Monday, October 14, 2013

bajeitam + mafia = perang lagi =.='


tensen lah mcm nih..adoiii
xtau nak cakap cemane xtau salah sape alih2 dah beperang dunia yang tah keberapa dah entah..
puncanya malam tadi.
aku seminggu dua nih mmg bz sikek smlm pon balik keje kol 8 malam.
pastu mud xbape nak elok sgt bnyak diam aje..
dia ajak keluar mlm td tp siyes aku penat tahap dewa naga wess!!
dia tensen kot sbb aku malas nak becakap..huhuhu
padahal bukan dia xtau aku mcm mane..dah sepuluh taon kenal..
xtau mcm mane mlm td tiba2 begaduh
dia bebel2 aku diam je sbb xlarat nak gaduh..
ketahuilah daniel iskal, pariz aserap sgt letih okee!!!
tp dia xtau aku balik keje lewat kot..
dia membebel ape pon aku xpaham dah..haha
pastu dia balik.. kesian jugak kat dia..
tapi aku xlarat nak bepikir dh time tuh otak dh jem..hahah

pagi tadi aku ade mesorat kat wisma
tapi mcm bese la aku pegi amik dia dulu nak anta kat opis..
masok dalam pagar aku hon sbb dia tade kt lua..
biasa dia dh tunggu depan pintu..
lame sikit tu umi keluar kate dia baru je gerak pegi opis..
aku xpasan plak kete dia xde..
panas oiii!!wahahhaha
boleh x bagitau sepatah hah?? boleh x??
xlawak oke buat mcm ni..
pagi2 dah buat aku panas..
disebabkan aku nak pegi mesorat makanya aku pakai enjin turbo la tkot lambat..
tengah jalan tuh aku nampak kete dia..
aku terus tekan minyak potong dia sambil tekan hon kuat2..muakakakakakka
puas ati aku!!
lepastu aku terus pecut pegi wisma..
mesti ramai yang menyumpah seranah aku td..ampunkan pakcik ye nak tp pacik saket ati..

lepastu dia kol....

dia : hoi lahanat ko apehal? nak mampus ke ape?
aku : lain kali kalo nak pegi sndri bgtau sepatah kat aku boleh x? ko ingt aku tade keje ke nak tunggu ko kat depan pintu tuh?
dia : dh tau ade keje ko pegi tunggu apsal? bodoh
aku : pangai mcm setan kan??
dia : susah kat ko ke pangai aku mcm ape pon?
aku : kalo xsusahkan aku tade aku nak kisah plak bangang!

terus aku letak tepon..
dia tepon lagi.bnyak kali jugak..tp aku xangkt..malas nak layan
tapi dia tepon lagi jugak..haha
masa tu aku dh kat paking dh..dah nak keluar kete..
aku angkat.

dia : aku xabis ckap lagi la setan..
aku : aku ade mesorat la bodoh!! simpan dulu pangai setan ko tu bleh x?

pastu aku letak.
asik bodoh setan bodoh setan aje la td..huhuhu
umur dh 26 tapi gaduh mcm budak2 jugak..
siyes aku rasa xbest..dah la ckap aku-ko segala..
masa nak masok bilik mesorat tu aku asik tarek napas aje bagi lega sikit ati yg tgh panas nih..

tadi lunch pon diam aje..aku xkua makan
dia kua ke x aku xtau la plak..
seteres la mcm ni..
aku rasa tadi kalo depan mata mmg masing2 makan penumbuk dah kot
arghhhh!!! xbest la mcm nih..huhu
salah aku ke? ke salah dia? ke tade salah sape2?
tapi mcm salah aku je..hee
orang meset xreply..kol xangkat..
cehh!!
oittt encik ish, penat oke pariz aserap susah2 ketepikan ego nih meset awak..mengadenye perangai..

aku siap tulis kat meset tu kot..
'nanti dh abis marah sila reply' huwakakakaakaka
perangai apakah manusia ini?
sabar aje la..
kalo tade jugak??

hmm..kalo tade....

kalo tade gasak ko la!!!

huakakakakakakakaka..

seteres aje aku nak buat keje..dh la arini balik malam lg..
rajen x pacik?? esok nak raye pon ari ni keje..
kamis pon keje jugak..bebudak lain smbung stret smpai sabtu..huhuhu
sabar aje la..
innama'al 'usri yusro ^_^


p/s: encik ish, esok dh raye xbaik xmintak maap lg dgn pariz aserap..derhaka nnt..hee


saya yang tensen,
marco yang hot *pangg! pp sndri* 
 



 

No comments: