo betol la ada sekolah mcm tu boleh sakit jiwa wess pengetua dia.sebab tade sorang pon yang normal.wakakakakaka
tapi bila part sano tu mcm boring sikit mula2 sbb dia mcm bermasalah.
tapi yang lain mmg kelakar gila.hahaha
aku rasa sape2 yg minat cite jepon mesti dah tgok cite ni sbb ni cite lame gile kot..
cite ni pasal budak pompuan dtg transfer kat skolah budak laki pastu menyamar..
pacik malas nak summarize cite ni mcm mane.kalo ko nak tau ko pegi la tgok sndri..wahhahahaah

siyes, japanese version terbaik..!
nothing can top that version..
pelakon tade la ensem mane pon..muke ade je yg mcm pecah rumah.huakakakkaa..
tp sebab tu kot cite ni jadi kelakar..
paling penting, aku suka gila lagu opening dia..hekhekhek

malam td tido pukol berapa tah duk layan cite nih..
asik begegar aje katil aku muhammad hakim gelak xingt dunia..whahahaha adoilaa..
tapi cite ni best..hihik




main character ; dari kiri cepat jalan : nakatsu, ashiya, sano
ashiya tu comel kiut2 je..tp xhempok jugak pangai..hahahaha
pendek kate sume org mmg xhempok la XD
sebabtu cite ni jadi best ;p
 
ni lagu opening (?) dia..aku suke.hee
ikenai taiyou by orange range *kot name dia*
 
 



p/s: denga lagu jepon adalah lagi best daripada denga kpop.muakakakaka..mintak maap adik pompuan tesayam tapi abg xbleh pegi jauh2 dengan kpop..kenot go..heh heh heh


saya yang hot, *terajang kuasa 3 please XD*
marco.

No comments: