Monday, October 14, 2013

bajeitam + mafia = berdamai ^_^


dah macam drama bersiri aje tajuk..td berperang skang berdamai plak..muakakakakka.. gasak la wess..

tadi masa kat opis lepas solat magrib haikal kol aku, dia tanye ade kat opis lg ke?
aku kate aah balik lewat lg ari ni..
pastu kal tnye lagi sorang2 je ke?
aku jawab  ade dgn abg zul + kak chah..bertiga aje..
kal tnye dh nak balik ke lambat lg?
aku dh heran apesal tibe2 kal bnyak soal plak nih? tp aku layankan aje..wahahahaha..
aku kate balik lambat lg pukul 8 sengah kot..
pastu dia kate oo oke xpe la..pastu terus letak tepon meninggalkan aku yang tepinga2..siot okee haikal! awass lo! XD

masa tu aku ada depan meja kak chah tgh tunggu dia buat proposal..
lebih kurang lima belas minit lepas haikal kol aku td tibe2 iskal dtg tecongok kat opis..tekejut pacik..hihik
aku xperasan pon kak chah yang bagitau smbil point dgn mulut dia ' tuh,daniel dtg'
pusing belakang....cakkkkkk!!!!heh heh heh
dia sengeh2 je..
meset org xnak jawab kan? tibe2 dtg mnyerang di opis..
makanya aku dah tau la haikal tepon td tuh atas arahan siapa..hekhekhek
encik ish, pangai awak mcm kucen tau..somel! XD
dia dtg siap bawak kepsi satu bucket..

aku tnye dtg ngan ape?
dia kate haikal yg antar..
oke, so aku tau dia memang mahu berdamai..
sbb nnt opkos la dia nak balik ngan aku kan?muakakakakaka
dah puas asik bodoh setan bodoh setan aje dari siang tadi jdi skang kena la berbaek2 plak..hee
tp aku nih kdg2 pangai bongek xdpt disorok jugak..dah iskal oke aku sengaje plak ungkit hal td..tsk2
tp dia oke je..

aku : apsal pagi td xbgtau nak pegi sndri? riz tunggu oke..
dia : sori..abistu ingt xnak dtg dh asik bedmud je
aku : kalau xnak dtg org bgtau la..xmasal kan kene hon td *sambil gelak*
dia : bengong laaaa! tekejut tau x?? *gelak jugak*
aku : ingtkan dh xnak tego..org meset xbalas kol xangkat..tibe2 buat seprais dgn ayam kepsi kt sini..hee
dia :*sengeh2*
aku : ni dtg sini mlm2 ni mesti dh rendu ni kan kan? tu laa sape suh marah lame2 *muka keji tahap gaban*
dia : bongek! p la buat keje dulu bnyak ckap plak dia..hahaha

tadi siap2 semua keje dekat pukul 9 jugak..
kesian plak dekat kak chah dgn abg zul tepaksa ot..
esok dh raya tp mlm ni kene keje lg..huhuhu
seb baek ade ayam kepsi..
abgzul boleh buat petandingan la mkan ayam kepsi dgn iskal..wkakakakakka
lapar katenye..kesian..huhuhu

balik umah td pukol 9..
ahhhhhhh legaaaaaaaaaaaaa!!!!
setel semua benda..
keje setel..iskal pon setel..muakakakakaka
makanya pariz aserap senang ati ^_^

time kaseh encik ish sudi dtg bawak ayam kepsi untuk kami..ailebiu! >.<
nak tidoooo! nak tidoooo!!
penat nak mampos..muakakakaka
pacik tido dulu ye anak2.
esok nak buat korban plak pagi2 dh kene meeting dgn lembu..wakakaka


selamat menyambut hari raya korban buat semua muslimin dan muslimat sekalian alam semesta..



yang benar,
pariz aserap.

No comments: