Wednesday, October 16, 2013

sentimental


tadi  lepas isyak aku duk lepak2 kat ruang tamu satu pemeli smbil main games dalam laptop nih..games aku mcm biasa la main cari2 barang yang tesembunyi..hahahaha..
mmg xde games lain dh kalo aku yg main..
tengah2 main tuh aku bukak la satu folder lagu yang ade dalam  laptop nih..
dalam bnyak2 folder lagu mmg aku suka sgt2 bukak folder yang tuh..hihik
kira tuh peberet folder la..
dah abis 3 4 lagu tuh tiba2 mom besuara, 'xsangka la anak mom yang sorang nih sentimental rupanya'
aku xtau nak bagi reaksi ape..senyum2 je la..hahaha
pastu farah menyampuk dengan muka yg agak seprais sbb mak aku kate mcm tu,
 'mom baru tau ke? bukan takat sentimental, jiwang romentik sume dia sapu, mom'
pastu mak aku, 'biar betul??'
oke, masa mak aku kate biar betul tu, aku pon sama kate biar betul dalam ati nih..tapi lebih kepada mcm nih, 'biar betul mom nih??dah 26 taon xkan xtau pangai anak sndri mcm mane??'
huakakakakakakakka..siot oke mom..
xtau ke pariz aserap walopon hot tapi dalam ati ade taman rama2 tau..muakakakakka..
tu baru mom denga 3 4 lagu belom abes satu folder lg..

meh pariz aserap list sikek lagu2 yang aku denga ulang2 tiap2 ari smpai org lain bosan tp aku belom dpt feel bosan tu lagi..huakakakakakakka

chris mann - roads
rl - good man
dan byrd - boulevard
Christina perry - jar of heart
joey McIntyre - stay the same
ramzi - your love is blind
massari - real love
billy gilman - I will
blue café - my roads
david cook - you'll always be my baby
Mariah carey - endless love, hero, without u
MLTR - u took my heart away, take me to ur heart
joe - no one else comes close
rascal flatts - wat hurt the most
santa Esmeralda - u're my everything
savage garden - truly madly deeply, I knew I loved u
tina arena+marc Anthony - I want to spent my lovetime lovin u
frank Sinatra - L.O.V.E [L is for the way u look at me XD]
secondhand serenade - fall for u, your call, why
westlife+diana ross - when u tell me that u love me
nick carter - I need u tonight
daughtry - what about now
Elliot yamin - wait for u
beyonce - listen
cassadie pope - over you
most of the celine dion's song [most peberet -  I know wat love is, if that's what it takes,surrender, just walk away, to love u more]

xcukop ngan lagu omputih, aku taram aje lagu bahasa ape pon asalkan aku rasa best..contoh ;

il divo - si tu me amas, the man u love, I believe in u[ft celine dion]
bugoy drilon - muli
maricris Garcia - mahal kita
eru - because we are two
December - passion

kalau lagu melayu aku suka dengar lagu teja - kenangan di taman cinta..lagu aqasha pon aku denga yang embun tuh..
dan semestinya la blackrose - cinta abadi *wink2* wakakakakaka

aku rasa kalo sape2 ada masalah tido malam boleh la test denga lagu2 yg aku bgtau kat atas kompem ko tido..wakakakakakka
lagu selow2 aje buleh gnti ubat tido..tapi aku suka!
aku rasa sbb time aku denga simple plan aku bukak volume kuat2 mcm nak pecah umah tapi bile tgh layan pasaan dengan lagu2 selow nih aku denga sorang2 aje kot sbb tu mak aku mcm kejutan budaya sikek bila tau aku layan lgu selow..huakakakakkaakkakaka

puan sofea, terimalah hakikat pariz aserap mmg bejiwa sentimental yang amat sgt..
dan saya juga adalah seorang yang romentik..hihik
xcaye??
xcaye cuba tanye . . . . .
tanye sape ek?
biarlah rahsia..whahahahahaha

kalo ade sape2 yang boleh layan sume lagu kat atas tuh makanya beliau bleh geng dgn aku la..meh sep sikek..hahahaha
tp aku tau xkan ade :P
siriyesli, I love beautiful songs..
jadi tak payah nak shock sgt la sbb pacik mmg mcm nih..
tapi aku saaaaangattt2 suka lagu massari dengan ramzi..

aku rsa esaited sgt bila tulis pasal lagu2 nih..xtau kenapa..
sebab aku suka kot? hahahaha
ntah la wess..
baik aku stop sebelum melarat..nanti jadi lain plak..wahhahahaha

pacik tido dulu ye anak2 sekelian alam semesta..kalo rajin esok2 pacik merapu lagi..tataa
gud nite..



pacik berjiwa sentimental tapi tetap hot XD,
pariz aserap .




No comments: